Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

patch sylvan(by yoshima)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Historie i twórczość w uniwersum Evila
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

czy patch moze byc legit?
tak ,moze byc
25%
 25%  [ 5 ]
nie,nie moze byc
75%
 75%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:48, 25 Mar 2009    Temat postu:

Miklosz przyznam, ze nie pamiętam dokładnie tego skryptu kiedy mi go pokazywałs ? A ja nie mam pamięci do takich rzeczy teraz bym wiedział jak to napisać Kwadratowy mowisz, ze w tym skrypcię mozna było okrąsc moba czy tylko zabijając bo jak pisałem nie pamiętam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Śro 18:31, 25 Mar 2009    Temat postu:

Eee... Tutaj nie chodzi tyle o losowy drop, co o szanse na dropnięcie jakiegoś itema np. 10% na to, że dropnie mi z danego moba latarka meteorytowa i 90% na to, że zamiast tej latarki poleci mi jakiś nic nie warty śmieć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Śro 20:32, 25 Mar 2009    Temat postu:

No właśnie o to chodzi, wystarczy jeden, prosty skrypt i obmyślenie % na drop Jezyk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:58, 25 Mar 2009    Temat postu:

Szansa też by wchodziła w ten losowy drop tzn. nie zawsze byś dostał przedmiot X(którego szansa wydropienia wynosiła by np. 1%), ale w miedzy czasie mógłbyś dostać też inny przedmiot Y(którego szansa wydropienia wynosiła by np. 15%), oczywiście otrzymanie przedmiotu X nie wykluczało by otrzymanie przedmioty Y i tak też z innymi dodatkowymi(czyli tak jak to jest w np. Diablo 2 , czy też Lineage 2), ale to chyba oczywiste:]

Mówiąc o dropie tylko 1 przedmiotu(np. jest kilka możliwości, ale w danym momencie leci tylko ten jeden przedmiot) to na moje przy takich globalnych zmianach trochę głupie, ale co kto woli i gdyby kiedykolwiek miało zostało coś takiego wprowadzone na pewno wpierw byłaby ankieta, dyskusja jak ma to wyglądać przed zrobieniem czegoś takiego.

Maska napisał:
Co do losowego dropu na Sp to by nie wypalilo by nie przez przypadek na poczatku dropimy set z tygrysa. Gdyby byl losowy loot moznaby albo SP z latwoscia pzrejsc albo Zajebisice ciezko by rto szlo


Tyle, że w multi moby się respawnuja więc nie widzę problemu z losowym dropem Tylko tak jak mówiłem coś takiego byłoby czasochłonne. Wyważenie całej gry, aby była dobrze zbalansowana po takiej akcji to już inna bajka. Tak jak wspominałem musiał by powstać patch, team oraz pomysły na zmiany(realne oczywiście a nie jakieś wyssane z palca na które nie mamy wpływu np. zupełnie nowe czary).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maska
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Czw 14:53, 26 Mar 2009    Temat postu:

No w multi tak ale Razor sie dziwil dlaczego nei ma tego w SP no to przedstawilem mu moja teze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Czw 15:35, 26 Mar 2009    Temat postu:

No przecież sam też pisałem o tym, że nie ma respu w SP i być może temu tego nie wykorzystali Jezyk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Czw 16:17, 26 Mar 2009    Temat postu:

Po pierwsze meteoryt sie sprzedaje za 70k
a malec z jaski ma 30k;]
wiec to na pewno odpada.

Pozatym
Mozna by zrobic cos takiego
najpierw losuje dobry item. szansa 1%
jezeli nie wylosowalo
losuje gorszy item
szansa przykladowo 15%
jezeli nadal nie wylosowalo, to losuje jakis inny 50%
jezeli nie wylosowalo nic, to trudno. puste zwloki.
I to chyba nie byloby az tak trudne do zrobienia. W sumie ify w ei dzialaja.


PS jesli zas chodzi o losowy lot, to duzo trudniej byloby wylapac kto jest unlegit, a kto ma po prostu farta;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Pon 10:05, 30 Mar 2009    Temat postu:

z meteorytu spadamy,zostawiamy go.

a teraz zastanawiam sie nad tym,czy nie przyblizyc troche mp do sp?

moglbym zrobic tak,zeby za orki z 1 mapy wypadal kamien zamiast kasy.
na 2 granit,
na 3 krzemien
a na 4 kjest tak:

-maly szkielet,twarda kosc [1].
duzy szkielet-twarda kosc [3].

byloby jak w sp tylko nie wieem czy wyjdzie....


poza tym,zmienilem troche napoje.

sposrod malych,srednich,duzych i bardzo duzych zmienilem:

maly napoj leczenia [5 zlotych]
maly napoj sily [10 zlotych]
maly napooj niewidzialnosci [20 zlotych]

z srednimi napojami to samo ale ceny sa 15 zlotych,25 zlotych i 40 zl.

co do duzych na ing:

zminilem napoj szybkosci na napoj regeneracji ale sie chyba nie przyda zobacze co napiszecie.

a na sus juz normalnie napoj szybkosci(dla maga ) Wesoly.

natomiast zmienilem na gip szybkosc na niewidzialnosc bo speed tam raczej niepotrzebny a niewidzialnosc by sie bardzo przydala(no ale trzeba placic wiecej Jezyk)

na ingos regeneracja bo nie mialem lepszego pomyslu.

a sus zostawilem zeby magom szybciiej sie rzucalo czary .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yoshima dnia Pon 10:10, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 11:01, 30 Mar 2009    Temat postu:

Czlowieku
Niewidzialnosc na gip?Ty się opanuj
Powrót do góry
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Pon 11:26, 30 Mar 2009    Temat postu:

a dlaczego?

dla mnie i medivala jest to normalne poza tym bardzo sie przyda.

fakt ze nie ma na gip dlatego zwiekszylismy cene.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 14:42, 30 Mar 2009    Temat postu:

Niewidka tak naprawdę przydatna jest tylko na Jasce Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 17:38, 30 Mar 2009    Temat postu:

A szybkosc magowi niepotrzebna;] Znaczy potrzebna... ALe dopiero przy teleporcie;] Regeneracja to juz w ogole jakas pomylka. Zwlaszcza na ingos, gdzie rozgi juz sa na prawde bardzo dobre. Ogolnei z miksturami mi sie nie podoba. Co do lootu z mobow. hmmm... Nie pamietam czy miklosz juz nie proponowal kiedys tego i sie to nie przyjelo;] Aczkolwiek moglem sobie to ubzdurac. Mi sie nawet pomysl podoba. Bo ceny pokrywaja sie mniej wiecej z akutlanym lupem;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Nie 16:01, 05 Kwi 2009    Temat postu:

ostatnio rozmyslalismy z medivalem.

oto nastepujace propozycje zmian:

loot z orkow:

kamien
granit
krzemien.

ze szkieletow slabych jest twarda kosc a ze szkiletow mocnych 3 twarde kosci.

dziki na pierwszej mapie-jedna skora
dziki z drugiej mapy-2 cienkie skory
dziki z 3 mapy-3 grube skory.
dzik z 4 mapy-jedna twarda skora.

co do napojow to bedzie tak:

gipat

leczenie
sila
niewidka

ingos
leczenie
sila
przyspieszenie

suslanger
tu juz bedzie tylko sila.
po co nam leczenie skoro mamy dobre rozgi.


i jeszcze cos.
myslalem nad tym,by zmniejszyc o ciut,cene topora,wloczni i kuszy na suslanger,bo cena za nie jest troszke wygorowana.

badz,

za pajaki,banshee i wojownikow bedziwe troche wiecej kasy-jest wybor.

loot za wilki,nietoperze,psy takie jakie byly.

zastanawiam sie nad tym czy nie zrobic tak,zeby stali pozbyc sie ze sklepu,a zeby byl on z cial robaloglowych na ingos-sa dosyc ciezcy do zabicia a stal sie nam przyda Wesoly.

narazie tyle.

yoshima i medival.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 16:20, 05 Kwi 2009    Temat postu:

potion niewidki na gip? po co?

potiony na ing lub sus? a ktos tego tam uzywa? przeciez to zabiera miejsce, ktore mozna zapelnic rozga...

Ceny itemow na sus sa ok. Looty tak samo. Nie ma sensu zmieniac.

robale trodne do zabicia? stop kidding... Woj 60k zabilby bez problemu po 2 - 3 na raz...

Za duzy loot jak z jednego moba. Akurat ze stala to sie nie przyjmie, bo trzebaby ja wsadzic w baldiego i pana robali tylko. A na to nie zgodzi sie wiekszosc graczy.
"to nieuczciwe!! dlaczego mam dostac stal do rozg, dopiero wtedy, kiedy moge isc na sus."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Nie 16:48, 05 Kwi 2009    Temat postu:

dobra dobra.

z napojow na ingos i sus zrezygnujemy-usuniemy je.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 18:17, 05 Kwi 2009    Temat postu:

Nie wiem czy na Sus najdroższa nie jest czasem latarka Jezyk.
Co do stali to Duży ma racje, bez problemu wojem 50-60k weźmiesz na raz kilka robali i masz kilka-kilkanaście tysięcy kasy praktycznie za nic, a znowu dodawanie jej celom misji też jest bezsensowne, bo wtedy żeby sobie złożyć jakiś lepszy item ze stali, musiałbyś gonić kilka razy na misję, jedynie na Gip są na tyle tanie materiały by umieścić je jako drop, an pozostałych krainach to odpada, za dużo byś się dorobił na tym Jezyk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Nie 20:20, 05 Kwi 2009    Temat postu:

czyli tak:

loot zostaje.

cene na sus odwolujemy.

potiony usuwamy z ingos i sus.

stal i meteoryt zostaje jak jest.

a gribi sadzi ze za dziki na 3 mapie powinny byc 2 grube skory :|.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 22:24, 05 Kwi 2009    Temat postu:

W sumie nie jest zly pomysl. Wtedy by pasowalo do lootu z reszty mobow na tym terenie. Ale wiekszosc sie nie zgodzi, jako ze to spowalnia o 1/3 zdobywanie kasy;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Nie 22:40, 05 Kwi 2009    Temat postu:

ja sadze ze gra bedzie stanowila wieksze wyzwanie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 22:47, 05 Kwi 2009    Temat postu:

Zapewne będzie ale jak zerkam czasami na serwy to często słabe postacie już mają wszystko najlepsze co jest na Gipath. A kilka razy się spotkałem z nabijaniem exp na Gipath, na takiej zasadzi że nowa postać, gospodarz serwera wybiera trudna misję i w sumie tylko leczy.
Powrót do góry
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Nie 22:55, 05 Kwi 2009    Temat postu:

w kazdym razie jesli za dziki beda tylko 2 skory to ludzie beda musieli dluzej grac na gip(albo i nie),gdyz ciezej bedzie zarobic pieniadze.

czekajcie chwile:

1 x 3=3

3 x 24=72

2 x 24=48 skor na polowaniu.

48 x 20=jakies 1000 zlotych na polowaniu.

tak,zarabianie kasy na 3 mapie stanie sie trudniejsze a na martwym miescie bardziej oplacalne .(3 twarde kosci ).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 23:00, 05 Kwi 2009    Temat postu:

Temu itak sie nie da zapobiec.
DZis u mnie na serwie bylo podobnie. BYlo pare osob. Ale chodzi mi o pewne 2. JEdna 500 exp. Nowa osoba. Druga 25k. jakis tam gracz nie pamietam nicka. I powiedzial, ze jak ten nowy zalozy serwaer, to on go podexpi i pojda potem jeszec na dziki. Wiec wiesz... Ludzie to robia bezinteresowanei z nudow.... Jak mu mowilem zeby najpierw przeczytal regulamin, idal nowemu wybor, czy chce grrac zgodnei, czy nie, to on odpowiedzial, ze regulamin to on zna...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Nie 23:04, 05 Kwi 2009    Temat postu:

lol jakie dzieci.

znam tez takie osoby co reg znaja,ale go nie przestrzegaja bo maja do niego zastrzezenia,choc nie chca o tym pisac .

no ale coz ja moge poradzic?jezeli kolesiowi nie chce sie przestrzegac rega,to chyba nie bedzie sciagal patcha .

aha i mamy chyba problem....

zdaje mi sie czy aby skopiowane mapy musza miec res?

taki klopot ze ludzie musza podmieniac raz patch,raz mapy miklosza .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 23:11, 05 Kwi 2009    Temat postu:

Czasami by warto wprowadzić smoki po 800 życia, za jednego ubitego jedna smocza kość i po jednym smoku w odległych szczytach. W sumie 3 smoki jeden zielony, niebieski i czerwony. Ci co nie modują ale naginają reg, woleli by pójść z silniejszą ekipa niż z takim co dopiero nowa postać i ma serwer, bo mógł im dąć kick/ban i sam zgarnąć najbardziej wartościowe kąski. Ale znając życie nagle pojawiło by się wielu co mają kość smoka a na oczy go nie widzieli.
A res można dostosować do map Miklosza i na odwrót.
Powrót do góry
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Nie 23:17, 05 Kwi 2009    Temat postu:

serio ?

no to miklosz napisz mi na gg albo pw to sie dogadamy kiedy patch bwedzie gotowy ok?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Historie i twórczość w uniwersum Evila Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin