Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomysł związany z wzrostem postaci

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Pomysły do gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:57, 11 Lut 2009    Temat postu: Pomysł związany z wzrostem postaci

Słyszałem że są plany dużej przebudowy gry więc dam jeden pomysł a tyczy się on wzrostu postaci.
Chodzi oto że postać wyższa miała by większy zasięg wzroku, i mogła szybciej biegać zaś minusy wysokiego wzrostu były by takie że łatwiej ją zauważyć przez co trudniej jej się podkraść od tyłu i miała by mniejszą obronę. A postać niska na odwrót.
No i co sądzicie? Czy to możliwe?

Jakby ktoś mógł to proszę podrzucić pomysł na forum Cysters bo tam najwięcej z tego co słyszałem tam o tym mówią.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 0:19, 13 Lut 2009    Temat postu:

wszystko fajnie pieknie tylko ze postac wyzsza nienadawala by sie juz na jasce, a co zatym idze musiala by miec mniejszy exp takie jest moje zdanie
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 2:03, 13 Lut 2009    Temat postu:

A czemu wysoka niema racji bytu?
Chodzi o ukrywanie się czy obronę?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 13:13, 13 Lut 2009    Temat postu:

chodzi o obrone, tzn mogla by isc na jasce ale dlooogo pozniej niz normalnie pozatym wyobraz sobie te cr jakie by w nia wpadaly;/
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 14:47, 13 Lut 2009    Temat postu:

Ale mi nie chodzi o dużą różnicę, dla najwyższej osoby -5 a najniższej +5 więc to chyba tak dużo nie jest.
Powrót do góry
Marcin91
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 16:24, 13 Lut 2009    Temat postu:

A tam obrona... większa zauważalność to problem ( Ci co robią inwe wiedzą o co chodzi Mruga )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 17:49, 15 Lut 2009    Temat postu:

bez silnika gry, to bedzie chyba niemozliwe;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 19:39, 18 Lut 2009    Temat postu:

A czy jest możliwe w czarach dających ochronę zrobić tak by ją odejmowały, albo zmienić to przed czym chronią?
Powrót do góry
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 21:56, 20 Lut 2009    Temat postu:

nie zastanawialem sie. sprawdz sam.
w antymagii ustaw efekt na -100
zdejmij zbroje i walnij w siebie najslabsza strzala ognia;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 22:26, 26 Lut 2009    Temat postu:

Sprawdziłem to i potwory które mają częściową odporność na ogień ta jak przed rzuceniem dostawał 16 to porzuceniu na nie tej tarczy z efektem ujemnym nic się nie zmieniło, zamiast mięć jak nie odporne 21 to nadal miał 16 dostawał.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Pomysły do gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin