Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy quest mikla;]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Pomysły do gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 23:25, 01 Mar 2009    Temat postu: Nowy quest mikla;]

Co o tym sadzicie?
[link widoczny dla zalogowanych]

tu filmik jak moim ofc legit charem, testuje quest miklosza. ofc to faza wstepna. boss bedzie w innym miejscu i bedzie mial jeszce jeden "nowy" czar;]

jakies pomysly albo sugestie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwyneth
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gipath
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 15:21, 02 Mar 2009    Temat postu:

Ciekawie to wygląda ale chodzi, o tą kula ognia co losowo wali i przyzwane szkielety są dobre bo teraz nawet jak się rozdzieli grupa by go otoczyć to niewiadoma gdzie trafi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 17:15, 02 Mar 2009    Temat postu:

no i jak na realia ei to wyglada dosc zaawansowanie graficznie;]
bo przy przyzywaniu jest animacja
jak zabijasz szkielety to zwloki znikaja i robi sie puff;]
w dodatku armageddon ostry jest;]
aaa i mob sie leczy;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mały dnia Pon 17:15, 02 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 17:20, 02 Mar 2009    Temat postu:

A czy będzie te czary dostępne dla zwykłego użytkownika?

A jak jesteśmy przy czarach to mam pytanie?

Żaden z tych czarów nie jest normalnie dostępny w grze choć niektóre coś robią ale nie widać ich efektów.
Czar z kobietą w wodzie to myślałem że pozwala on pływać lub przynajmniej poruszać się szybciej w wodzie.
Z szkieletem to uważałem że albo odstrasza nieumarłych, kontroluje ich lub powoduje że cię nie atakują.
Z wilkiem to to samo co z szkieletem tylko że odnosi się do zwierząt.
Ten za 200 to myślałem iż to jakaś wariacja na temat teleportacji a ten brązowy z ludzikiem to coś w stylu osłabienia.
Ale nic z tego nie robi co myślałem, ciekawe do czego miały one służyć.
A ikonke szkieletu można wykorzystać do czaru przyzwania truposzy.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 17:52, 02 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 18:19, 02 Mar 2009    Temat postu:

Niestety, czarów nie da się tworzyć.
Wszystkie efekty rzucanych czarów nie zostały zapisane w plikach źródłowych gry, tylko w skrypcie mapy: tzn. czary te istnieją tylko na tej mapie, dla tego jednego bossa Jezyk.

A co do czarów co tutaj pokazałeś:
Stwory w evilu przed beta testami miały jeszcze coś takiego jak węch, więc coś może się do tego odnosić. W dodatku była też możliwość oswajania stworów itp. (można się tego dowiedzieć przeglądając dokładnie database.res Jezyk).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Pon 18:21, 02 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 23:00, 02 Mar 2009    Temat postu:

a to ciekawe z oswajaniem stworow. bo nei wiedzialem. wtedy gra na silnglu bylaby jeszcze ciekawsza, bo na multi to i tak najwazniejsze zeby zbaic jak najwiecej, bo expa kazdego nam potrzeba;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Wto 6:32, 03 Mar 2009    Temat postu:

A ja nie wiem czy te kule ognia nie będą robić lagów jak się będzie grać w kilka osób .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Wto 15:36, 03 Mar 2009    Temat postu:

testowane w 3 graczy, lagów brak... no taki mały jeden był na mocniejszej wersji armageddonu - od czasu do czasu jest więcej kulek Jezyk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 19:59, 03 Mar 2009    Temat postu:

jak mikl mowi. we 3 nie bylo zadnych lagow, a na full detalach wszystko ja lecialem;] nie iwem jak mikl i box;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Śro 18:19, 04 Mar 2009    Temat postu:

Wiesz co Mik? GZ Jezyk. Osobiście bardzo mi się to podoba, nie wiem jak to zrobiłeś, ale zapewne za pomocą MS Wesoly, bardzo fajnie to wygląda i oby tak dalej . Ja już raczej nic nie zrobię, bo po 1) już nie mam prawie w ogóle czasu na siedzenie na kompie a co dopiero na granie itp., a po 2) nawet by mi się już nie chciało Jezyk, szczerze to podziwiam Cię, że chce Ci się jeszcze bawić w takie rzeczy.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 15:35, 09 Mar 2009    Temat postu:

dzisiejsza zabawa ze skryptami:

Przepraszam za duży rozmiar obrazka, ale nie chciało mi się pomniejszać Jezyk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 16:40, 09 Mar 2009    Temat postu:

te sciany sa non stop wokol niego? czy tylko raz na jakis czas rzuca?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 18:39, 09 Mar 2009    Temat postu:

Raz na jakiś czas ale razem z tymi ścianami polecą ogniste strzały/kule ognia w postacie stojące poza tym kręgiem Jezyk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 22:56, 09 Mar 2009    Temat postu:

No calkiem przyzwoicie. Masz zamiar go jeszce dokoksowac bardziej?
jak wykorzystasz wszystkie pomysly na spelle w tym quescie, to potem bedzie juz nudno, jak bedziesz chcial znow to wykorzystac, a wymyslenei nowych spelli juz nie bedzie takie proste;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwyneth
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gipath
Płeć: XY

PostWysłany: Wto 18:05, 10 Mar 2009    Temat postu:

Można zrobić taką pułapkę że wchodzi się na jakieś pole i otacza cię taka ściana.
Efekt bardzo mocny by przy przechodzeniu trochę się przypalić i czas trwania z 2-3 minuty, nikt raczej tak długo nie będzie chciał czekać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 16:02, 29 Mar 2009    Temat postu:

Fajny bajerek, teraz tylko go trzeba dobrze wykorzystac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Pomysły do gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin