Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Honest Group Mod - Dyskusja ogólna
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Evil Islands Addon: Honest Group Mod
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tantir
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 14:49, 16 Paź 2010    Temat postu: Honest Group Mod - Dyskusja ogólna

Ostatnio zrobiłem sobie wycieczkę na rosyjskie serwery evil islands. Większość ludzi gra tam na tym właśnie modzie. Problemem jest to, że oni ni w ząb nie znają nawet angielskiego. Nawet jeśli zdołam się porozumieć z nimi, to i tak większość z nich to idioci. No, i nikt, dosłownie nikt nie pyta się czy może wejść na mapę czy coś. Tak więc pomyślałem czy nie znalazłby się ktoś tutaj aby zagrać w tego moda?


Oczywiście cały mod jest po rosyjsku, ale mając polska wersje gry można połapać się o co chodzi. Można by też przerzucić przez translator questy i od razu zrobiło się przyjemniej.

Niby mamy EI mod po polsku(dzięki za tłumaczenie Głazik), ale nie da się porównywać tych 2 modów. EI mod niewiele zmienia, poza uproszczeniem gry.

Co zmienia HG mod?

Postać
Po pierwsze statystyki postaci maja dużo większe znaczenie. Postać, aby mogła wybierać umiejętności (np, miecz, zdrowie, regeneracja) musi mieć co najmniej 31 pkt danego współczynnika.
Tak wiec mając 31 siły mamy do wyboru kilka umiejętności takich jak: miecz, zdrowie, siła, regeneracja, ale nie możemy wybrać np zręczności czy wigoru.
Tak wiec klaruje się podział na klasy, czyli maga, łucznika/kusznika, woja-tanka, i woja-dpsa.
Same umiejętności kosztują tyle samo expa co w normalnym Evilu.
Aby skutecznie używać daną broń trzeba wykupić umiejętność, inaczej mamy kare -100 do ataku i obrony.

Zadania. Jest ich dużo więcej, na samym gipat jest o kilkanaście misji więcej niż w EImodzie. Misje dostajemy od Rivara, ale także od Babura, kapitana Khadora, a nawet od świni.
Przykładowo w Podgórzu są 2 dodatkowe misje, związane z rozbójnikami. (zabić brata rozbójnika czerwonogłowego oraz coś z kufrem w obozie)

Przeciwnicy
Chyba lepiej rozłożone statystyki. Wilki z podgórza mają po 32 hp, orki w jaskini po 60, a orki na piaskach po 120! Na Ingos, szczeniak psa ma 140!
Myślę że łup jest również ciekawy.


Sklep
Najważniejsze zmiany tutaj nastąpiły. Babur dysponuje tylko najsłabszymi materiałami (cienka skóra, cienka kość, kamień) resztę trzeba zdobyć na wrogach. A jest co zdobywać. Można zrobić zbroje ze skóry białego wilka, albo ze skóry jaszczura. A może lżejszą zbroje z kości? Kusznicy i łucznicy nie mają się o co martwic. Łuk/kusza są dostępne na każdej wyspie, różnią się pewnymi właściwościami i wszystkie są użyteczne. Co do innych broni, jest ich kilka dodatkowych rodzajów, tak więc każdy powinien być zadowolony. A i jest jeszcze runiczna pałka o wyjątkowych właściwościach.

Czary
Zostały zmodyfikowane, np siła trwa dłużej, a leczenie wymaga 50 wigoru i 30 złożoności (efekt 50).

Nowa wyspa.
Jest dodatkowa wyspa, ta samo co w Fia. Na razie nie wiem co na niej jest.

To mniej wiecej zmiany jakie zauważyłem, gram dopiero chwile więc nie wiem co jest na innych wyspach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MrStradd
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 20:13, 16 Paź 2010    Temat postu:

hmmm.... zapowiada się ciekawie, może jakiś link do tego moda?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patison419
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:48, 16 Paź 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tam jest do pobrania najnowsza wersja, ale mam dziwny problem bo gry probuje uruchomic instalator wyskakuje mi cos o prawa autorskie. wtf? :shock:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tantir
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 20:59, 16 Paź 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

tutaj wbijamy, i ściągamy wersje 3.0 , 3.1 , i 3.2 . Instalujemy wszystko po kolei i powinno być dobrze.

Trzeba mieć chyba rosyjski plik game.exe

DOWN:
No tak, jak ja to instalowałem to do folderu addon, tam gdzie EI mod był.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tantir dnia Sob 22:35, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:58, 16 Paź 2010    Temat postu:

Trzeba mieć addona. Patrz EI-mod przetlumaczony przez Glazika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
...
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 11:09, 17 Paź 2010    Temat postu:

Mam Wersje 3.0 ,wszystko spoko,ale jak proboje zainstalowac 3.1 albo 3.2 to wyskakuje komunikat , ze musze jakas kopie pobrac pliku czy cos takiego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:49, 17 Paź 2010    Temat postu:

Zmień nazwę folderu np. "Патч до версии 3.1" tak, aby nie było cyrylicy, albo przenieś instalator do innej lokalizacji. Windows najwidoczniej ma jakieś problemy gdy widzi cyrylice w nazwie folderu... U mnie pomogło(win7).

Edit. Mod ogólnie bardzo fajny, jeśli ktoś wszedł na Suslanger to i podszedł to tego typa co daje questy zobaczył, że Tka-rick się pojawia. A jaskinia to lokacje z FiA. Fajny motyw jest z runami zmniejszającymi złożoność wymaganą w czarze. Teraz nawet woj może korzystać z ciekawej magi Maks umiejek to 120.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Joogi dnia Nie 18:08, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 21:41, 17 Paź 2010    Temat postu:

Przed chwila zrobilem postac testowa, lekko ja ubralem bo nie mialem czasu i... Na gipath w misji od Babura zostalem zabity przez Zombie w stroju do Karate Wesoly Buahuauhua Wesoly Ten zombie ma czarny pas

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
...
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 16:20, 18 Paź 2010    Temat postu:

Dzieki Joogi masz u mnie wielkiego PLUSA .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boxer
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 21:18, 19 Paź 2010    Temat postu:

Offtop: A ja dalej nie rozumiem dlaczego podajecie Lordsom na tacy wszystkie najnowsze kąski. Oni nas "podelegalizowali" i pobanowali, a wy im bez problemu tłumaczycie co zrobić żeby jeszcze w ei mogli grać. Pasożytom mówię głośne NIE.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patison419
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:42, 19 Paź 2010    Temat postu:

Lords juz nie istnieja...tak samo jak wszystkie inne klany, wiec wyluzuj bo naprawde nie ma juz o czym gadac. Moze ktos inny tez ma ten problem to bedzie wiedzial ocb. :roll:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Śro 4:27, 20 Paź 2010    Temat postu:

Nie każdy Box jest tak pamietliwy jak Ty... Mi osoboscie oni nic nie zrobili, a nawet gdyby tak bylo to do dzisiaj by mi juz przeszlo Wesoly Nie robic mi tu off topu Mruga

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tantir
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Śro 20:12, 20 Paź 2010    Temat postu:

UWAGA:
Nie grać w misje ZDRAJCA W WIOSCE czyli tej z pierwszej mapy co chodzi się po wiosce a ludzie sobie stoją, w 2 osoby. Postać drugiej osoby jest kasowana.


Co do samego tłumaczenia, to coś mi powoli idzie.
10 misji w samym podgórzu....

Mam nadzieje, ze sie nie pogniewasz Mruga Kolorej zrobilem, bo to raczej wazne... //GlaziK


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Śro 20:30, 20 Paź 2010    Temat postu:

Co za glupi pomysl... Ciekawe po jakiego grzyba oni to zrobili. Blad czy dzialanie celowe? Eh... To dopiero poczatki HG Moda na szczescie, wiec pewnie ten co ucierpial duzo nie stracil Mruga

Tantir trzymam za Ciebie kciuki Wesoly Ogolnie wbrew pozorom jest to czasochlonne zajecie. Ja jak tlumaczylem to rowniez wcale nie bylo to takie kolorowe Ale o tlumaczeniu to nie tutaj, wiec nie robmy offtopu Mruga Jest dzial do tego Mruga I gratulacje juz przetlumaczonych misji Tantir Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 16:56, 22 Paź 2010    Temat postu:

Swoja droga... Nie wiem jak inni co testowali ten dodatek, ale mi bynajmniej ciezko sie gra solo. Moze latwiej mi bedzie jak bede wiedzial, jakie misje mam robic bo na krzaczkach szczerze powiem, ze gra jest troche bez sensu Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tantir
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 21:01, 22 Paź 2010    Temat postu:

Ogólnie to najłatwiej solo gra się... kusznikiem... Przynajmniej na Gipat. Wojownik tank nie zadaje obrazen, mag za szybko ginie, wojownik dps boi się zaby...
A kusznik chodzi i sciąga wszystko z dystansu. Kusza najwieksze obr ma i +do ataku.
Ten mod jest stworzony do gry w kilka osób. Już się nie moge doczekac bandy 6 ludzi idących na trola z 500 hp;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 21:23, 22 Paź 2010    Temat postu:

No w zasadzie mialem problem nawet z wyborem najlepszej broni - bo nie ma takiej. Wchodzac na ostatnia kraine widzimy w sklepie, iz jedna bron jest lepsza jesli chodzi o dmg (ma mniejszy rozrzut), ale bije sie nia wolniej bo ma wiecej dzialan. Np dla Tanka tak jest w przypadku topora i mlota. Zas dla tej samej klasy biorac miecz wprawdzie bedziemy bic szybciej, ale rozrzut dmg jest bardzo wysoki. Do tego dochodzi, ze topor wprawdzie ma wiekszy rozrzut, ale ma wiecej energii od mlota, a mlot ma mniej energii, ale bardzo duzy dmg i maly rozrzut. Regeneracja jako umiejka? Juz nie 250% na ostatnim poziomie tylko 900%, HP na 3lvl dodaje 220% - normalnie prawdziwy tank, nic nie robic tylko dmg zbierac. Super sprawa. Zalozenie jest takie, iz im wiecej osob tym szybciej sie exp zdobywa - czyli zupelnie odwrotnie niz w standard EI - Tank ma swoje miejsce. Reszta klas tezx jest bardzo zbalansowana Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GlaziK dnia Pią 21:24, 22 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boxer
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 22:26, 22 Paź 2010    Temat postu:

GlaziK napisał:
Nie każdy Box jest tak pamietliwy jak Ty... Mi osoboscie oni nic nie zrobili, a nawet gdyby tak bylo to do dzisiaj by mi juz przeszlo Wesoly Nie robic mi tu off topu Mruga


Offtopu ciąg dalszy:
Bez urazy, ale jeśli uważasz że ich wielkie delegalizacje, bany, podszywanie się za tych z którymi mieli na pieńku (tak, tobie też w papiery "srali") to jest nic to kiedyś się możesz przejechać. Może i jestem pamiętliwy, ale zbrzydło mi oglądanie podszytów, moderów którzy rozpieprzają innym grę i innego badziewia uważającego się za "panów i władców ei". Tym bardziej że potem lecą hasła "skąd się tacy biorą?"

Inną rzeczą jest to że nie brałeś udziału w pogadance na ich klanowym forum. Może jakbyś tą sprawę ogarniał to zrozumiałbyś skąd niechęć całego Devils, aktywniejszej części Cysters i Pobera do kolegów Maticrussa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 8:08, 23 Paź 2010    Temat postu:

Co nadal nie zmienia faktu, ze to co teraz robia nie ma zwiazku z tamtymi tematami i tym co pisali. Dyskusja jest nt HG Moda oraz jego tlumaczenia i w sumie to mnie tylko obchodzi bo o tym jest ten temat. Gdyby seryjny morderca po wyjsciu z wiezienia chcialby zalozyc dzialalnosc charytatywna to nie znaczy, ze trzeba go odrazu zgnoic i zrownac z ziemia tylko dlatego, ze ma przeszlosc jaka ma... Miedzy innymi dzieki mentalnosci, ze jak ktos cos nasral to juz nigdy nie mozna z nim rozmawiac mamy w EI tylu graczy ilu mamy - akurat tego ilu zostalo w ten sposob "wypartych" ze spolecznosci EI chyba nie musze przypominac... Bo w koncu po co maja grac w cos gdzie wszyscy ich gnoja? Moze i nawet czasem na to zasluzyli, ale kazdy kiedys dorasta a majac juz swoj wiek to bardzo rzadko bywa, aby zachowywal sie tak jak wczesniej. Ja tez sie smieje ze swoich postow z przed lat... A tez bylem gnojony przez swoje noobostwo.

No i najwazniejszy punkt - ten, z ktorym nie powinienem sie zadawac wzial sie za tlumaczenie moda, ktorego ja uwazalem za zbyt duza ilosc do tlumaczenia na jedna osobe. Wiec niby dlaczego mam go osrac i mu nie pomagac? Po tlumaczeniu EI Moda widze tylko ile mi to ponownie przynioslo frajdy granie w EI na nowo, wiec tymbardziej jestem za tlumaczeniem HG.

A co do tematu:
Jeszcze troche o klasach - mag od poczatku ma do dyspozycji 3 rodzaje magii, ale nie wszystkie. Na pierwszej mapie jest ognia strzala, fontanna kwasu i bariera z tego co sie nie myle. Poczatkowo bijemy ze wszystkich typow magii, wiec jest urozmaicenie - inaczej niz normalnie. Mag ma do dyspozycji z umiejetnosci wszystkie rodzaje Magii, odnowe, wigor i inteligencje. Sa dla niego takrze specjalnie bronie w postaci rozdzek... Ktore nie zaliczaja sie do zadnych typow broni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:39, 23 Paź 2010    Temat postu:

Boxer czy za przeszłość należy karcić? Było minęło. Jeśli coś wiem to czemu nie mam pomóc? I skąd mam wiedzieć kim jest osoba która pisze na forum... Może to ktoś inny niż myślisz tylko z tym samym nickiem(naciągane:P)? Tym bardziej nie uczestniczyłem w rozmowach na ich forum, ani ich nie śledziłem. Wiem, że delegalizowali "regulamin uczciwości", ale kto się przejmował tym? Była to bzdura, bo nie mili większości, a ich zagrywki były dziecinne. Trzeba było ich potraktować jako nowe ugrupowanie które jest, ale z nimi nie grać.

Mod jest na tyle rozbudowany, że warto w niego zagrać i się pobawić. Znane schematy nie obowiązują całkowicie. Dodatkowo nie pisałbym pod niego regulaminu tylko bawił się tym modem tak jak się da. Wliczając takie rzeczy jak expienie słabszych graczy w zamian za drop zdobyty podczas akcji. Pożyczanie sprzętu/kasy po ustaleniu z pożyczkodawcą Wolna amerykanka, ale gnoiłbym tych którzy uprzykrzali by życie, tzn. chodzili na mapę bez pytania, wyrzucali pod koniec misji itp. itd.

Co do moda. Z tego co zauważyłem to nie ma runy kontynuacja w sklepie, może da się ją zdobyć gdzieś na mapie. Przy postaci 120kk, 35 int z astralna, inteligencją, wigorem i odnową rozwiniętą na maksa, oraz wszystkie magie + kontaktówa wbite na 120 pkt(wszystkie te zbierane umiejętności mają taki współczynnik) taka postać ma bez siły 355hp oraz wig(pokazywany w konstruktorze czarów)1941. Można złożyć zaklęcie zadające obrażenia które wymaga magii astralnej z efektem 577(wigor potrzebny do rzucenia to 1022). Więc uważam, że opłaca się nawet robić maga nakierowanego na magie astralną(wpierw dobiera tą magie, a później jakąś inną np. kwas) , który będzie mógł robić potężne zaklęcia leczące całą drużynę(przy tej samej postaci testowej) z runa przyjaciele ma e800 w535 i działa na 5 celi. Jednak odstrasza cena tych czarów ok 5kk(nie wiem jak wygląda sprawa zdobywania kasy w tym modzie) W sumie później nawet wojownik może składać zaklęcia które będą coś robić przeciwnikom dzięki runom które zmieszają wymaganą złożoność(chociaż może być problem z wigorem).
Karzdy typ magi ma jakieś zaklęcie atakujące

Bronie o których wspomniał Glazik mają obrażenia od ognia, kwasu i błyskawic, mają pewien zasięg ataku, ale nie mają animacji pocisku co wygląda śmiesznie, bo postać macha bronią w powietrzu i zadaje mobkowi dmg. Materiał z których można je złożyć nie jest dostępny w sklepie. Wszystkich materiałów jest jakieś 20 i niekoniecznie najdroższy jest najbardziej dobry do broni. Jeden daje większą złożoność i wigor broni, ale ma mniejsze obrażenia, a inny większe obrażenia, ale słabsze zaklęcie włoży się do broni. Trzeba kombinować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HardEnemy
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 18:19, 23 Paź 2010    Temat postu:

Prawda... Ten mod jest bardzo rozbudowany... Samych rodzajów zbroi jest ponad 600... Niestety gra łucznikiem/kusznikiem jest utrudniona o tyle, że kusza ma zasięg 15, a widok naszej postaci to jedyne 8. Łuk ma 20, a widok to 8 bez żadnych umiejętności... Jest to małe utrudnienie w grze solo właśnie tymi postaciami... Ta gra jest jak już ktoś wspomniał, jedynie do gry grupą...

No... Troche sie pomyliles, ale jest ponad 600 Wesoly I wcale nie przesadzilem bo tyle roznych rodzajow ARMOR do tlumaczenia jest ' Wszystkich itemow nowych jest ponad 1400... // GlaziK


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:17, 23 Paź 2010    Temat postu:

Masz orli wzrok i taki czar który ma w ikonce dymek na różowym tle Tylko nie wiem jak daleko powiększa wzrok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yattering
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z dupy
Płeć: XY

PostWysłany: Czw 20:48, 28 Paź 2010    Temat postu:

dajcie jakieś skriny czy cuś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:38, 11 Lis 2010    Temat postu:

Wyszła poprawka do wersji 3.2->3.3
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tantir
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Czw 19:34, 11 Lis 2010    Temat postu:

Ze wstępnych obserwacji to poprawili misje od Khadora, ale misja z wywarem estery (czyli w jaskini co trzeba zabijac złooki) dalej nie działa. Poprawione lekko staty broni.. hmm, mam nadzieję, że nie zmierza to w stronę EI moda, gdzie wszstko pada od 1 ciosu... W sumie kusza z niebieskiej i raczej duży ork z piasków leży za jednym ciosem, nawet na sile... Dobrze że są szkielety i żywiołaki które mogą biegać bez głowy Wesoly. No i teraz smoki są silniejsze jeszcze.

Z misji z Hermitem na piaskach powinna być kość zielonego smoka jako nagroda, chyba że Hermit okłamał Rivara Wesoly (więcej szczegółów w samym tłumaczeniu).

A no i ktoś już ubijał trola? Pasowało by zrobić jakiś napad na niego bandą 3-4 osób.

Jako że serwer padł, podaje swoje IP na które mozna spróbować wbić, może będzie się dało zagrać. 80.54. 134.60 .
Jak ktoś chce niech doda do listy serwerów i chyba powinno działać? Ja sie tam nie znam na tym...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Evil Islands Addon: Honest Group Mod Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin