Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak stworzyc rebacza?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagicWizzy
Gość






PostWysłany: Nie 15:15, 18 Mar 2007    Temat postu: Jak stworzyc rebacza?

jak stworzyc rebacza czyli postac z toporem?| bo nie wiem a chcialbym sprobowac nim pograc prosze o podpowiedz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 7:24, 19 Mar 2007    Temat postu:

Chyba tak ja woja z dzida ale zamiast dzidy ma typyra
http://www.gisland.fora.pl/viewtopic.php?t=30
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 11:06, 26 Mar 2007    Temat postu:

ja mam woja rembacza na sus

staty : 25 sila 35 zrecznosc 15 inteligencja

um:
- rembacz
- zdrowie
- dzialania
- zrecznosc
- sila
i co dam dalej chcecie
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 14:54, 12 Lip 2007    Temat postu:

staty : 25 sila 35 zrecznosc 15 inteligencja

Niezły build, chociaż ja swojemu rębaczowi dałem 35 siły, a 25 zręczności w nadziei, że będzie dobrą tarczą.

Ale jestem pełen podziwu dla Ciebie, Derwin - zdobywanie doświadczenia postacią mającą 15 inteligencji to istna mordęga, a ty jesteś juz na sus Mruga[/quote]
Powrót do góry
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Czw 20:42, 12 Lip 2007    Temat postu:

zaaaaaaaaaaal.....
mordega..... wez sobie zobacz niektore postacie graczy wol.... wojowie, a maja kilkaset mln.... wiec opanuj sie czlowieku.... ty chyba nie wiesz co to duzo expa:P ale jednego mu pogratulije napewno, gdy zaczynal chodzic juz po 2 mapie sus biegal z toporkiem ze stali ing, a to naprawde ciezko wchodza kryty czyms takim:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 17:30, 13 Lip 2007    Temat postu:

Wy wszyscy jesteście żalu warci =PP Po co wojowi działania? OmG... Strata expa... I to ile... Zwłaszcza gdy postać ma 15 inteligencji....

Zapraszam do http://www.gotlguild.fora.pl/budowa-woja-t40.html - rozwijajcie postać tak jakby topór był włucznią....
Powrót do góry
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Pią 19:48, 13 Lip 2007    Temat postu:

Działania są przydatne gdy nie używamy włóczni. Więc moim zdaniem opłaca się w to inwestować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 21:08, 13 Lip 2007    Temat postu:

no wlasnie..... zrob sobie w bt woja 100k exp wykup to co potrzebujesz lacznei z dzialaniami
potem woja 100k exp tez co potrzbeujsz niliczac dzialan. no i jedna z postaci daj komus. wez sobie topor, jak na ten exp moze byc ing i zacnzijcie ise nawalac i nie powiesz ze nie widzisz roznicy, a jesli tak, to sorki ale idz do okulisty:DWesolyWesolyWesolyWesoly

PS opisywane w linku buildy, niekoniecnzie sa dobre. np po co wojowi takainta??? co z tego ze expi sie dluzej, przeciez to jest gra multi, do gry z kims, a nie single.tu nei chodzi o to zeby soebi w miesiac przejsc gre i juz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 14:20, 14 Lip 2007    Temat postu:

Można rozdawać expriense jak się chcę, tylko jedynie tak tam doradziłem. Nie wiem co mógłbyś dać zamiast Inteligencji, skoro wszystko inne jest oraktycznie nie opłacalne.
Powrót do góry
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 21:14, 12 Sie 2007    Temat postu:

lepiej juz sile:D
zawsze te pare hp na jasce moze uratowac. przy powaznym expie 3 lvl sily na jasce moze dac sporawo hp:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 1:10, 24 Mar 2008    Temat postu:

Wsumie zalezy jeszcze czy chcemy robic za tarcze czy nie jak tak to dzialania raczej sie nie przydadza bo na sus da sie pobawic bez a jako topornik juz na jasce i tk sie nic nie zabije Wesoly a sila zawsze sie przyda wiekszy krytyk i dodatkowe zycie Mruga
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 11:29, 24 Mar 2008    Temat postu:

Parias napisał:
Wsumie zalezy jeszcze czy chcemy robic za tarcze czy nie


Jak ktoś robi tarcze to najlepiej miecz :wink: a z tego co wiem na jasce da sie topornikiem chodzić (jeżeli nie to proszę mnie sprostować bo nigdy nie robiłem takiej postaci). Był nawet przypadek ze gościu z jakiegoś klanu (nie pamiętam z jakiego bo czytałem to dość dawno) zabił lepszego zabi niż dotychczas Wesoly
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 17:36, 24 Mar 2008    Temat postu:

Moze i bym kiedys zabił 1 zombie ale co mi z 1 nie bede chyba lazil na jaske po 1 zombie Wesoly slyszalem kiedys ze ponoc od ilosci expa tez postac lepiej walczy ale przeliczane w naprawde duzych cyferkach jednak nigdy nie probowalem tego sprawdzc.
Powrót do góry
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 0:57, 25 Mar 2008    Temat postu:

to sie sprawda;]
ale to nie zalezy tylko od Twojej ilosci, ale tez od ilosci exp moba;]
ale ja nigdy tego technicznie nie sprawdzilem;]
w takic hsprawach to do mikla;] on sie na tym zna;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Wto 9:37, 25 Mar 2008    Temat postu:

Akurat liczenie dmg zawsze pozostanie dla mnie tajemnicą Jezyk. Potem jeszcze wchodzi czar siła + krytyk - zbroja.... Trza byłoby jakoś dojść do tego jakie są mnożniki z tego wszystkiego, i kiedy działają mnożniki, a kiedy odejmuje się od obrażeń zbroje, ale jak gram wojem na suslanger to widze że wygląda to mniej więcej tak: krytyk*czar siła*(dmg broni - zbroja moba). Co do expa nie zauważyłem różnicy Jezyk.

EDIT:
Wziąłem się za testowanie tego Wesoly
Przerobiłem dzika i wilka, oraz kamienny topór, żeby łatwiej do tego dojść, a oto efekty testów:

dzik 10000 hp
zbroja 0
obrażenia kamiennego topora 100-100
Obrażenia które zadawałem:
krytyk - 303
tułów - 101
krytyk+siła - 393
tułów+siła - 131

wilk 10000 hp
zbroja 10
obrażenia kamiennego topora 100-100
Obrażenia które zadawałem:
krytyk - 273=(101-10)*3
tułów - 91 =(101-10)
krytyk+siła - 364=(101-10)*3*1,(3)
tułów+siła - 120=(101-10)*1,(3)

osłabienie nie zmienia dmg
Siła postaci nie robi różnicy
Cios w plecy ma dodatkowy mnożnik x3
Nie zauważyłem też żeby exp zmieniał dmg

Więc ostatecznie schemat na dmg wygląda tak:
(Obrażenia z broni - zbroja stwora) * iloczyn wszystkich modyfikatorów
Modyfikator siły - 1,(3)
Modyfikator ciosu w głowę - 3
Modyfikator ciosu w plecy - 3+X
Gdzie X = 0 gdy nie mamy zdolności ciosu w plecy.
1. poziom ciosu w plecy - X=2
2. poziom ciosu w plecy - X=4.5
3. poziom ciosu w plecy - X=7

Więc maxymalny iloczyn modyfikatorówprzy ciosie w plecy to:
1,(3)*3*(3+7)=4*10=40
A podczas normalnej walki:
1,(3)*3=4

PS: Niech mi teraz ktoś powie, że źle zrobiłem biorąc cios w plecy moim wojem Wesoly.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Wto 11:00, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 11:47, 25 Mar 2008    Temat postu:

z expem chodzi o czestotliwosc trafiania;]
zrob postac
200k w bt i daj jej skile jakie chcesz
i zrob postac 500 k z tymi samymi skilam(roowniez bk itp)i i wposazeniem
najpierw pojdz ta 200k zajeb robala
a potem 500k i zajeb robala;]
i nie powiesz ze nie widzisz roznicy;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Wto 12:29, 25 Mar 2008    Temat postu:

ja sprawdzałem tylko dmg Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin