Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DownloaId i Instalacja EI Mod 3.0.3 PL
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Evil Islands Addon: EI Mod
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 21:35, 30 Maj 2010    Temat postu: DownloaId i Instalacja EI Mod 3.0.3 PL

Chciałbym wam przedstawić efekt mojej długiej pracy, który w końcu ujrzał światło dzienne. Powiem tylko tyle, że prace nad tym zacząłem na początku tego roku lecz ze względu na to, iz checi pojawialy sie co jakis czas to skokowo tlumaczylem kolejne czesci. Ostatnio przechodzilem sobie EI wlasnie na EI modzie i dochodzac do Ingos (mialem przetlumaczone cale Gip + wszystkie przedmioty) skonczyly mi sie tlumaczenia wiec dzis sie zabralem. A ze nie zostalo duzo do calkowitego konca to i skonczylem wszystko. W tłumaczeniu wystepuje baaaardzo wiele bledow i jestem tego swiadom dlatego zapraszam wszystkich do dzialu dotyczacego poprawek i zapoznania sie z moja prosba. Nie zajmuje sie poprawkami dotyczacymi samej modyfikacji - zglaszajcie do mnie tylko kwestie bledow tlumaczenia, ale to wyjasnie dokladniej jeszcze pozniej.

EI Mod jest modem stworzonym przez rosyjska grupe osob, ktore chcialy doprowadzic do calkowitego balansu w EI. Jak im to wyszło oceńcie sami. Gra jest ciekawsza i czesto wymaga gry zespolowej aby szybciej zrobic kolejna misje etc. EI Mod wymaga dodatku Evil Islands Addon do uruchomienia. System gry zostal calkowicie przebudowany, wiec nawet jesli ktos chcialby sobie pograc na EI modzie postacia z czystego EI to nie warto... EI jest zupelnie inne i aby dobrze rozegrac cala gre trzeba inaczej dobierac statystyki, umiejetnosci - tu rowniez wiele sie pozmienialo. Polecam kazdemu komu znudzilo sie stare czyste EI do zrobienia nowej postaci na EI modzie i przejscia multiplayera raz jeszcze - tym razem w zupelnie inny sposob. Misji dodatkowych jest tyle, ze na gipath praktycznie nie musimy grac w nic ze standardu - choc nie jest to nakazane. Kwestia wyboru. Na jaskini znajdziemy kilka misji do gry zespolowej oraz (mysle, ze moge to tak nazwac) RB map, w ktorym mozemy sprawdzic nasza postac.Zapraszam do sprawdzania i do grania oczywiscie.

Jesli chodzi o kwestie typu regulamin etc. Grajac na EI modzie gramy nowymi postaciami - tym samym spelniamy regulamin stary - ale cala tresc tamtego regulaminu nie tyczy sie EI moda. Pozwole sobie wkleic tutaj tylko te reguly, ktore pozwola nam nie psuc sobie rozrywki.

1. Zawsze oddawaj pożyczone pieniądze.
2. Nie bierz, ani nie pożyczaj od nikogo żadnych przedmiotów.
3. Grając w danej krainie nie możesz używać przedmiotów z krain następnych, ale możesz używać przedmiotów z krain poprzednich.
4. Nie przechodź do następnej krainy jeśli nie jesteś w stanie sobie na niej poradzić.
5. Nie przeskakuj z jednej krainy do drugiej, w celach zarobkowych lub zdobycia doświadczenia.
6. Nie modyfikuj plików gry oraz modyfikacji.
7. Graj na własne sumienie!

Mysle, ze kazdy z checia pogra na modyfikacji tego pokroju. Wiec zycze powodzenia i udanej rozgrywki! Wesoly

Link do Evil Islands Addon:
[link widoczny dla zalogowanych]

(Instalujemy w inny folder niż lokalizacja Evil Islands)

Link do EI Mod 3.0.3 PL:
[link widoczny dla zalogowanych]


Po instalacji EI Moda nalezy go wybrac z listy w starterze mimo tego, ze wydaje sie byc wybrany. W przeciwnym wypadku pojawi sie blad i nie uruchomimy EI.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GlaziK dnia Wto 12:59, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 16 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 20:27, 31 Maj 2010    Temat postu:

Takie pytanko. Działają komendy konsoli w tym addonie? Tzn. np. na zamianę postaci w inne stworzenie, dajmy na to goblina?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 20:36, 31 Maj 2010    Temat postu:

Szczerze mowiac nie wiem Nigdy sie nie bawilem w uzywanie kodow w multi Mruga

EDIT: Na niektorych komputerach gra potrafi sie zawiesic w nieoczekiwanym momencie - wina lezy po stronie Camera Patcha. Najprostszym sposobem jego usuniecia jest reinstalacja gry i instalacja addona bez camera patcha.

Pozdro Mruga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GlaziK dnia Pon 21:37, 31 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 22:51, 31 Maj 2010    Temat postu:

Kody w multi, a komendy konsoli w multi to dwie różne rzeczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 12:33, 01 Cze 2010    Temat postu:

Hmm. Wczoraj zacząłem grę na tym Modzie, i powiem Ci Glaziu, że kawał dobrej roboty odwaliłeś Dopiero zacząłem, ale podoba mi się ta wersja EI.
Mam nadzieję, że będzie grac w tą wersje dużo osób Mruga
Jeśli mogę coś powiedziec pozostałym graczom to powiem, że serdecznie polecam! I niech każdy sam przetestuje bo wiadomo, że są gusta i guściki
Powrót do góry
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 7:59, 04 Cze 2010    Temat postu:

Ok... Dla kazdego kto ma problemy z zawieszaniem sie gry badz wychodzeniem gry do windowsa. Ostatnio duzo kombinowalem i w sumie jak narazie najprawdopodobniej bylo wina wlaczenie opcji "Bezpieczny dzwiek" w opcjach addona. W nastepnych uaktualnieniach wylaczymy automatycznie ta opcje, ale poki co musicie zmienic ja sami. Opcja na czerwono na obrazku nizej powinna byc odznaczona.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 9:21, 04 Cze 2010    Temat postu:

O kuźwa opcje niczym w FiA

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Sob 23:17, 05 Cze 2010    Temat postu:

Siema Glazik.

Sluchaj,ja mam taki problem z tym addonem,ze po kliknieciu "graj" zamyka mi sie to okienko i...nic.

Gra sie nie wlacza,a po zaobserwowaniu menedzera zadan "procesy" nie wlaczyl sie "game.exe"

Wiec krotko mowiac mam problem z autorunem ktory nie reaguje...czy zrobilem cos nie tak?

Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 23:46, 05 Cze 2010    Temat postu:

A zainstalowales Addona do innej lokalizacji niz czyste Evil Islands tak jak napisalem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Sob 23:58, 05 Cze 2010    Temat postu:

Dokladnie tak.

mam dwa oddzielne foldery na dysku D:

Evil Islands(czyste EI)

oraz EI z addonem(wiadomo).

addon jest zainstalowany w drugim folderze.

Jesli chodzi o szczegoly instalacji to tak:

Wlaczajac okienko firefoxa z pobranymi plikami klikam na pobranego addona.instaluje.jako miejsce lokacji wybieram stworzony folder.

w liscie skladnikow odznaczylem camera path oraz no cd.Po zainstalowaniu robie restart kompa.Nastepnie wchodze w foldeer addona,wlaczam eistarter,wybieram ei mod 3.0.3 i rosyjski przycisk "graj".Wtedy jak mowilem,dzieje sie nic.

Nie moge tego zrozumiec,moj komputer odmawia wlaczenia sie addona a pwood jest mi nieznany :|.

system:windows xp (wersja angielska).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 8:12, 06 Cze 2010    Temat postu:

Dziwna sprawa. Sprobuj cos takiego:

1. Usun Addona deinstalatorem.
2. Usun Evil Islands deinstalatorem.
3. Skasuj folder Evil Islands (bo deinstalator go nie usunie do konca).
4. Skasuj folder Addona (bo deinstalator go nie usunie do konca).
5. Zrestartuj kompa.
6. Zainstaluj Evil Islands do katalogu numer 1 (ale do innej sciezki niz byl instalowany w poprzedniej instalacji). (np. C:/Gry/Evil Islands PL)
7. Odpal Evil Islands i sprawdz czy dziala, poustawiaj opcje etc.
8. Zainstaluj Addona do katalogu numer 2. (ale do innej sciezki niz byl instalowany w poprzedniej instalacji) (np. C:/Gry/Evil Islands Addon)
9. Odpal starter Addona, wejdz w opcje i ustaw wszystko tak jak na zalaczonym obrazku wyzej. Kliknij przycisk "Ar"
10. Sprobuj odpalic...

Problem typu gra sie nie chce odpalic zdarza sie tylko w momencie gdybys mial zly plik game.exe co jest raczej nie mozliwe zwazywszy na fakt, ze instalator wgrywa swoj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rains
Nowy
Nowy



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jestem?

PostWysłany: Sob 16:02, 12 Cze 2010    Temat postu:

Bardzo bardzo fajny mod wszystkim POLECAM GO ŚCIĄGNĄĆ TO TYLKO 5 MB i grać super on jest Wesoly Wesoly Wesoly a chyba serwer Nivala padł bo mi nie chce się lista odświeżać Smutny Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 10:23, 21 Cze 2010    Temat postu:

Mod trzeba przyznać ciekawy, obfituje w sporą ilość misji, które faktycznie wymagają często gry zespołowej.

Testując zauważyłem, że dosyć szybko można osiągnąć przynajmniej połowę umiejek już na 3 lvlu, gdzieś w okolicach 100 mln expa natomiast granica 2.1g została chyba zmniejszona do 2g jeśli dobrze sprawdziłem.

Wracając do mojego pytania dot. kodów oraz konsoli działają one tak samo jak w podstawowym multi ei:

Kod:
http://img218.imagevenue.com/img.php?image=11511_fght_122_796lo.JPG


Czytając dialogi oraz opisy misji dostrzegłem błędy nie tyle ortograficzne co składniowe oraz szczególnie na Gipath stylistycznie nie pasujące do klimatu ei wypowiedzi Rivara. Na Ingos z kolei jest np. kwestia Gubernatora w już przetłumaczonej wersji i tej prosto z translatora razem.
Gdybyś Glaziu mógł mi przesłać pliki z dialogami oraz celami jak i opisami misji w gotowej do edycji postaci mógłbym posiedzieć nad tym.

Dodatkowo są pewne błędy w tłumaczeniu przedmiotów, np. w piorunie Klątwy.

EDIT

2x UP

GlaziK napisał:
Problem typu gra sie nie chce odpalic zdarza sie tylko w momencie gdybys mial zly plik game.exe co jest raczej nie mozliwe zwazywszy na fakt, ze instalator wgrywa swoj.


Instalator nie wgrywa swojego game.exe Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vereo dnia Pon 10:31, 21 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madziajens
Nowy
Nowy



Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:30, 21 Cze 2010    Temat postu: ;p

ja tam nie wiem jak u was, ale jak ja na tym modku pogrywam to zauwazylam, że 2 czary nie dzialaja

sciana ognia (wyglada ze ktos pomylil sciane ognia z ogniskiem, nie zadaje obrazen)

bariera piorunow (zamiast bariery pojawia sie jakis blysk i wogole nie zadaje obrazen)


gdyby to bylo tylko dla gracza to nie bylo by problemu ale potworki tez tego uzywaja i nic nie robia tymi czarami

(np w quescie Amulet na jaskini gdzie musisz zabic 3 silnych magow, po 1 z kazdego zywiolu... jedyny problem stanowi mag kwasu gdyz po podejsciu do maga ognia i piorunow ci zaczynaja spamowac bezuzytecznymi czarami)

a tak pozatym na moj gust wszystko fajnie ... chociaz bronie moglyby miec mniej obrazen co by poprawilo trudnosc rozgrywki ...

osobiscie moim magiem walczy mi sie na jaskini latwiej wlocznia jak mgla (170 ataku prawie ciagle crity po 150-600 wchodza)

no jeszcze jedno takie przegiecie to zlozonosc ruzg ... na moj gust mozliwosc zlozenia w ruzdze z suslanger czarow leczenia 140/20 albo regeneracji 25 efekt stalej jest lekkim przegieciem (przy odpowiednim hp i umiejetnosci regeneracja jest sie wlasciwie niezniszczalnym)



no tak poza tym gra sie swietnie najprzyjemniejsze bylo gipath szczegolnie jak przeciwnicy uzywali oslabienia w broni ... im dalej doszlam tym gorzej mi sie gralo ale i tak jest to o wiele ciekawsze niz zwykly ei Wesoly



>> Zaraz sie ktos pewnie przyczepi o bledy skladniowe albo ortograficzne ... xD no nic z gory za to przepraszam Mruga za leniwa jestem by teraz to wszystko edytowac, mam nadzieje ze jest zrozumiale


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Madziajens dnia Pon 11:32, 21 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 16:30, 21 Cze 2010    Temat postu:

asdasdasd napisał:
Mod trzeba przyznać ciekawy, obfituje w sporą ilość misji, które faktycznie wymagają często gry zespołowej.

Testując zauważyłem, że dosyć szybko można osiągnąć przynajmniej połowę umiejek już na 3 lvlu, gdzieś w okolicach 100 mln expa natomiast granica 2.1g została chyba zmniejszona do 2g jeśli dobrze sprawdziłem.


Tu musze sie zgodzic, przechodzilem ten dodatek najpierw magiem i sie zawiodlem na samym koncu bo udalo mi sie wykonac Inwe na 3kk exp... Irek ma wprawdzie w broni dodany czar paraliz, ale ma mniejszy dmg. Obserwujac teren wokol portalu latwo stwierdzic, ze ruscy chyba nie wpadli na pomysl, ze mozna zabic tylko Irka i nic wiecej i wykonac misje - czyzby naprawde nie pomysleli o fajerwerkach? Chodzi mi dokladnie o dodanie w wielu miejsach nowych mobow, ktore maja utrudnic dojscie do samego Generala. Czyzby oni wykonywali Inwe tylko robiac ja normalnie? Praktycznie od 15kk mozna juz tylko zbierac kase na sprzet jaskiniowy bo umiejek ma sie tyle, ze mag nie ma tak naprawde na co wydawac. Moglby zrobic z siebie druga klase np woja biorac umiejke jakiejs broni. Ten mod chyba nie jest dla maniakow z Polski, ktorzy w EI mieli duuuzy exp

asdasdasd napisał:
Czytając dialogi oraz opisy misji dostrzegłem błędy nie tyle ortograficzne co składniowe oraz szczególnie na Gipath stylistycznie nie pasujące do klimatu ei wypowiedzi Rivara. Na Ingos z kolei jest np. kwestia Gubernatora w już przetłumaczonej wersji i tej prosto z translatora razem.
Gdybyś Glaziu mógł mi przesłać pliki z dialogami oraz celami jak i opisami misji w gotowej do edycji postaci mógłbym posiedzieć nad tym.

Dodatkowo są pewne błędy w tłumaczeniu przedmiotów, np. w piorunie Klątwy.


Zgadzam się z tym szczerze mowiac poniewaz gdy tlumaczy sie cos z translatora to czesto latwo pomylic sie przy skladni z powodu sugerowania sie tym co bylo w translatorze. Dlatego zalozylem dzialy dot poprawek w tlumaczeniu bo wiedzialem, ze niektorych bledow wlasnych moge nie dostrzec. Choc szczerze mowiac przechodzac tan mod drugi raz (lucznika tez docisnalem na jaske) widzialem duzo wiecej bledow, z ktorych sam sie nawet smieje Wesoly

Jesli chodzi o pliki do tlumaczenia to w zasadzie masz je na kompie.
...Evil Islands (Add-on)\Mods\EI-Mod\Maps
tutaj masz wszystkie pliki mq questow - musisz tylko otworzyc sobie dany notatnikiem, aby znalezc interesujacy Cie quest (w notatniku na gorze znajdziesz gdzies nazwe misji). Potem resbuildem musisz rozpakowac dany tekst misji poleceniem e nazwapliku.mq * (najprosciej utworzyc skrot do resbuild.exe i we wlasciwosci na koncu dodac wlasnie te komende. Otrzymasz 4 pliki do otwarcia w notatniku i edycji. Do spakowania uzyj polecenia a nazwapliku.mq *. Aby nie wrzucic do pliku mq takze resbuilda wlacz w jego wlasciwosciach na chwile Ukryty.

Jesli chodzi o bledy w nazwach przedmiotow to robisz zupelnie to samo lecz do tego sa dwa pliczki:
Evil Islands (Add-on)\Mods\EI-Mod\Res

...textslmp_ei-mod.res
...texts_EI2.res

Wysylanie Ci kolejno rozpakowanych plikow do tlumaczenia wszystkich misji byloby troche klopotliwe.

asdasdasd napisał:
GlaziK napisał:
Problem typu gra sie nie chce odpalic zdarza sie tylko w momencie gdybys mial zly plik game.exe co jest raczej nie mozliwe zwazywszy na fakt, ze instalator wgrywa swoj.


Instalator nie wgrywa swojego game.exe Wesoly


Troche to dziwne bo gdyby instalator nie wgrywal swojego game.exe to w ogole nie odpalilby Ci sie starter Mruga

Madziajens napisał:
ja tam nie wiem jak u was, ale jak ja na tym modku pogrywam to zauwazylam, że 2 czary nie dzialaja

sciana ognia (wyglada ze ktos pomylil sciane ognia z ogniskiem, nie zadaje obrazen)

bariera piorunow (zamiast bariery pojawia sie jakis blysk i wogole nie zadaje obrazen)


gdyby to bylo tylko dla gracza to nie bylo by problemu ale potworki tez tego uzywaja i nic nie robia tymi czarami

(np w quescie Amulet na jaskini gdzie musisz zabic 3 silnych magow, po 1 z kazdego zywiolu... jedyny problem stanowi mag kwasu gdyz po podejsciu do maga ognia i piorunow ci zaczynaja spamowac bezuzytecznymi czarami)


Delanov mi to raportowal u nas na forum klanowym - ostatnio rowniez sie o tym przekonalem. W sumie nie wiedzialem co to jest bo jak pierwszy raz gralem magiem to nie mialem takiego problemu, nawet golemy na Gip zabijalem sciana ognia. Widocznie ruscy cos zmienili albo nie wiem co. W kazdym razie im to nie wyszlo. Na jasce przekonalem sie o tym dopiero przy grze lucznikiem gdy chcialem sprawdzic jak wypada wlozenie sciany ognia do luku. I bylo wlasnie to dziwne cos.

Madziajens napisał:
no jeszcze jedno takie przegiecie to zlozonosc ruzg ... na moj gust mozliwosc zlozenia w ruzdze z suslanger czarow leczenia 140/20 albo regeneracji 25 efekt stalej jest lekkim przegieciem (przy odpowiednim hp i umiejetnosci regeneracja jest sie wlasciwie niezniszczalnym)


Tak wlasciwie to ja na jasce stwierdzilem, ze postac 35STR + Umiejki: STR, HP, Regen, Astra, INT + full heal EQ i regen 52EF (albo i nawet wyzszy, 52EF uzyskamy na 25 int na 100s chyba, a grajac jako tarcza gdzie reszta mialaby bic (magowie/lucznicy na plecach) to mozemy zlozyc sobie na najnizszy czas napewno ponad 60EF to bedziemy immortal nawet jak bedzie nas bilo nie wiadomo ile bydla z ostatniej mapki Inwazyjnej. Moj lucznik majacy 0OB i sprzet z sus jak zarzuci sobie regen 52EF to utrzyma na sobie 2 wojow z 1 mapki mimo, ze wysiadaja mu ruzgi po 10s. Ruscy troche przegieli z niektorymi rzeczami - zgadzam sie w zupelnosci. Podejrzewam, ze nawet i mag, ktory mialby full heal EQ bedize immortal przy wiekszej ilosci moba...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GlaziK dnia Pon 16:57, 21 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 18:30, 21 Cze 2010    Temat postu:

Dobra, zamiast bawić się resbuildem użyję EIEdita Jezyk


GlaziK napisał:


asdasdasd napisał:
GlaziK napisał:
Problem typu gra sie nie chce odpalic zdarza sie tylko w momencie gdybys mial zly plik game.exe co jest raczej nie mozliwe zwazywszy na fakt, ze instalator wgrywa swoj.


Instalator nie wgrywa swojego game.exe Wesoly


Troche to dziwne bo gdyby instalator nie wgrywal swojego game.exe to w ogole nie odpalilby Ci sie starter Mruga


Starter nie korzysta z jakiegoś "własnego" game.exe gdyż mogę używać kodów w multi, które aby uaktywnić trzeba mieć spatchowany odpowiednim skryptem oryginalne game.exe używane przez addonowy starter do odpalenia ei.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 21:33, 21 Cze 2010    Temat postu:

asdasdasd napisał:
Starter nie korzysta z jakiegoś "własnego" game.exe gdyż mogę używać kodów w multi, które aby uaktywnić trzeba mieć spatchowany odpowiednim skryptem oryginalne game.exe używane przez addonowy starter do odpalenia ei.


Instalator wgrywa game.exe z orginalnej, rosyjskiej wersji EI - a kto powiedzial, ze tam wylaczone sa kody? Mruga Jak odpalasz zwykly starter to masz ruskie napisy w menu - gdyby game.exe byl orginalny to bylyby w jezuku polskim. Mruga

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GlaziK dnia Pon 21:35, 21 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madziajens
Nowy
Nowy



Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:50, 21 Cze 2010    Temat postu: ;p

zastanawia mnie czy ktos sprawdzal czy mozna zabijac zolniezy z mapy inwy a nawet iraksela jednym ciosem w glowe (z obrazen jakie zadaje sie zombiakom wlocznia ... biorac pod uwage cios w plecy + umiejetnosc na 3cim poziomie powinno to byc mozliwe)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 21:58, 21 Cze 2010    Temat postu: Re: ;p

Madziajens napisał:
zastanawia mnie czy ktos sprawdzal czy mozna zabijac zolniezy z mapy inwy a nawet iraksela jednym ciosem w glowe (z obrazen jakie zadaje sie zombiakom wlocznia ... biorac pod uwage cios w plecy + umiejetnosc na 3cim poziomie powinno to byc mozliwe)


Irek ma 4k HP i 140 zbroi wiec chyba nie bardzo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 16:50, 23 Lip 2010    Temat postu:

Cytat:
17:19:03 :: [link widoczny dla zalogowanych]
elo

17:19:10 :: [link widoczny dla zalogowanych]
podobno Twoj instalator nie wgrywa swojego game.exe

19:06:20 :: Joogi
Do tego instalatora nie dodawalem game.exe

19:06:37 :: [link widoczny dla zalogowanych]
y lol


Zal... Przepraszam wszystkich za utrudnienia i za to, iz opieralem sie, ze instalator wgrywa swoje game.exe - MIAL i POWINIEN wgrywac, niestety Joogi o tym zapomnial... :roll: Do pobrania tutaj:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pliczek nalezy wrzucic do gloqwnego katalogu gry i powinny ustapic problemy z odpalaniem sie Addona... Chyba, ze Joogi jeszcze czegos zapomnial, ale mam nadzieje, ze nie bo w innym wypadku malo kto mogl sobie pograc w calego EI Moda... :roll:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 21:06, 23 Lip 2010    Temat postu:

Haha, czyli jednak moje próby udowodnienia, że addon nie wgrywa swojego game.exe nie okazały się fałszywe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:29, 23 Lip 2010    Temat postu:

Ekhm.... Zakładałem, że większość ludzi ma polską wersję EI, czyli nie muszą podmieniać game.exe(który jest taki sam w wersji rosyjskiej pod którą był tworzony Addon)... I dodatkowo piszesz na ten temat kilka tygodni po tym jak ze mną o tym rozmawiałeś i zarzucasz mi winę... Instalator podmieniał tylko plik autorun.res i kilka innych które trzeba było podmienić w przypadku polskiej wersji gry(można było zobaczyć co się instaluje w ostatnim okienku wiec nie mów, że to moja wina z brakiem tego pliku wystarczyło przeczytać co się instaluje, a nie klikać dalej, dalej, dalej, zakończ...). Dodatkowo mogłeś napisać o dodaniu tego pliku, bo zrobienie instalatora i wrzucenie go na jakiś serwer to kilka minut... A nie zarzucać mi teraz winę. Dokładnie wiem co musi być podmienione, aby Addon działał, a zakładając, że Polacy mają polską wersję gry to chyba nie zbrodnia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 12:59, 24 Lip 2010    Temat postu:

Joogi napisał:
Ekhm.... Zakładałem, że większość ludzi ma polską wersję EI, czyli nie muszą podmieniać game.exe(który jest taki sam w wersji rosyjskiej pod którą był tworzony Addon)... I dodatkowo piszesz na ten temat kilka tygodni po tym jak ze mną o tym rozmawiałeś i zarzucasz mi winę... Instalator podmieniał tylko plik autorun.res i kilka innych które trzeba było podmienić w przypadku polskiej wersji gry(można było zobaczyć co się instaluje w ostatnim okienku wiec nie mów, że to moja wina z brakiem tego pliku wystarczyło przeczytać co się instaluje, a nie klikać dalej, dalej, dalej, zakończ...). Dodatkowo mogłeś napisać o dodaniu tego pliku, bo zrobienie instalatora i wrzucenie go na jakiś serwer to kilka minut... A nie zarzucać mi teraz winę. Dokładnie wiem co musi być podmienione, aby Addon działał, a zakładając, że Polacy mają polską wersję gry to chyba nie zbrodnia...


Wiekszosc to nie wszyscy, a addon mial byc dla wszystkich, ja nie bylem od tworzenia instalatora tylko Ty, a napisalem to dopiero teraz bo dostalem kolejna skarge na GG, ze addon nie dziala co zaczelo mi sie wydawac dziwne bo znowu ten sam problem - wiec zaryzykowalem, ze wina moze byc game.exe i napisalem o tym tutaj - pewnosci nie mialem do momentu jak koles napisal mi, ze teraz mu dziala wiec o tym nie pisalem. No i swoja droga...

Cytat:
19:07:11 :: Joogi
Jak co to dodam tylko ze teraz jestem w gdansku

19:07:18 :: [link widoczny dla zalogowanych]
luz


Nie spieszylo Ci sie

To nie miejsce na rozmowy o tym jak chcesz cos to napisz na GG/xFire.

Ja jeszcze raz przepraszam tylko wszystkich, za upieranie sie, ze instalator wgrywa swoj game.exe.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yattering
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z dupy
Płeć: XY

PostWysłany: Wto 22:04, 10 Sie 2010    Temat postu:

ej gra ktoś w ogóle? ja sobie zrobiłem postać (woj 23,32,20) do zobaczenia moda i strasznie cięzko mi idzie dzisiaj wszedł do mnie jakiś rusek to z nim pograłem troche, a tak to same noobki wchodzą bez pytanie na mape i ich wywala bo nie mają moda :lol:

ps. mam już 650exp! :lol: Jezyk


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yattering dnia Wto 22:04, 10 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yattering
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z dupy
Płeć: XY

PostWysłany: Czw 16:27, 19 Sie 2010    Temat postu:

Ile expa jest za misje na gip: te z khadaganami i ,,orki łączą swoje siły" ? Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Evil Islands Addon: EI Mod Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin