Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dodatkowe Misje, mają być czy nie?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Dyskusje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 16:06, 19 Maj 2009    Temat postu:

Zauwazylem ze Tylko nowy mapmakerzy maja objekcje.
OFc nie mam zamiaru nikogo urazic, ale...
CZy po prsotu nie robicie tego daltego, ze nauczyliscie sie dopiero robic mapy i czujecie sie (jakby tu bez bluzga... hmmmm) wyrolowani().
Takie jest zycie. Spojrzcie na to glebiej. DA sie grac bez map. A mapy w sumie nic dobrego nam nie przyniosly. Wykrylismy ten bug. Fajnie. A nastepne? Kiedy znow pojawi sie jakis bug? Moze nadal jest jakies niedopatrzenie?
Pozatym puki sa mapy, to ludzie beda sie czepiac o nabijanei na nich expa i ze graja tylko z tymi co standard. To tylko dzieli ei na grupy... EI ktore i tak jest juz podzielone wystarczajaco;]



Cytat:
Ok 1 post. Tworzenie nowych mapek łamie pierwszą zasadę regulaminu. Wystarczy?



Biedna argumentacja, ale pasuje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mały dnia Wto 16:09, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przemek
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 16:10, 19 Maj 2009    Temat postu:

Widze Mały, ze masz dokladnie to samo zdanie co ja. I wydaje mi sie, ze taka argumentacja jest najodpowiedniejsza. Ci madrzejsi nie popelniaja wiecej tych samych bledow. A reszta musi dostac po pysku kilka razy zeby w koncu sie opamietali. Mruga

I jeszcze co do ankiety: to raczej nie przejdzie. Nawet jesli jakims cudem bedzie wiecej glosow na "tak". Dlaczego? Ktos kiedys madrze powiedzial: "Demokaracja to system w ktorym dwoch zuli spod sklepu ma wiecej do powiedzenia niz jeden wyksztalcony profesor". I wybaczcie, ale nie mam zamiaru potem przychylic sie do zdania osob ktore pomimo, ze uczeszczaja na forach, to jednak regulamin traktuja rownie powaznie jak skecz kabaretowy. Mruga Nie bede po nazwiskach wymienial, ale mniej wiecej sie niektorzy domyslaja kogo moglbym podac za przyklad. Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Przemek dnia Wto 16:16, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Wto 16:29, 19 Maj 2009    Temat postu:

Żaden mapmaker nie popełnił żadnego błędu - jedyny błąd był w ballance tools od początku jego powstania. Zresztą jeżeli ktoś się zna na modowaniu to może sobie rozpakować standardowe database i database z ballance toola (które WEDŁUG TWÓRCÓW zawiera te same informacje co standardowe...). Więc jaki jest sens delegalizacji skoro po znalezieniu błędu, po 30 minutach odkryto jak go można naprawić?
Co do delegalizacji: moim zdaniem każda misja powinna przejść przez to osobno ponieważ jak już wcześniej mówiłem - jest jeden błąd, przez który są delegalizowane wszystkie mapy - jest za to jeden błąd w grze, pozwalający okradać wszystkie mobki podczas walki... krótko mówiąc nic nie jest idealne.

No i należałoby jeszcze raz powtórzyć - błąd jest w database, nie na mapie. Mapy dalej są takie same jak wcześniej, a błąd database można łatwo naprawić.

Jeżeli chodzi o moje mapy... byłbym przeciwny tylko delegalizacji piasków, bo moje stare misje nie wprowadzają nic nowego do gry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 16:31, 19 Maj 2009    Temat postu:

Najpowazniejszym bledem bylo stworzenie 3 pierwszych misji przez WoL...
Wtedy(nie wiadomo czemu) uwazali sie za panow ei. Prawie z nikim sie nie liczyli i trzebabyl oz nimi prowadzic miniwojny. Wprowadzili nwoe questy i zalegalizowsali je bez pytania reszty... Co prawda questy wydawaly sie ok wywazone, co nie zmienia faktu, ze byly biedne....

Anyway. WoL przekroczylo i tak swoja wladze w tym miejscu. W dodatku lamiac regulamin.
Potem ludzie to powielali, gdyz mysleli, iz skoro WoL moze, to czemu by nie inni. Nie mowie, ze mapy to byl zly pomysl. Bo przez pewien czas byl motorem napedowym ei. Ale jak widac, tak na prawde okazal sie trucicielem. Przez niego praca wielu ludzi poszla na marne.
Tak wiec skutki robienia map nie sa zbyt ciekawe. Skutki JAKICHKOLWIEK MODERNIZACJI nie sa ciekawe. Wiec po prsotu trzymajmy sie teraz tego...
Nowe questy?
OK, ale inne chary... I nie granie z ludzmi ze standard.


Jestem za tylko w przypadku raid boss map.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mały dnia Wto 16:33, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boxer
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 16:35, 19 Maj 2009    Temat postu:

A co to regulamin jest niezmienny itp? Skoro mapy zostały zalegalizowane to znaczy że tak jak crack no cd i inne są wyjątkami które można instalować. Regulamin tworzymy my i on od nas zależy a nie my od niego. Zalegalizowano mapę-nie jest modem. Tak, właśnie obaliłem twój argument

Co do map: Ja w prawdzie grałem tylko na ograch miklowych więc co do map to chciałbym żeby chociaż ta misja została i data było zrobione pod drop najlepszych materiałów z mobków piaskowych. Było trudniej a za razem ciekawiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 16:37, 19 Maj 2009    Temat postu:

Zmiana 1 pkt regulaminu na ,,Wolno używać mappacków oraz wprowadzać zmiany w grze"? Zróbmy ankietę hmm.
Powrót do góry
Przemek
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 16:38, 19 Maj 2009    Temat postu:

Boxer napisał:
Tak, właśnie obaliłem twój argument


To ty tak twierdzisz. Jezyk To nie jest takie proste, moj drogi. Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 16:47, 19 Maj 2009    Temat postu:

Zreszta. Na ta chwile all new mapy unlegit. Chcecie jakas legalizowac? To niew ty mtemacie. Zakladac nowy. TAm ustalimy warunki na jakich ewentulanie przejdzie i reszte szcezgolow.


Co do obalania argumentow, to gdizes kiedys(nie pamietam) ustalalismy(albo nawet ustalali, bo nie pameitma cyz bralem udzial w debacie), ze unlegit sa all zmiany, ktore bezposrednio wplywaja na CHARA.
Crack no cd
Camera path

Czy to wplywa na chara?
NIE
Czy mapy wplywaja na chara?
TAK
Czy database wplywa na chara
Jak widac zje...(ops) zepsulo wiekszosc charow wielu osobom;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Wto 16:57, 19 Maj 2009    Temat postu:

witam.

dobrze by bylo,gdyby pozwolic na legalizacje map gdy sie naprawi buga.patrzac na wojownikow,ktorzy nie beda mieli co robic na jaskini wollabym,by po prostu naprawic problem w database bo to nie mapy szkodza a bug.

Yoshima.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 17:25, 19 Maj 2009    Temat postu:

Mały napisał:
A co do wygladu misji, to jak niby mialaby wygladac?
Raid bossy wr oznyc miejsach na mapie, czy "przychodza" na jakas arenen ak tora trzeba dojsc?


Omowie to na przykladzie jak mam zamiar zrobic na Jasce w przyszlosci wlasnie cos takiego...

1. Jakis ciekawy obszar pochodzacy z Evil Islands: Forgotten In Astrale
2. Wszystkie moby na mapie - usunięte
3. Na mapie w różnych ciekawszych miejsach rozstawione RB
*Początkowo wyglądałoby to w ten sposób, iż wersja pierwsza miałaby np 1-2 RB, a potem z biegiem czasu mógłbym pojedynczo dodawać następne
4. Na TABie krzyżykami zaznaczone RB na mapie (nie jestem do końca pewien tego, ze względu na wielkość krzyżyków, ale myśle, ze będzie ok)
5. Za RB 0 exp, 0 kasy
6. Z RB lecą dodatkowe przedmioty traktowane jako trofea (Po 1 na RB). Albo nie będzie można ich sprzedać albo będą miały wartość 0 po prostu (nie wiem czy da się ustawić, aby przedmiotu nie możnabyło sprzedać - będę musiał to sprawdzić). Z kazdego RB inny przedmiot.
7. Na TABie będą podquesty. Wszystkie wydawane odrazu. Każdy podquest w nazwie będzie miał nazwę danego RB, a opis podquestu będzie opisem RB. (Jakaś krótka historyjka na temat niego Mruga ) Zaliczeniem podquestu będzie zabicie danego RB.
8. RB będą różne. Od zwykłych wojów bez spelli do różnie wymyślonych ospellowanych Magów (jak te co były na gip - choc musze w tym miejscu skrypt ogarnac jeszcze Mruga )
9. Niektóre RB będą do zabicia tylko w kilka osób. Z nich będzie lecieć np 2 trofea RBkowe dla RB, którego bedzie trzeba zabić w minimum 2 osoby.

Narazie mam na myśli coś takiego... Mały wiem, ze bardziej podobał Ci się pomysł zabijania RB po kolei, w nieskończoność, ale ja obrałem sobie coś takiego jako cel i wydaje mi się, że przy tym jest więcej możliwości i nie będzie to takie monotonne... Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Wto 19:15, 19 Maj 2009    Temat postu:

Dobra, to teraz wytłumaczcie mi jedno:
Czemu nikt nie jest przeciwko mapami z raid bossami, za które i tak będzie 0kasy/expa, a jesteście dalej przeciwko piaskom - zarabia się lepiej niż na dzikach, jednak o wiele trudniej/wolniej niż na ingos, exp też gorszy od ingos, nawet gorszy od massowego umarlaka/królowej.
Gdzie różnica? Przecież i tu, i tu nowe database...
Nie wiem czy czasem ktoś nie zapomniał, ale tu nie chodziło o same misje tylko o ich zbugowane database (które jak już setki razy mówiłem - można naprawić).

Patrząc przyszłościowo na misje:
-W samych misjach nie było żadnego błędu oddziałowywującego na postacie, exp gorszy, kasa gorsza, jednak zawsze jakieś urozmaicenie gry.
-Nowy ballance tools zrobiony poprzez rozpakowanie oryginalnego database:
osoby znające się choć ciut na modowaniu:
Ballance tools jest programem posiadającym gotowe wpisy database, żaden błąd nie towarzyszył pakowaniu/rozpakowywaniu plików *.res - po prostu podstawowe wpisy ballance toola posiadały błąd (jak i poprawkę ale tego oczywiście nikt nie zauważył (światełka Jezyk) ).
Po stworzeniu nowego ballance toola, nie ma najmniejszej szansy na nowe błędy - od strony technicznej, do działania mapy jest potrzebne:
-Pliki z tekstami misji oraz określeniem expa za misje - błąd tutaj powoduje błędne pojawianie się wpisu misji, nie rozdanie expa, nie pojawienie się w ogóle misji (nic nie oddziałowywuje na postać).
-Pliki ze stworami i skryptami - błąd w skrypcie spowoduje po prostu nie wykonanie skryptu, celowy błąd... nie przejdzie przy legalizacji. Błąd przy stworach - błędne wyświetlenie tekstury/modelu/animacji/zła pozycja mobka/rozmiar - odziwo nic nie wpływa na naszą postać (tylko CELOWE "błędy" skryptu które są banalne do zauważenia przy testach (give exp etc). Za pomocą skryptu nie da się zmienić sposobu zapisu postaci jak to miało miejsce z database.
-No i na końcu nieszczesny database, jednak jak już mówiłem, a powtarzałem to wiele razy, kwestia zrobienia nowego, usprawnionego database z mobami z misji (oczywiście bez żadnych błędów, ponieważ przy naszych umiejętnościach rozpieprzania gry może być to już tylko celowe) - to będzie trwać ~30 minut.

Muszę również zauważyć jeszcze jedną sprawę i pokażę to na swoim przykładzie:
Robiąc misję pierwszy raz, naprawdę trudno się w tym połapać, nie zna się wielu wpisów database itp., więc człowiek może popełnić błąd. Popełniając błąd, ale nie wiedziąc o tym, przy każdej kolejnej zabawie z modowaniem, automatycznie robi się to tak jak poprzednio. Mój błąd, jak i reszty mapmakerów polegał na nieznajomości różnic między oboma "standardowymi" database (bt oraz z gry). Więc wiedząc teraz o tym, oraz opierając się na database z EI, popełnienie takiego błędu jest niemożliwe...

Więc dalej nie rozumiem osób, które będąc wcześniej za mapami, są teraz przeciwne...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pinki30cm
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 19:38, 19 Maj 2009    Temat postu:

Misje z gipath powinny zostac bo nie ulatwiaja gry a jedynie wnosza cos nowego ! Ja wrocilem do evila po ok. 4 latach glownie dlatego ze o nich sie dowiedzialem, a uwazam ze moze to przyciagnac wiecej starych graczy ! Jestem na tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 19:53, 19 Maj 2009    Temat postu:

Matko... Miklosz rozumiem innych bo moge ich uznac za "mniej ogarnietych" i moga nie wykminic dzialania:
[link widoczny dla zalogowanych]
TEGO... Nie chodzi mi o fakt tego, ze chce aby wszystko pozostalo jak bylo bo wole jednak standard only... I miec swiadomosc, ze moge powiedziec "Ten char gral only standard"... Samo to daje mi niejako satysfakcje... Czytajac Twoj post o BT po prostu za glowe sie zlapalem. Bo Joogi chyba nie raz Ci dawal tego przetlumaczonego EIEdita, a Ty dalej go olałes ze tak powiem... Jak dziala? Opiera sie na DB Unpackerze wiec rozpakowujesz DB, ktore masz aktualnie, wprowadzasz zmiany we wpisach i spakowujsz spowrotem. Ja z Joogim uzywamy tego przez caly czas i EIEdit nie dosc, ze nie powoduje jakichkolwiek innych bledow to jeszcze mozliwe dzieki niemu jest latwe obeznanie sie w innych plikach res... Typu textslmp/sfx czy jakikolwiek inny. W nim mozna zrobic doslonie wszystko. Dlatego w nim np zmiana dmg jakiegos mobka zajmuje mi doslownie 15s... (Tyle trwalo zanim zrobilem sobie Kamiennego Zywiola z 20k-20k Dmg...) A to wszystko ladnie opisane w prostych tabelkach po polsku/angielsku. Wszystko do edycji Joogi przetlumaczyl na nasz jezyk (ofc sa bledy bo Joogiego pisownia ma wiele do zyczenia ale to swoja droga).

Czemu nie jestem przeciw RB Map? Bo wiem, ze DB bede zmienial wlasnie w EIEdicie i jakiekolwiek bledy zwiazane z Nivalonym BT nie moga miec miejsca, gdyz zmieniamy orginalny DB, a nie tworzymy nowego. Teoretycznie moglbym dac na RB Mapie jakis exp za mobki (chocby minimalny) czy tez loot kasy pozwalajacy nam na naprawe... Ale nie... Dlaczego? Aby nasze chary mogly grac na tego typu mapie normalnie... Bez jakis kopii czy cos. Aby mogly zbierac RB itemki i miec jakas satysfakcje z tego "ile razy zabilo sie danego RB". Oczywiscie koszty za naprawe w niektorych przypadkach moga byc wysokie... Ale co z tego? Samo branie udzialu w grze na takiej mapie tylko moze oslabic nasza postac zabierajac mu iles tam tysiecy/milionow kasy... I bardzo dobrze. Bedzie trzeba zapewnic sobie rowniez srodki utrzymania, jesli bedzie chcialo sie isc na danego RB - czego nie bedzie mozna robic na RB Mapie - wiec trzeba bedzie korzystac ze standard misji, aby nazbierac sobie kase na naprawe. Daje to nastepny "cel" grania... A o to chodzilo glownie w misjach. Aby nadac jakis cel postaciom, ktore zostaja na danej krainie.

A co do samych piaskow... Szczerze mowiac jesli chodzi o mnie to nie wiem czy jak kolwiek wnioslo to cos jednak tego urozmaicenia... Jestem osoba, ktora na Gip gra w sposob cos typu: Najpierw do 15k na Zabce, potem zbierac kase na 3 mapce (po wykonaniu po 1x questow z 2) potem dalej cisne ciagle zabke do momentu, az moge wykonywac Zlecenie Hermita, pozniej expie juz tylko na Zleceniu, wykonuje misje, ktore musze aby przejsc dalej i jesli chodzi o Maga - Only krolowa, jesli chodzi o woja - Martwe dla przyjemnsci, Nieumarly do expa... Naexpie chara - wychodzi z gip. A co mi urozmaicily gre piaski? Na 3 mapie ubralem sie po prostu w stroj z grubej skory a wbijajac sie na 4 mapke ubralem sie w Twarda skore... (kwestia 5-6 koleczek na czarne dziki na niej - a na 4 mapce tez jest ladne koleczko). Sama zmiana z Grubej skory na Twarda nie robi duzej roznicy o czym sam wiesz... Ile DMG dostaniemy mniej? 1? 2? DMG zadany = DMG moba - Zbroja... A duzo ta zmiana zbroi mi nie dodaje... W sumie... Zbroja z Twardej skory = kwestia estetyczna. Jesli chodzi o kosci do rozg czy obsydian - szedlem na piaski tylko uzbierac tyle co potrzebuje i koniec. Ze tak powiem, wiekszosc mojego grania opiera sie na tym, aby jak najszybciej wbic exp/uzbierac kase, a same Piaski nie urozmaicily mi gry tylko ja opoznily o jakies 10-15 minut... Idac moja droga dedukcji (nie wiem czy jest jeszcze ktos kto gra az tak ekonomicznie jak ja) sa one zbedne... (Sory jesli uznales w tym momencie, iz nie doceniam Twojej pracy czy cos takiego).

No i jeszcze kwestia zmienionego Database. Klan RPD dziala na zmodyfikowanym database... Zdziwieni? Joogi sam je wrzucil do ogolu, ale nie wiem czy ktos zauwazyl...
[link widoczny dla zalogowanych]
I macie DB z poprawionymi kolorkami czarow, (orkom sie nie przyjrzalem, nie wiem czy tekstury sa poprawione), loot z mobkow standardowy (nie jestem tutaj pewien co do goblinow, gdyz nie podnosilem zadnego jeszcze - w razie co moge to edytnac w EI edicie). Co najwazniejsze. URYWA RECE... I 0 bugow

Tyle...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 20:25, 19 Maj 2009    Temat postu:

GlaziK napisał:
A co do samych piaskow... Szczerze mowiac jesli chodzi o mnie to nie wiem czy jak kolwiek wnioslo to cos jednak tego urozmaicenia... Jestem osoba, ktora na Gip gra w sposob cos typu: Najpierw do 15k na Zabce, potem zbierac kase na 3 mapce (po wykonaniu po 1x questow z 2) potem dalej cisne ciagle zabke do momentu, az moge wykonywac Zlecenie Hermita, pozniej expie juz tylko na Zleceniu, wykonuje misje, ktore musze aby przejsc dalej i jesli chodzi o Maga - Only krolowa, jesli chodzi o woja - Martwe dla przyjemnsci, Nieumarly do expa... Naexpie chara - wychodzi z gip. A co mi urozmaicily gre piaski? Na 3 mapie ubralem sie po prostu w stroj z grubej skory a wbijajac sie na 4 mapke ubralem sie w Twarda skore... (kwestia 5-6 koleczek na czarne dziki na niej - a na 4 mapce tez jest ladne koleczko). Sama zmiana z Grubej skory na Twarda nie robi duzej roznicy o czym sam wiesz... Ile DMG dostaniemy mniej? 1? 2? DMG zadany = DMG moba - Zbroja... A duzo ta zmiana zbroi mi nie dodaje... W sumie... Zbroja z Twardej skory = kwestia estetyczna. Jesli chodzi o kosci do rozg czy obsydian - szedlem na piaski tylko uzbierac tyle co potrzebuje i koniec. Ze tak powiem, wiekszosc mojego grania opiera sie na tym, aby jak najszybciej wbic exp/uzbierac kase, a same Piaski nie urozmaicily mi gry tylko ja opoznily o jakies 10-15 minut... Idac moja droga dedukcji (nie wiem czy jest jeszcze ktos kto gra az tak ekonomicznie jak ja) sa one zbedne... (Sory jesli uznales w tym momencie, iz nie doceniam Twojej pracy czy cos takiego).


I to ma być przyjemność z gry?
Jeśli z takim podejściem podchodzicie do gry to nie dziwię że wam misje wadzą bo opóźniają wam czas by pójść na jaskę i j***ć jeszcze większy exp. Jakaś paranoja chodzić na jedną misję by zdobyć 15k, gra jest najciekawsza jak się gra z kimś i bez pośpiechu.

A co do EIedita jakoś nigdzie wyczytałem zanim powiedziano o błędzie że lepiej go używać bo coś tam nie miesza, a link który dałeś kiedyś jak Gwyneth się pytał o ten program był tylko do wersji ruskiej, czemu więc nie dałeś linka do spolszczenia?




________________

MAŁY
Cenzurujcie bluzgi, jezeli juz chcecei je dodawac.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 20:40, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 20:34, 19 Maj 2009    Temat postu:

Chyba, że nie ma z kim Wesoly
Powrót do góry
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Wto 20:35, 19 Maj 2009    Temat postu:

Robie/robiłem wszystko w ballance tool, bo tak mi wygodniej po prostu, nie wiem co za różnica zrobić coś odpalając program, czy otwierając folder i wpisywać dane w excelu... EIEdita znam już prawie od dwóch lat, jednak nie spodobał mi się jego interfejs - kwestia przyzwyczajenia. Co do rozpakowywania innych plików res... po prostu używam swoich plików wsadowych.
Co do samego ballance toola - był on zrobiony jeszcze na dłuuugo przed EIEditem. Różnica taka, że EIEdit pracuje na już spakowanym database, zaś ballance tools ma swoje własne wpisy - czego nikt nie zauważył ponieważ tak się składa że ruski database = wpisy z ballance toola, więc nasz standard database to jakaś nowsza/starsza wersja tego ruskiego.

No i jeszcze raz... co za różnica czy EiEdit czy bt? ja z bt używam głównie rebuilda - na którym również opiera się EIEdit + kilka ruskich i moich plików wsadowych efekt ten sam, po prostu inny sposób wykonania.

Piaski są dla osób lubiących grać gipath, jest to dla mnie oczywiste, że jak traktujesz gipath jako po prostu obszar z którego starasz się jak najszybciej wyjść to go po prostu olejesz (Btw. rózga z twardej kości i tak jest tak samo dobra jak ze skamieniałej).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pinki30cm
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 21:21, 19 Maj 2009    Temat postu:

Hmmm... Zgadzam sie z Mikloszem, a co do tej decyzji ktora maja podjac tylko devilsi i cystersi to uwazam ze niezrzeszeni oraz przedstawiciele innych klanow tez powinni miec cos do powiedzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 21:40, 19 Maj 2009    Temat postu:

Kto wam broni?
Zaloz temat ze legalizujesz jakas mape.
Zobaczymy odpowiedzi i juz. Nikt nie zabrania glosowac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Śro 6:58, 20 Maj 2009    Temat postu:

Dziecko NEO napisał:
I to ma być przyjemność z gry?
Jeśli z takim podejściem podchodzicie do gry to nie dziwię że wam misje wadzą bo opóźniają wam czas by pójść na jaskę i j***ć jeszcze większy exp. Jakaś paranoja chodzić na jedną misję by zdobyć 15k, gra jest najciekawsza jak się gra z kimś i bez pośpiechu.


Dla mnie? Tak... Bo dla mnie satysfakcja jest gdy moja kolejna postac "awansuje na wyzszy poziom". Jak robie maga kwasu to satysfakcja dla mnie jest gdy posiada wszystkie/prawie wszystkie umiejetnosci przyspieszajace expienie nim - czyt. bardziej ulepszyc sie go malo co da bo tylko tyle co o MP. Jak gram lucznikiem na Ing to cisne do max ataku za pomoca luku jaki moge miec na moich statach i wtedy mam satysfakcje, ze moj char ma cos na co dlugo zbieralem i sie meczylem. Ogolnie piszac tamta dluga wypowiedz dot. mojego podfejscia do gry stwierdzilem, ze polowa graczy mnie "zlinczuje" czy cos takiego... No ale kazdy ma swoje podejscie do tego wszystkiego... Maly gra na serwerach zawsze otwartych na 6 osob, a ja zawsze na haselko na 2-3 osoby... I nie mozna powiedziec tutaj, ze Maly sie lepiej bawi ode mnie... Po prostu jego ciekawia etc inne rzeczy niz mnie.

Dziecko NEO napisał:
A co do EIedita jakoś nigdzie wyczytałem zanim powiedziano o błędzie że lepiej go używać bo coś tam nie miesza, a link który dałeś kiedyś jak Gwyneth się pytał o ten program był tylko do wersji ruskiej, czemu więc nie dałeś linka do spolszczenia?


Pretensje prosze kierowac do Joogiego, ktory wymyslil, ze jak odrazu da wszystkim linka do programu to noobki beda sobie dodawac exp i zasmiecac DB (bo w tym progu jest to o niebo latwiejsze niz w BT) czego ja do konca nie rozumialem, bo kto chcial itak poslugiwal sie BT.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:54, 20 Maj 2009    Temat postu:

Moją winą ma być błąd BT którego nikt przez taki czas nie odkrył? Raczej nie. Proszę nie zrucać na mnie winy. A moja logika no cóż jest czasem dziwna... Gdzieś już podawałem linki do progów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Śro 19:15, 20 Maj 2009    Temat postu:

Joogi napisał:
Moją winą ma być błąd BT którego nikt przez taki czas nie odkrył? Raczej nie. Proszę nie zrucać na mnie winy. A moja logika no cóż jest czasem dziwna... Gdzieś już podawałem linki do progów.


Czytaj ze zrozumieniem... Pretensje dotyczące tego dlaczego spolszczona wersja EI Edita doszla do reszty dopiero po calej aferze z bledami BT...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:56, 20 Maj 2009    Temat postu:

Może to nadinterpretacja, ale w zdaniu
Dziecko NEO napisał:
A co do EIedita jakoś nigdzie wyczytałem zanim powiedziano o błędzie że lepiej go używać bo coś tam nie miesza, a link który dałeś kiedyś jak Gwyneth się pytał o ten program był tylko do wersji ruskiej, czemu więc nie dałeś linka do spolszczenia?

wyraźnie słyszę pretensje o coś o czym nikt nie miał pojęcia...
Glazik pierwsza część zdania mówi właśnie o "mieszaniu" w data przez coś(BT).
Tyle, że Glazik też robił misje za pomocą tego proga, a był bug w jego data(przyczyna działał na zbugowanym data którego EIEdit nie naprawia tylko operuje data na którym ma działać).

Link do spolszczenia... Nie pamiętam, aby ktoś z zajmujących się mapami pytał o nie(gdyby ktoś zapytał dostał by na PW link do ściągnięcia jeśli oceniłbym, że jego prace mają potencjał czyt. misja nie polega na idź zabij). Nie umieszczałem go między innymi dlatego, bo uważałem, że można nim nieźle namieszać w data i to kilkoma kliknięciami(raj dla moderów zmienione data kompatybilne wraz z mapkami), oraz spolszczenie tak jak mówi Glazik jest lipne(nie chciałem go wydać, aż będzie dopracowane, ale teraz to mnie to już "jebbut"). Spolszczenie sam robiłem. A w wersji po rosyjsku też był do obsługi(czyt. obsługiwał nasze data). Jedyne co zrobiłem to zmieniłem to co było po rosyjsku na polski(nie wszystko oczywiście, ale zawsze coś) nic więcej(posiłkując się google translatorem).

Sorry, ale nie wiedziałem tak jak wszyscy, że coś jest nie tak z BT... A przyczyny dla których korzystam z tego proga jest łatwa, przyjemny w obsłudze, nie muszę czekać na pliki od kogokolwiek tylko działam na jego data(bądź łącze w ciągu max. 30 min), oraz co ważniejsze korzystam z OpenOffice(darmowy i bardzo podobny do pakietu Microsoft'a). Ten, że program miał tendencje do zmiany wartości na datę...(oraz w wcześniejszej wersji dodawanie cudzysłowów przy ciągach znaków) A jakoś nie chciało mi się piracić, tym bardziej, że wiedziałem o istnieniu EIEdit'a.

Tak samo można mieć do mnie pretensje o MobSurgeon'a, że wcześniej nie udostępniłem wersji z tłumaczeniem zakładki z kopiowaniem jednostek(ale miałem plan przetłumaczyć wszystkie komunikaty z ostatniej zakładki, ale już przeszła mi ta chęć więc wersja "pl" poszła w świat).

Mówię moja logika jest dziwna(lepiej częściowo przetłumaczyć program i na nim działać niż ściągnąć pirata, nie dać moderom proga do zmiany data z nowymi misjami, exp za mobki, staty czarów, a tak przynajmiej musieli wgrywać legalne data, aby w nie grać czyt. normalny exp za mobki teraz jak tak patrze to jest to naprawdę naiwny pogląd)Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 17:25, 21 Maj 2009    Temat postu:

Robicie z igły widły, sami stwarzacie problem trzymając się sztywnych zasad których celem jak wiem było likwidacja wolnej amerykanki i wprowadzenie jakiegoś porządku. Ciekawe co by powiedziała osoba która wymyśliła reg na tą sytuację, swój głos jeszcze wstrzymam ale raczej na tak pójdę.
Powrót do góry
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 14:02, 22 Maj 2009    Temat postu:

Nie wiem czy zdajecie sobie sprawe, ale i tak mapy nie przejda. Dopuki jest choc 1 osoba z argumentacja przeciw. I TO DOBRA ARGUMENTACJA.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maska
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 14:12, 22 Maj 2009    Temat postu:

Wiecie co wam powiem. jak juz mamy wycofac mapy to odrazu wsyzstkie. Albo zrobic cos porzadnie albo wcale bo jak wywalimy tylko niektore to zaraz kilka osob znow zacznie sie klocic czemu to ich mapy sa nielegalne skoro inne sa legalne Wesoly
Pozatym jak znowu odpalimy legalnosc map to beda powstawac nowe mapy i znow bedzie zamieszanie z nimi zwiazane. Lepiej nic nie dodawac nawet pomyslu glazika (bez urazy, chociaz pomysl mi sie podoba dla dobra ei lepiej nic nie dodawac)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Dyskusje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin