Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Build woja. (z włucznią)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 13:28, 31 Gru 2006    Temat postu: Build woja. (z włucznią)

Znam kilka buildingów na woja...

Wojownik - Zabójca Zombi...

Postać bazująca na zręczności.
To wojownik zdolny zabijać samemu słabe zombi z jaski... Można spotkać trzy werjse tego wojaka:

Piersza:

:arrow: 25 siły
:arrow: 35 zręczności
:arrow: 15 inteligencji

Druga:

:arrow: 20 siły
:arrow: 35 zręczności
:arrow: 20 Inteligencji

Trzecia:

:arrow: 15 siły
:arrow: 35 zręczności
:arrow: 25 inteligencji

Jak widzicie różnica jedynie polega na inteligencji i sile... Oczywiście, że siła dla woja oznacza większe krytyki i więcej życia, no ale inteligencja wpływa na ilośc otrzymywanego doświadczenia... Także zależy od tego jak komu chce się grać... Do wyboru do koloru

Tarcza:

Tarcza to postać głównie działająca jako mięso armatnie dla magów...
Przyjmuje wszystkie obrażenia na siebie dając DD 'om(damage dealer)
szybko pozbyć się mobków.
Główną statystyką "tarczy" jest siła

Build nr. 1:

:arrow: 35 siły
:arrow: 15 zr
:arrow: 25 int

To woj, który będzie mógł tarczować i używać bardzo słabej mgły choć sam chyba będzie mógł wykonać Mistrza Cieni...

Build nr. 2:

:arrow: 35 siły
:arrow: 20 zr
:arrow: 20 Int

Build nr. 3:

:arrow: 32 siły
:arrow: 18 zr
:arrow: 25 inteligencji

Po rozwinięciu statów b. dobry woj, jednak zanim by to nastąpiło... Trzeba by było grać spooooro... :wink:


Woj - pół tarcza:
To woj, który dobrze tarczuje jak i jednocześnie radzi sobie z zabijaniem

Build 1:

:arrow: 20 Siły
:arrow: 30 Zręczności
:arrow: 25 inteligencji

Chyba najlepsze rozwiązanie na samotne expienie wśród pierwszych trzech wysp.

Build 2:

:arrow: 23 siły
:arrow: 30 zręczności
:arrow: 22 inteligencji

Nieco lepszy jako tarcza jednak mniejsza ilość inteligencji sprawia, że ma mniej expa... Jednak to nie jest zbyt wielki ubytek w inteligencji.

Build 3:

:arrow: 30 siły
:arrow: 30 zręczności
:arrow: 20 inteligencji

Dobra tarcza i nawet niezły z niego woj... Wg. ma małe trudności z expieniem przez tą inteligencje...


Osobiście uważam, że każdy z wojów powinien rozwijać umięjętności wedłóg tej kolejności:

:arrow: Włucznia na 3
:arrow: Zdrowie na 3
:arrow: Siła na 3
:arrow: Zreczność na 3
:arrow: Inteligenjca na 3
:arrow: Działania na 3

I jeżeli, a raczej napewno jesteśmy już na Jasce i chcemy grać sami szkolimy się na magów... Choć to trochę może zająć czasu i expa...

:arrow: Magia Kwasu na 3
:arrow: Odnowa na 3
:arrow: Wigor na 3

Albo rozwijamy wg. własnego uznania...

A i jeżeli tworzymy DOSŁOWNIE tarczę to proponuje rozwijać Miecz a nie Włócznie.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 14:37, 03 Lip 2008    Temat postu:

a mozna to stosowac zamiennie na rebacza?

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 12:33, 04 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 22:51, 05 Lip 2008    Temat postu:

tak
z tym ze dzialan sie przy wluczni brac nie oplaca;]
dla 35 dex ofc
dal 25 dex 1 lvl sie oplaca wziasc. dalej nei ma sensu;]


Cytat:

Build 3:

30 siły
30 zręczności
20 inteligencji


jakim cudem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mały dnia Sob 22:54, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 16:20, 09 Maj 2009    Temat postu:

A co dokładnie daje umiejętność działania?
Powrót do góry
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 16:23, 09 Maj 2009    Temat postu:

Dzialania dla woja z wlocznia sa nie potrzebne. Wiec ich nie bierz - w 1 poscie jest blad. Dzialania zwiekszaja szybkosc ataku, lecz zwiekszaja ja tylko o tyle o ile mozna skrocic przerwe miedzy 1 uderzeniem a drugim. Animacji nie mozna przyspieszyc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 16:42, 09 Maj 2009    Temat postu:

O ile dobrze zauwazylem max dzialan to 18 dla broni, a dla rzucania czarow nie ma ograniczen

Na jaskini przydaja sie dzialania do rzucania teleportu XD

edit:
niby to temat o wloczniku, ale jesli grasz toporem lub obuchem to bierz dzialania :wink:


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 16:43, 09 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 11:39, 10 Maj 2009    Temat postu:

Sorki ale nie... lepiej skleic dobre przyspieszenie niz ladowac w dzialania magowi. Mag i tak ma duzo skilli ktore musi wziasc, wiec nie ma sensu tracic tego na to, by rzucic o jeden teleport na 50 wiecej....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 12:49, 10 Maj 2009    Temat postu:

Nie mowilem zeby brac dzialajki magowi, a toporowi lub obuchowi ale nvm
Tak w ogole to fajnie odswiezylismy temat sprzed 3 lat, czemu on jeszcze nie jest close? Wesoly
Powrót do góry
Delanov19
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: znienacka

PostWysłany: Nie 15:03, 10 Maj 2009    Temat postu:

18 dzialan nie jest max smerf Kwadratowy robie czasem lizardy z kolesiem ktory ma 23/24 (ja 1 dzialan i uderza w osilka o raz wiecej na 5-6 hitow. Nie liczlem dokladnie na ile tych hitow, ale jak zerkne ktoregos razu to zrobie edit tego posta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pixel
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:46, 15 Lut 2011    Temat postu:

Podpowiedzcie mi w co warto inwestować? Chciałbym mieć postać Wojownik-Zabójca Zombie(jak napisał koleś w pierwszym poście), ale zastanawiam się między 20 siły, 20 int a 15 siły, 25 int. Myślałem o tym 20/20. Czy jednak warto sięgać po więcej doświadczenia kosztem siły(czyli życia i krytyka)? Czy ta ilość życia będzie wtedy wystarczająca? Proszę o sugestie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sahi
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 22:37, 15 Lut 2011    Temat postu:

Ja bym na Twoim miejscu zrobił z 25 int, bo to zawsze możliwość zrobienia potem w miare sensownej mgiełki... a to pomaga przy zombiakach Wesoly. Z 15 siły spokojnie sobie poradzisz, jeśli nadrobisz braki hp expem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
YatamanuS
Nowy
Nowy



Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 0:06, 18 Lut 2011    Temat postu:

mhm mhm, ja mialem kiedys taka postac. 15 sily 25 int. Tylko nie licz na cuda:D zombiaki z pierwszej mapki dasz rade zalatwic tyle ze to chwile trwa. Z drugiej tylko przy ogromnym farcie, ale bez mgly conajmniej 165x2 nie masz tam co szukac Wesoly a na inwazje to tylko z magiem jako gość od zbierania skórJezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sahi
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 18:27, 18 Lut 2011    Temat postu:

Zawsze pozostaje polowanie na kuszniczki xD.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fifi169
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 15:26, 28 Cze 2011    Temat postu:

Rozwój na woja jest bardzo praktyczny. Dzięki za ten poradnik. Teraz już wiem jak się rozwinąć, dobrać staty i wgl.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwazar
Nowy
Nowy



Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:28, 23 Lut 2014    Temat postu:

YatamanuS napisał:
mhm mhm, ja mialem kiedys taka postac. 15 sily 25 int. Tylko nie licz na cuda:D zombiaki z pierwszej mapki dasz rade zalatwic tyle ze to chwile trwa. Z drugiej tylko przy ogromnym farcie, ale bez mgly conajmniej 165x2 nie masz tam co szukac Wesoly a na inwazje to tylko z magiem jako gość od zbierania skórJezyk

Witam. Jaki zatem jest sens grania skoro od samego początku jest to skazane na porażkę, bo od razu wiadomo, że tylko mag da radę? Ja lubię grać solo w tę grę i zawsze lubiłem w różnych grach grać wojownikiem. Dlaczego niby nie da rady tak rozwinąć wojownika by sobie sam poradził?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin