Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kody do serii EARTH

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Pomoce w grze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gwyneth
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gipath
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 9:43, 04 Cze 2007    Temat postu: Kody do serii EARTH

Kody zaczerpnięte z strony: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwyneth
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gipath
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 9:49, 04 Cze 2007    Temat postu: EARTH 2140

KODY
1. Jak uaktywnić kody:

Krok 1.

Odnajdujemy plik earth640.bat lub earth800.bat w katalogu z earth.

Edytujemy plik earth640.bat lub earth800.bat w zależności w której rozdzielczości gramy.

Gdy go edytujemy powinien wyglądać tak:

if not exist vxdldr.exe goto DOS
start /m vxdldr.exe
:DOS
eregcard.exe
dos4gw game.exe x640 (lub dos4gw game.exe x800 dla earth800.bat)

Teraz dodajemy do komendy pliku: MS WW, powinno to wygladać tak:

if not exist vxdldr.exe goto DOS
start /m vxdldr.exe
:DOS
eregcard.exe
dos4gw game.exe x640 MS WW (lub x800 MS WW dla earth800.bat)

zapisujemy zmiany.

Krok 2.

włączamy grę i uruchamiamy kampanie. po przeczytaniu rozkazów uruchamiamy misje:

Gdy widzimy plansze wciskamy SHIFT i trzymamy go wpisując rthcshe daje 5000 kasy (można powtarzać dowolną ilość razy), a to samo czyli wciśnięty shift trzymamy i wpisanie rthshowmp odkrywa mapę.

Jakby coś nie chciało działaś kontakt ze mną na gg lub email: [link widoczny dla zalogowanych]

2. Tabela kodów

Kod:
Parametr - Co robi - Kod
MD - Pojemność kontenera wzrasta dwókrotnie - RTHMN2
MD - Pojemność kontenera wzrasta czterokrotnie - RTHMN4
MW - Przeskok do następnej planszy - RTHVCTR
MW - Możliwość wyboru plansz - RTHFLL
MD - Raz wymyślone wynalazki przechodzą do nastęonej misji - RTHRSRCHE
MD - Udostępnia wszystkie technologie - RTHRSRCHLL
>WW - Możliwość wezwania drugich posiłków - RTHRNFRCMNT
WW - Stan konta zwiększa się o 5000  - RTHCSHE
WW - Wzrost konta o 5000 dla wszystkich graczy (  w tym komputer ) - RTHCSHLL
MS - Siła i pancerz T100 i ST01B wzrośnie do maximum - RTHPVR
MS - Odsłonięcie mapy - RTHSHOWMP
MW - Przeskok do planszy. xx ( xx stanowi nazwę planszy ) - RTHGLXxx
KR - NIszczy zaznaczone jednostki - RTHKILL
KR - Energia zaznaczonych jednostek wzrasta dp maximum - RTHHEALTH


3. Inne kody:

energetfjjjjtrfttaarpsj - max energii
jprtvmprob - przechodzisz misję


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gwyneth dnia Pon 10:10, 04 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwyneth
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gipath
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 9:55, 04 Cze 2007    Temat postu: EARTH 2150


KODY
W czasie gry naciśnij Enter i wpisz „I_wanna_cheat”. Potem naciśnij lewy klawisz Shift, 0 na klawiaturze numerycznej i w tym samym czasie ENTER. Następnie raz jeszcze naciśnij ENTER, wpisz jeden z poniższych kodów. Po wpisaniu ponownie wciśnij ENTER.



Kod:
KOD - DZIAŁANIE
 
ARMAGEDDON - Deszcz meteorytów
EAGLE_EYE - Widzisz wszystkich
EINSTEIN 1 - Szybka eksploracja włączona
EINSTEIN 0 - Szybka esploracja wyłączona
HASTA_LA_VISTA_ENEMIGOS - Niszczy wszystkie widoczne jednostki i budynki
I_HATE_LIMITS # - Ustala limit jednostek do # CR
I_LOVE_THIS_GAME # - Daje # CR
NO_MORE_SECRETS - Odkrywa mapę
NO_ONE_HIDES - Widzisz wszystkie jednostki 
SEE_YOU_NEXT_LIFE - Niszczy wybraną jednostkę
THE_HAMMER_OF_THOR - Zabija wrogów w zasięgu 8 pól
MASSACRE - Niszczy wszystkie obiekty w zasięgu 8 pól
X-MAS_PACK - Naprawa i amunicja 
TIME IS RELATIVE - Szybsze wymyślanie
DIRT CHEAP RESEARCH - Tanie badania
LET BE DARKNESS Mgła
BAD TIME BAD PLACE - Uszkadza pobliskie jednostki 
HELP ME PLEASE 1 - Włącza szybką eksploracje, ale tylko gracza
HELP ME PLEASE 0 - Wyłącza szybką eksploracje, ale tylko gracza
 
ONE_MORE_PLEASE - Kod umożliwiający dodanie dowolnej jednostki. Więcej w dziale TMP/kody


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gwyneth dnia Pon 11:04, 04 Cze 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwyneth
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gipath
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 10:05, 04 Cze 2007    Temat postu: MOON PROJECT


KODY

Aby wpisać kod naciśnij ENTER i wpisz cheater 1. Potem naciśnij ENTER ponownie i wpisz jeden z poniższych kodów:


Kod:
Efekt - Kod
Wyłącza działanie kodów - cheater 0
Przyspiesza wymyślanie wynalazków - mybrainisfaster <0 albo1> 
Ustawia limit jednostek - limit_up <liczba> 
Zwiększa gotówkę do wpisanej kwoty - moneyfornothing <liczba> 
Kładzie miny - hotground 
Przegrywasz misje - byebye 
Deszcz meteorów - shower 
Odkrywa mapę - beautifulmoon <0 albo1> 
Darmowe wynalazki - sciencefornothing 
Wszystko wynalezione - nobelprize 
Wyłącza mgłę wojny - moonlight 
Włącza mgłę wojny - hide 
Pokazuje wszystkich wrogów - hereyouare! 
Niszczy zaznaczony budynek wroga - smash 
Niszczy własny zaznaczony budynek - gohome! 
Niszczy wszystkich widocznych wrogów - judgementday 
Uszkadza wszystkich widocznych wrogów - tromaville 
Kładzie miny w polu widzenia hotground
Pola siłowe, życie i amunicja dla wszystkich jednostek - idkfa
Darmowa jednostka, na którą masz ochotę1 - newone
Szybsze wymyślanie, zależne od ilości centrów naukowych - ultrascience
Widok do góry nogami - i_wanna_cheat 
Pokazuje konsole - console.help 
techniczne informacje o grze - display.show 1 
Załaduje wskazaną .BMP do mapy w edytorze - editor.loadbmp <nazwa pliku> 
Wyjście z gry - quit


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gwyneth dnia Pon 10:11, 04 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwyneth
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gipath
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 10:09, 04 Cze 2007    Temat postu: LOST SOULS


KODY
Kody wpisuje się jak w Earth 2150 i w TMP czyli naciskamy enter i wpisujemy:

Kod:
cheater 1 - uruchamia cheaty
beautifulmoon - odkrywa mapę
hereyouare! 1 - pokazuje jednostki i budynki
moneyfornothing # - dodaje pieniędzy o #
idkfa - naprawia budynki i jednostki
smash - niszczy jednostki i budynki
shower - deszcz meteorytów
mybrainisfaster 1 - szybkie badania


Więcej kodów, oraz opis użycia kodu newone w dziale TMP/Kody


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwyneth
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gipath
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 10:24, 04 Cze 2007    Temat postu: Użycie kodu newone / one_more_please

1. Użycie kodu newone / one_more_please

Kod ten jest najpopularniejszym kodem gry i chyba najlepszym kodem wprowadzonym do RTSa. Kod newone (one_more_plese dla Ertha 2150 EFTBP) pozwala na miksowanie podwozi z bronią. Tygrys z Ciężką plazmą ? Crater z działem Criona? Jakąkolwiek kombinacje chcesz zobaczyć...

Aktywacja kodu

W Earth 2150 wpisz w konsoli I_wanna_cheat (aby aktywować konsole naciśnij Enter podczas gry). W The Moon Projectcie i Lost Soulsie powyższy kod obróci kamerę, więc sugeruje wpisanie słowa cheater 1

Wprowadzanie koordynatów

Jako część kodu musisz podać koordynaty, aby gra wiedziała gdzie postawić jednostkę. Możesz zobaczyć koordynaty pozycji kursora poprzez wpisanie w konsoli polecenia display.show 1

Wprowadzenie tego kodu wyświetli napisy w lewym górnym rogu ekranu. Na przykładzie po lewej kursor znajduje się w punkcie 44,213. Jeśli kursor znajduje się nad prostym i pustym kawałkiem ziemi to można użyć jego współrzędnych do postawienia jednostki.

Wzór kodu

Uwaga, to jest trochę zamieszane Kwadratowy Dla Eartha 2150 kod powinien wyglądać tak:

one_more_please x,y Podwozie # Broń@DodatkowaBroń Broń@DodatkowaBroń

Dla The Moon Project i Lost Souls kod wygląda następująco:
newone x,y Podwozie # Broń@DodatkowaBroń Broń@DodatkowaBroń

Opis kodu:

x - Współrzędna określająca na jakim poziomie ma pojawić się jednostka. Użyj koordynatów kursora do wpisania tej wartości

y - Pionowa współrzędna. Też użyj wartości kursora

Podwozie - "Baza" jednostki. Na podwozie nakłada się broń. Nie wpisuje się nazwy podwozia np. Lunar, albo Tygrys, zamiast nich musisz wpisać kod podwozia. Kody znajdziesz poniżej tego tekstu. W Earth 2150 używaj kodów technologii, która w tej grze była dostępna.

Broń - broń zamontowana na jednostkę. Też musisz użyć kodów.

DodatkowaBroń -dodatkowa broń to np. działo elektryczne umieszczone na ciężkim dziale elektrycznym. Działa to na takich zasadach jak w grze.

Możesz dodawać lub usuwać części kodu "Broń" i "DodatkowaBroń", jeżeli wybrana jednostka nie może być w nie zaopatrzona. Np:

newone x,y Podwozie # Broń

newone x,y Podwozie # Broń@DodatkowaBroń
newone x,y Podwozie # Broń Broń

A dla jednostek, które mają więcej niż dwa miejsca na broń...

newone x,y Podwozie # Broń Broń Broń Broń

... z Dodatkowymi Broniami, jeżeli sobie życzysz.

Po wpisaniu kodu naciśnij Enter i patrz jak twoja wymarzona jednostka staje się rzeczywistością.

Przykładowy kod

Tak powinien wyglądać kod wpisany do gry:
newone 34,36 lcucu3 # edwhl2@edwsr2ab edwhr1

Limity ?!

Nie musisz przestrzegać zasad lekkich broni na małych jednostkach, ani lekkich broni jako bronie dodatkowe. Możesz także mieszać bronie z jednostkami różnych nacji.

Kod ten jest niesamowicie wszechstronny

Podwozie: Możesz wybrać jakiekolwiek podwozie z gry. Nie ma na to wpływu nacja, która akurat grasz. Jeżeli spojrzysz na kody jednostek, to zauważysz także jednostki występujące tylko w kampanii np. Fang czy Grizzly.

Broń: Możesz miksować bronie różnych nacji. Np. jednostka LC z broniami ED i UCS. Większość ciężkich broni zmieści się na podstawie broni lekkich np. ciężki laser na Lunarze. Niektóre jednostki zaakceptują więcej broni niż mają dozwolone.

Broń Dodatkowa: Bronie te są tak wszechstronne jak normalne uzbrojenie, nie musisz przestrzegać nacji ani wielkości dodawanych broni.

Pod nazwą 'Broń" mówię również o osprzęcie takim jak Radar LC (z Phobosa). Zwróć uwagę, że jak uzbroisz jednostkę w jakąś broń i np. moduł naprawczy, to nie będzie ona strzelać dopóki nie zmienisz zachowania na pojazd bojowy.

Odrzucenie

Jeżeli napotkasz na problemy takie jak nie pojawienia się jednostki, albo brak zamontowanej broni, to czytaj dalej. Oto najczęstsze problemy:

- Zły teren dla jednostki, albo kwadrat już zajęty przez coś

- Nadmiernie duża broń w porównaniu do slota

- Błąd składniowy (sprawdź znaki # i @, no i oczywiście kody)

- Zbiorowo zamontowane bronie specjalne takie jak Artyleria Plazmowa, czy wyrzutnia rakiet nuklearnych mają problemy z amunicją

- Niektóre bronie potrzebują transportera amunicji własnej nacji do załadowanie ich (w TMP i LS zaznacz jednostkę i wpisz idkfa w konsoli, w celu uzupełnienia amunicji).

Niekiedy zdarza się, że jedna broń blokuje inną i pojazd nie może z niej strzelać. Musisz poeksperymentować, aby dojść do najlepszych konfiguracji. Czasami może się zdarzyć zawieszenie gry, ale bardzo rzadko. Nie biorę odpowiedzialności na spowodowane straty, raczej mało prawdopodobne.

Space Tug (tłumaczenie Rosic)

Przykłady inwencji twórczej Kwadratowy


--------------------------------------------------------------------------------

Kody jednostek i budynków do cheatu "newone". Szczerze mówię, że nie chciało mi się ich tłumaczyć - chyba się połapiecie Wesoly

Kod:
Obiekt   -      Kod   
ED Chassis            
Gruz   -      edubu2   
Fake TT   -      edufake1   
Fake ZT   -      edufake2   
Fake HT   -      edufake3   
TT 100 Pamir   -      edust1   
TT 110 Pamir   -      edust2   
TT 120 Pamir   -      edust3   
ZT 200 Minelayer   -      edumi1   
ZT 210 Minelayer   -      edumi2   
ZK Taiga   -      eduoh2   
ZT 100 Siberia   -      edumt1   
ZT 101 Siberia   -      edumt2   
ZT 102 Siberia   -      edumt3   
NEO   -      eduspy2   
TK 100 Caspian   -      edumw1   
TK 110 Caspian   -      edumw2   
TK 111 Caspian   -      edumw3   
TL 70 Volga   -      eduhw1   
TL 80 Volga   -      eduhw2   
HT 400 Kruszchev   -      eduht1   
HT 500 Kruszchev   -      eduht2   
HT 600 Kruszchev   -      eduht3   
HT 800 Ural   -      edubt1   
HT 900 Ural   -      edubt2   
ESS 30 Irkutsk   -      eduss1   
ESS 40 Irkutsk   -      eduss2   
ESS 50 Irkutsk   -      eduss3   
ESS 200 Leviathan   -      edubs1   
ESS 300 Leviathan   -      edubs2   
MI 106 Cossack   -      edua11   
MI 107 Cossack   -      edua12   
MI 140 Grozny   -      edua21   
MI 150 Grozny   -      edua22   
MI 200 Han   -      edua31   
MI 210 Han   -      edua32   
MI 300 Thor   -      edua41   
MI 310 Thor   -      edua42   
MI 27 Boyar   -      eduas2   
Truck   -      edumm11   
Truck   -      edumm21   
Heavy Tank   -      edumm31   
Tank   -      edumm41   
Unit Transporter    -      eduut   
STEALTH    -      edustealth   
Ruslan    -      eduspecial   
Kiev    -      edusm1   
Kiev II    -      edusm2   
CTF Flag    -      eductf   
    -         
ED Weapons   -         
150 mm Cannon (for EDUMM21) ?   -      edwmm21   
105 mm Cannon (for EDUMM31)   -      edwmm31   
105 mm Cannon (for EDUMM41)   -      edwmm41   
105 mm Cannon (for EDUMM41)   -      edwmm42   
20 mm Chaingun   -      edwch1   
20 mm Double Chaingun   -      edwch2   
105 mm Cannon   -      edwca1   
105 mm Double Cannon   -      edwca2   
Rocket Launcher (for Pamir)   -      edwsr1ab   
Double Rocket Launcher   -      edwsr2ab   
Rocket Launcher   -      edwsr1   
Rocket Launcher upg.1   -      edwsr2   
Rocket Launcher upg.2   -      edwsr3   
Laser Cannon   -      edwsl1   
Laser Cannon upg.1   -      edwsl2   
Laser Cannon upg.2   -      edwsl3   
Ion Cannon   -      edwsi1   
Ion Cannon upg.1   -      edwsi2   
120 mm Cannon   -      edwhc1   
120 mm Double Cannon   -      edwhc2   
Heavy Rocket Launcher   -      edwmr1   
Heavy Rocket Launcher upg.1   -      edwmr2   
Heavy Rocket Launcher upg.2   -      edwmr3   
120 mm Artillery   -      edwhcship1   
120 mm Double Artillery   -      edwhcship2   
Long Range Rocket Launcher   -      edwmrship1   
Long Range Rocket Launcher upg.1   -      edwmrship2   
Long Range Rocket Launcher upg.2   -      edwmrship3   
Ballistic Rocket Launcher   -      edwhr2   
Heavy Laser Cannon   -      edwhl1   
Heavy Laser Cannon upg.1   -      edwhl2   
Heavy Laser Cannon upg.2   -      edwhl3   
Ion Cannon (heavy tank)   -      edwhi1   
Ion Cannon upg. (heavy tank)   -      edwhi2   
20 mm Chaingun (air unit)   -      edwac1   
20 mm Double Chaingun (air unit)   -      edwac2   
Rocket Launcher upg.1 (air unit)   -      edwar1   
Rocket Launcher upg.2 (air unit)   -      edwar2   
Heavy Rocket Launcher (air unit)   -      edwamr1   
Heavy Rocket Launcher upg.1 (air unit)   -      edwamr2   
Bomb Bay (3 bombs)   -      edwab1   
Bomb Bay (5 bombs)   -      edwab2   
AA Gun    -      edcaa2   
AAR    -      edwspecial   
Antirocket    -      edwan2   
AA Gun    -      edwaa2   
Earthquake gen.    -      edweq1   
Earthquake gen.upg.1    -      edweq2   
Nuclear warheads    -      edwshr1   
Nuclear warheads upg.1    -      edwshr2   
Artillery (building)    -      edcart   
Artillery (ship)    -      edwart   
    -         
ED Special Equipment   -         
Carrier   -      edsca2   
Container Hook   -      edsaca2   
Noise Generator   -      edscreamer1   
Noise Generator upg.1   -      edscreamer2   
Noise Generator upg.2   -      edscreamer3   
Repairer   -      edrepair1   
Repairer upg.1   -      edrepair2   
Repairer upg.2   -      edrepair3   
Banner   -      edbanner   
Transport hook    -      edsut   
Buildings capturer    -      edsbc1    
    -         
UCS Chassis   -         
Mammoth   -      ucsubu2   
Minelayer   -      ucsumi1   
Minelayer II   -      ucsumi2   
Tiger   -      ucsusl1   
Tiger II   -      ucsusl2   
Tiger III   -      ucsusl3   
Spider   -      ucsuml1   
Spider II   -      ucsuml2   
Spider III   -      ucsuml3   
Panther   -      ucsuhl1   
Panther II   -      ucsuhl2   
Panther III   -      ucsuhl3   
Jaguar   -      ucsubl1   
Jaguar II   -      ucsubl2   
Grizzly   -      ucsu4l1   
Grizzly II   -      ucsu4l2   
Grizzly III   -      ucsu4l3   
Shark   -      ucsuss1   
Shark II   -      ucsuss2   
Shark III   -      ucsuss3   
Hydra   -      ucsubs1   
Hydra II   -      ucsubs2   
Hydra III   -      ucsubs3   
Gargoyle   -      ucsua11   
Gargoyle II   -      ucsua12   
Gargoyle III   -      ucsua13   
Bat   -      ucsua21   
Bat II   -      ucsua22   
Dragon   -      ucsua31   
Dragon II   -      ucsua32   
Condor   -      ucsuas2   
Harvester   -      ucsuoh1   
Harvester II   -      ucsuoh2   
Harvester III   -      ucsuoh3   
Harvester IV   -      ucsuah1   
Harvester V   -      ucsuah2   
Harvester VI   -      ucsuah3   
Cargo Salamander    -      ucsucs   
Unit Transporter    -      ucsuut   
Orca    -      ucsusm1   
Orca II    -      ucsusm2   
CTF Flag    -      ucsuctf   
    -         
UCS Weapons   -         
20 mm Chaingun (Tiger)   -      ucswtch1   
20 mm Chaingun upg.1 (Tiger)   -      ucswtch2   
Plasma Cannon (Tiger)   -      ucswtsp1   
Plasma Cannon upg.1 (Tiger)   -      ucswtsp2   
Rocket Launcher (Tiger)   -      ucswtsr1   
Rocket Launcher upg.1 (Tiger)   -      ucswtsr2   
Rocket Launcher upg.2 (Tiger)   -      ucswtsr3   
Heavy Rocket Launcher (Panter/Jaguar)   -      ucswbmr1   
Heavy Rocket Launcher upg.1 (Panther/Jaguar)   -      ucswbmr2   
Heavy Rocket Launcher upg.2 (Panther/Jaguar)   -      ucswbmr3   
Rocket Launcher (Panther/Jaguar)   -      ucswbsr1   
Rocket Launcher upg.1 (Panther/Jaguar)   -      ucswbsr2   
Rocket Launcher upg.2 (Panther/Jaguar)   -      ucswbsr3   
Heavy Plasma Cannon   -      ucswbhp1   
Heavy Plasma Cannon upg.1   -      ucswbhp2   
Heavy Plasma Cannon upg.2   -      ucswbhp3   
20 mm chaingun (Spider)   -      ucswsch1   
20 mm chaingun (Spider)   -      ucswsch2   
Grenade Launcher (Tiger)   -      ucswtsg1   
Grenade Launcher (Tiger)   -      ucswtsg2   
Grenade Launcher (Panther/Jaguar)   -      ucswbhg1   
Grenade Launcher (Panther/Jaguar)   -      ucswbhg2   
Plasma Cannon (Spider)   -      ucswssp1   
Plasma Cannon (Spider)   -      ucswssp2   
Rocket Launcher (Spider)   -      ucswssr1   
Rocket Launcher (Spider)   -      ucswssr2   
Rocket Launcher (Spider)   -      ucswssr3   
Heavy Rocket Launcher (Spider/Jaguar)   -      ucswsmr1   
Heavy Rocket Launcher (Spider/Jaguar)   -      ucswsmr2   
Rocket Launcher (Grizzly/Hydra)   -      ucswdsr1   
Rocket Launcher (Grizzly/Hydra)   -      ucswdsr2   
Rocket Launcher (Grizzly/Hydra)   -      ucswdsr3   
Heavy Rocket Launcher (Grizzly/Hydra)   -      ucswdmr1   
Heavy Rocket Launcher (Grizzly/Hydra)   -      ucswdmr2   
Heavy Plasma Cannon (Grizzly/Hydra)   -      ucswdhp1   
Heavy Plasma Cannon (Grizzly/Hydra)   -      ucswdhp2   
20 mm Chaingun (Gargoyle)   -      ucswach1   
20 mm Double Chaingun (Gargoyle)   -      ucswach2   
Rocket Launcher (Gargoyle)   -      ucswasr1   
Rocket Launcher upg.1 (Gargoyle)   -      ucswasr2   
Heavy Rocket Launcher (Bat/Dragon)   -      ucswamr1   
Heavy Rocket Launcher upg.1 (Bat/Dragon)   -      ucswamr2   
Bomb Bay (Bat/Dragon)   -      ucswapb1   
Bomb Bay upg.1 (Bat/Dragon)   -      ucswapb2   
Cannon 105mm    -      ucswtsc1   
Double Cannon 105mm    -      ucswtsc2   
Double Cannon 120mm    -      ucswbhc1   
Quad Cannon 120mm    -      ucswbhc2   
AA PlasmaGun    -      ucscaa1   
AA PlasmaGun II    -      ucscaa2   
Gargoil Plasma Cannon    -      ucswap1   
Gargoil Plasma Cannon m2    -      ucswap2   
Antirocket    -      ucswan2   
Earthquake gen.    -      ucsweq1   
Earthquake gen.upg.1    -      ucsweq2   
Plasma warheads    -      ucswshr1   
Plasma warheads upg.1    -      ucswshr2   
Artillery    -      ucscart   
    -         
UCS Special Equipment   -         
Shadow Generator   -      ucswsh1   
Shadow Generator   -      ucswsh2   
Shadow Generator   -      ucswsh3   
Radar   -      ucsradar2   
Repairer   -      ucsrepair1   
Repairer upg.1   -      ucsrepair2   
Banner   -      ucsbanner   
Transport hook    -      ucssut   
Buildings capturer    -      ucssbc2   
    -         
LC Chassis   -         
Lunar m1   -      lculu1   
Lunar m2   -      lculu2   
Lunar m3   -      lculu3   
Moon m1   -      lcumo1   
Moon m2   -      lcumo2   
Moon m3   -      lcumo3   
Crater m1   -      lcucr1   
Crater m2   -      lcucr2   
Crater m3   -      lcucr3   
Crusher m1   -      lcucu1   
Crusher m2   -      lcucu2   
Crusher m3   -      lcucu3   
Crion   -      lcuht2   
Fang    -      lcuhero   
Phobos   -      lcuob2   
Meteor m1   -      lcume1   
Meteor m2   -      lcume2   
Meteor m3   -      lcume3   
Thunderer m1   -      lcubo1   
Thunderer m2   -      lcubo2   
Mercury   -      lcuas2   
Alien craft   -      lcuufo   
PROTOTYPE   -      prototype   
Fat Girl c2    -      lcufg1   
Fat Girl c3    -      lcufg2   
Fat Girl c4    -      lcufg3   
Super Fighter    -      lcusf1   
Super Fighter m2    -      lcusf2   
Unit Transporter    -      lcuut   
Tunnel Digger    -      lcutd   
New Hope    -      lcunh   
CTF Flag    -      lcuctf   
    -         
LC Weapons   -         
20 mm Chaingun   -      lcwch1   
20 mm Double Chaingun   -      lcwch2   
Rocket Launcher   -      lcwsr1   
Rocket Launcher upg.1   -      lcwsr2   
Rocket Launcher upg.2   -      lcwsr3   
Electro-Cannon   -      lcwsl1   
Electro-Cannon upg.1   -      lcwsl2   
Sonic Cannon   -      lcwss1   
Sonic Cannon upg.1   -      lcwss2   
Heavy Rocket Launcher   -      lcwmr1   
Heavy Rocket Launcher upg.1   -      lcwmr2   
Heavy Rocket Launcher upg.2   -      lcwmr3   
Heavy Electro-Cannon   -      lcwhl1   
Heavy Electro-Cannon upg.1   -      lcwhl2   
Heavy Sonic Cannon   -      lcwhs1   
Heavy Sonic Cannon upg.1   -      lcwhs2   
Plasma Cannon   -      lcwhc2   
Plasma Beam Projector    -      lcwhero   
Chaingun (air unit)   -      lcwac1   
Chaingun upg.1 (air unit)   -      lcwac2   
Rocket Launcher (air unit)   -      lcwar1   
Rocket Launcher upg.1 (air unit)   -      lcwar2   
Heavy Rocket Launcher (air unit)   -      lcwamr1   
Heavy Rocket Launcher upg.1 (air unit)   -      lcwamr2   
Heavy Sonic Cannon (air unit)   -      lcwas1   
Heavy Sonic Cannon upg.1 (air unit)   -      lcwas2   
Alien Weapon   -      lcwufo   
AA Rocket Launcher    -      lccaa2   
AA Rocket Launcher    -      lcwaa2   
Antirocket    -      lcwan2   
Plasma Beam    -      lcwnh   
Earthquake gen.    -      lcweq1   
Earthquake gen.upg.1    -      lcweq2   
Artillery    -      lccart   
    -         
LC Special Equipment   -         
Detector m1   -      lcsob1   
Detector m2   -      lcsob2   
Shield Recharger m2   -      lcsshr2   
Shield Recharger m3   -      lcsshr3   
Regenerator m1   -      lcsreg1   
Regenerator m2   -      lcsreg2   
Regenerator m3   -      lcsreg3   
Banner   -      lcbanner   
Transport hook    -      lcsut   
Buildings capturer    -      lcsbc2   
    -         
ED Buildings   -         
Vehicle Production Center   -      edbba   
Weapons Production Center   -      edbfa   
Power Plant   -      edbpp   
Mine   -      edbmi   
Refinery   -      edbre   
Transport Base   -      edbtc   
Research Center   -      edbrc   
Supply Depot    -      edbab   
Ship Yard   -      edbwb   
Pillbox   -      edbpb   
Small Tower   -      edbst   
Large Tower   -      edbbt   
Missile Control Center   -      edbbc   
Headquarters   -      edbhq   
Silo   -      edbsi   
Radar   -      edbra   
Tunnel entrance   -      edben1   
Tunnel entrance   -      edben2   
Space port   -      edbss   
Landing Zone   -      edblz   
Vehicle Production Center   -      edbbba   
Weapons Production Center   -      edbbfa   
Power Plant   -      edbbpp   
Mine   -      edbbmi   
Refinery   -      edbbre   
Transport Base   -      edbbtc   
Research Center   -      edbbrc   
Supply Depot    -      edbbab   
Ship yard   -      edbbwb   
Pillbox   -      edbbpb   
Small Tower   -      edbbst   
Large Tower   -      edbbbt   
Missile Control Center   -      edbbbc   
Headquarters   -      edbbhq   
Silo   -      edbbsi   
Radar   -      edbbra   
Tunnel entrance (surface)   -      edbben1   
Tunnel entrance (tunnel)   -      edbben2   
Space port   -      edbbss   
Landing Zone   -      edbblz   
Recycler    -      edbuc   
Heavy Tower    -      edbht   
Artillery    -      edbart   
    -         
UCS Buildings   -         
Vehicle Production Center   -      ucsbba   
Weapons Production Center   -      ucsbfa   
Power Plant   -      ucsbpp   
Nuclear Reactor   -      ucsbpr   
Ore Transport Base   -      ucsbtb   
Energy Transmitter   -      ucsbet   
Refinery   -      ucsbrf   
Research Center   -      ucsbrc   
Aerial Supply Depot   -      ucsbab   
Ship Yard   -      ucsbwb   
Fortress   -      ucsbfo   
Small Tower   -      ucsbst   
Large Tower   -      ucsbbt   
Plasma Control Center   -      ucsbpb   
Plasma Cannon   -      ucsbpc   
Headquarters   -      ucsbhq   
SDI Defense Center   -      ucsbsd   
Shadow Tower   -      ucsbsh   
Teleport   -      ucsbte   
Tunnel Entrance (surface)   -      ucsben1   
Tunnel Entrance (tunnel)   -      ucsben2   
Space Port   -      ucsbss   
Landing Zone   -      ucsblz   
Recycler    -      ucsbuc   
Heavy Tower    -      ucsbht   
Artillery    -      ucsbart   
    -         
LC Buildings   -         
Main Base   -      lcbbf   
Solar Power Plant   -      lcbpp   
Solar Battery   -      lcbba   
Mine   -      lcbmr   
Ore Transport Refinery   -      lcbsr   
Research Center   -      lcbrc   
Aerial Supply Center   -      lcbab   
Guardian   -      lcbga   
Defender   -      lcbde   
Headquarters   -      lcbhq   
SDI Defense Center   -      lcbsd   
Weather Control Center   -      lcbwc   
Space Port   -      lcbss   
Solar Cell   -      lcbsb   
Landing Zone   -      lcblz   
Laser Wall   -      wlaser   
Plantium Power Plant    -      lcbpp3   
Control Center    -      lcbcc   
Recycler    -      lcbuc   
NEST    -      lcbne   
Artillery    -      lcbart   
Tunnel entrance (surface)    -      lcben1   
Tunnel entrance (tunnel)   -      lcben2   


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Pomoce w grze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin