Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PROPOZYCJE ZMIAN W REGULAMINIE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Dyskusje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Co robimy z regiem?
Wracamy do starego regulaminu
26%
 26%  [ 4 ]
Zostajemy przy nowym regulaminie
6%
 6%  [ 1 ]
Wprowadzamy regulamin napisany przez Przemka
0%
 0%  [ 0 ]
Do starego regulaminu piszemy FAQ
53%
 53%  [ 8 ]
Inny pomysł - Napisz post
13%
 13%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 15

Autor Wiadomość
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:00, 20 Lut 2010    Temat postu:

Kurrr Pober gdzie ja piszę o graficznych zmianach gry ??? Mówię o wykorzystaniu programu napisanego przez Rosjan Evil Islands (Add-ona) do zarządzania modami. Grafiką zajmuje się już jeden Rosjanin(tzn. modelami i grafiką pod koniec miecha powinien być ten pakiet tekstur i modeli dostępny do pobrania... Chociaż pewnie i tak będą jakieś problemy z tym, aby w Polsce był legalny...). O niczym innym(oprócz narzekania na mentalność graczy doświadczonych którzy myślą, że jak nowy przyjdzie do gry to wie od razu co jest, a co jest bugiem według graczy, czyli co jest zakazane do wykonywania/postępowania, oraz o dodaniu do regulaminu podstawowych zasad kultury gry na modzie, czytnij kilka postów wyżej te kilka zasad które bym dodał) nie mówiłem więc o zmianie grafiki... Czyli mam pytanie "Czy ty potrafisz czytać ze zrozumieniem?", bo z poniektórych twoich wypowiedzi wynika, że nie...(bez urazy, ale takie są moje odczucia).
I co to za bzdura, że questy zawsze decydowały o przejściu dalej? Czy w regu do którego podałem link była mowa "wykonaj quest z ostatniej mapy krainy, aby iść dalej" jest tylko zasada "Graj tam gdzie sobie radzisz, bądź pomagasz", a podobno to jest regulamin który zawsze obowiązywał... Nie ma w nim nawet mowy(powtarzam się), że nie można wracać z krainy wyższej na niższą(trzeba jednak zachować zasadę ekwipunek z krainy wyższej nie może być wykorzystywany na niższej). Zasada o przechodzeniu dopiero po wykonaniu jakiejś misji doszła później.
PobER napisał:
Ja myślałem że usunąłem all chary(w sensie 1główny reszta jakieś miernoty na gip) ale jednak miałem kopi pełno i ta nie chcący odnalazłem...ale czy mi się grać chce? zrobiłem 100inwazji i mi się odechciało, robisz z siebie tak zwany materiał zmęczeniowy, aż w końcu pękniesz...
Skoro znalazłeś postkę przypadkiem to czemu nie wylądowała w koszu tylko znowu nią grałeś? ...

I kwestia regulaminu ogólnie(znowu... bo mam nowe przemyślenia).
Czy przypadkiem nie chcecie niczego zmieniać w regulaminie tylko dlatego, aby chary z mass expem dalej takowy miały i by nowe osoby nigdy nie mogły was dogonić? Bo istnieją zasady nie pisane, a trzeba je znać, aby postać była uczciwa. Skoro gra postaciami z high expem was już nie bawi to usuńcie je i grajcie od nowa, a sorry przecież nowi nie mogą was prześcignąć... Wiec i tak ich nie usuniecie.
Pytanko jakie czasy uważacie za najlepsze dla EI tzn. za jakich istniejących klanów?


O asdasdasd dobrze, że odświeżyłem stronę Jezyk Nie wprowadzi nowych map, bo po co? Ułatwi to grę nowym, "0 expa za misję to po co taka misja, nikt w to nie będzie grał bo się nie opłaca"-coś podobnego ktoś kiedyś powiedział. No sorry, ale kto bardziej myśli o graniu, aby się opłacało newbie czy doświadczony gracz? Doświadczony? O a to ciekawe... Dodatkowo Mały pisał o grze kilku osób na poziomie 5k expa na ingos... Czy przypadkiem taka ekipa nie będzie bardziej rozgarnięta(jeśli będą sobie radzić) nawet niż co niektórzy doświadczeni, przynajmniej potrafią grać w teamie i sobie radzą...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PobER
Skryba
Skryba



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to wszystko wiem?
Płeć: XY

PostWysłany: Sob 20:30, 20 Lut 2010    Temat postu:

Nie czytałem postów wstecz, teraz tak, przedstaw ten addon, co daje, co zabiera, + i -, to ci powiem co o tym sadzę dokładnie,

dalej co mi dało te 100inwazji? prawie 400mln na + w expie, tyle mi dało...gram tym charem od 5 lat i często go usuwam bo mi się znudził, ale nie jadę od nowa tylko od najświeższej kopi, w sensie usunięcia miałem grę EI, którą i tak po jakimś czasie instaluje i gram dalej. Takim sposobem uzbierałem już, hmmm odpalmy/zainstalujmy Ei i sprawdźmy...prawie 5000mln...

Co do mapek, to nie możesz robić mapek które są lepsze, bardziej opłacalne od standardów, bo to to samo jakbyś graczom rozdawał mody...dlatego albo trzeba robić mapki nieopłacalne, albo w ogóle ich nie robić, rozumiesz? Jak tak na prawdę mocno chcesz to robić, to ok, nie mam nic przeciwko, ale muszą być nieopłacalne, co znaczy nieopłacalność? Nie 0 exp...to teoria tych wyżej, wybierasz dana mapę w Ei do tworzenia tam misji, patrzysz jaka misja ma najmniej expa, i robisz mapkę z expem < od najmniejszego expa standardowej misję na danej krainie i danej mapce.

Takie mapki nie powinny kolizować, parametralnie mówiąc exp i staty mobów mogą być maksymalnie równe mobom z danej.Czyli nawiasem mówiąc możesz zrobić coś łatwiejszego...bo co ci da trudniejsza misja za mniejszy exp? Takie było moje zdanie na temat mapek, a że większość wykraczała po za to...to skutek był jaki był.

A co do czasów najlepszych, to najlepsze czasy były 05/06 rocznik-owo, było dużo klanów i wszystkie współpracowały, a teraz...dzielimy się na grupki i walczymy...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PobER dnia Sob 20:32, 20 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yomanda
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:02, 20 Lut 2010    Temat postu:

Nie rozumiem dlaczego za coś co jest o wiele trudniejsze od standardowej misji, ma być mniej expa? czemu nie ma proporcji ?
Poziom w górę = exp w górę, chyba każdy posiada zdrowy rozsądek i nie da za łup 1k expa

a ten twój skutek to nie to ze za trudniejsza misje było więcej expa, tylko błąd w bazie danych...

Z jednym się tylko zgodzę 05-07 najlepsze lata ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PobER
Skryba
Skryba



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to wszystko wiem?
Płeć: XY

PostWysłany: Sob 23:24, 20 Lut 2010    Temat postu:

A jak wyważysz exp? na oko? na oko to sobie kolegom rozmiar fiuta możesz pokazywać, a nie grę wyważać...Ile to razy się jebnęliście? A później poprawki itd...te wszystkie mapki tylko psuły grę, a nie ją poprawiały. A te całe DATA to aż takiego znaczenia dla was nie miało...większość z was ma stare chary i na starym data były robione, gorzej z newbie...

Lubicie mieć pod górkę? Ok, zobaczymy...później coś się popierdoli i znów puacz będzie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:25, 21 Lut 2010    Temat postu:

Och Pober, Pober... Czy przypadkiem z twojej wypowiedzi nie wynikało "usunąłem postać bo chcę zacząć od nowa grać inna", a zaraz piszesz coś w stylu "znalazłem postke którą już nie chciałem grać, ale zacząłem ją expić, bo znalazłem jej kopie"... Gdzie tu jakaś logika usuwać, aby wczytać zapis z - 100kk, lepiej już zacząć od nowa. Przynajmniej nauczysz się czegoś nowego czego nie wiedziałeś/zrobisz lepszy build itp. itd. Tyle, że poco a no ta nie będziesz już "guru" expa... I czepiasz się dywersji i tego ile expa na niej straciłeś, a jakiś czas temu narzekałeś, że taka nie wyważona była i w ogóle, a teraz od razu ci tego expa szkoda...
Z wyważaniem expa za misje było zawsze tak, że wpierw były testy zanim misja była dopuszczona do ogółu. W tym czasie można było zgłosić sprzeciw, że misja daje za dużo expa(i często tak było). Misje zawsze były dostosowywane w stylu exp/czas jej wykonania. Jedynymi misjami które były inaczej robione to misje dla wojowników na jasce(bo nie miały porównania za bardzo). Zaraz pewnie powiesz "po c___a były robione, przecież może robić smoczego lorda", tak prawda, ale w taki sam sposób robi go mag i inne klasy, więc wojownik nie sprawdzał się jako wojownik tylko hybryda...
Dobija mnie też twoje stwierdzenie, że "0 exp...to teoria tych wyżej" jakoś kiedy było o tym mówione to nie zgłaszałeś sprzeciwu... I stawiasz swoje wymagania co do tego co oznacza "misja nie opłacalna" tak aby jednak w jakiś sposób jednak coś dawała... Czyli nie opłacalność misji zmniejsza się Jezyk Dodatkowo piszesz coś łatwiejszego niż jest ... to co to ma znaczyć. Gra jest niby za łatwa, a ty chcesz, aby były jeszcze łatwiejsze misje z expem minimalnym za dany quest na danej mapie(nie krainie)... Sorry, ale twoja logika nie ma sensu.

Czyli najlepsze czasy to te kiedy regulamin był prosty i ogólny bez zasad które mówiły idź zrób to idź zrób tamto. Nie rób tego, bo to jest uznawane za bug(chociaż nim nie jest). Czasy kiedy mogłeś wyskoczyć nie wiadomo skąd od razu na suslanger(jakoś w tamtym okresie udało mi się zagrać z kimś uczciwym i zostałem zapytany "grasz uczciwie?" a ja na to "chyba tak" wykonaliśmy 1 misje i po zakończeniu dostałem link z regiem który miałem sprawdzić ). Teraz by było analizowanie, obliczenie expa i kasy.
Więc taki wniosek czy przypadkiem teraz nie jest przesadzane z przestrzeganiem regulaminu w sytuacji nowych graczy dodatkowo walki pomiędzy klanami powstają o to który regulamin jest bardziej właściwy oraz o to który klan jest liderem w EI(a zaczęło się to od WoL'u).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PobER
Skryba
Skryba



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to wszystko wiem?
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 18:37, 21 Lut 2010    Temat postu:

Hahah nie znasz mnie typie, a mnie opisujesz?Usuwanie ma się do xkrotnych końców gry, bardziej wtajemniczeni i starsi gracze to rozumieją, ty zaś pojęcia zielonego nie masz... Jakbym kiedykolwiek chciał grać od nowa to bym to zrobił, Cachero jest magiem idealnym, nawet jakbym robił go od nowa to umiejętności itd bym wybierał tak samo, bo to typowy mag 18/28/38...najlepsza postać w grze to mag, czemu? Bo nie ma ograniczeń...Jest wstanie wykonać wszystkie misje, nie jak woj itd, że nie istnieje w niektórych misjach, straciłem expa bo ta mapa była/jest niewyważona, autorzy tej mapy tworzyli ją pod 6 osób, nie pod 2...ta mapa, jak i inne jest rekreacja, na sprawdzenie swoich umiejętności kopią postaci...ogólnie przyjęto, że nie można na niej expić, a jakbyś chciał jak ja ją robić w pojedynkę to musiał byś mieć około 7mld?9mld? coś w tym stylu, i do tego dążę.

Tak Smoczego lorda robisz ogólnie w sposób nienormalny, obojętnie jaka klasa postaci...tak założyli twórcy tej gry, że woje i łuki mogą jedynie pomagać magom na Inwazji i nic więcej, tak jak w singlu jest ograniczenie expa, tak i w multi...dojdziesz do pewnego momentu to w multi to tak jakbyś go przeszedł...i ty chcesz to poprawiać, dodając różne ciulstwa do tej gry...chcesz by all klasy sobie radziły? Miałęś przedstawić addona swojego, coś go nie widzę...

Co do czasów, to brednie wypisałeś, jakbyś się pojawił od tak, to odpadałeś odrazu, wtedy grało tyle osób, iż granie z kimś było banalnie proste, każdą jednostkę twojego expa mógł ktoś potwierdzić z innych klanów, łapanie cziterów było proste? Bo czuwało nad tym nie 5 osób, a 30...które cały czas grały i tam nie mogłeś się pojawić z dupy niezauważony....

walki są o nowe regulaminy, nie o ten stary...ludzie nowi nie potrafią go odczytać...dlatego niektórzy, większość z was, bo ilość graczy grających dąży do 0...to chcą dać FAQ...kiedyś to było zbędne bo inni cię uczyli na srv...ale teraz? Kiedyś nie było lidera w Ei...były tylko klany starsze i nowsze, starsze narzucały pewne zasady nowym itd...teraz się poprzewracało i nowi chcą narzucać zasady starym...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PobER dnia Nie 18:38, 21 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 20:21, 21 Lut 2010    Temat postu:

PobER napisał:
Tak Smoczego lorda robisz ogólnie w sposób nienormalny, obojętnie jaka klasa postaci...tak założyli twórcy tej gry, że woje i łuki mogą jedynie pomagać magom na Inwazji i nic więcej, tak jak w singlu jest ograniczenie expa, tak i w multi...dojdziesz do pewnego momentu to w multi to tak jakbyś go przeszedł...i ty chcesz to poprawiać, dodając różne ciulstwa do tej gry...chcesz by all klasy sobie radziły? Miałęś przedstawić addona swojego, coś go nie widzę...


Błąd. Założeniem twórców nie było zaprojektowanie tej misji tak by ją się przechodziło w "nienormalny" sposób. Jest to tylko jedna z dróg, którą wymyślili gracze. Założeniem każdego multi jest gra zespołowa. I dlatego jaskinia jest jaka jest, a że ktoś tam kiedyś wpadł na pomysł solowania wszystkiego magiem i to rozpowszechnił to druga sprawa. Natomiast mag ma + do zajebistości tylko z tytułu niedopracowania multi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PobER
Skryba
Skryba



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to wszystko wiem?
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 20:30, 21 Lut 2010    Temat postu:

Skąd niby wiesz, że to innych postaci nie skopali, tylko maga? Co do wojownika, to nawet jak mrówek będzie więcej, to dalej to będą mrówki? idź w 6 wojów na weterana? Zabijesz go? Nie...A tak nawiasem odbiegasz od tematu...mówimy tu o 2 opcjach, stary regulamin i FAQ, bo ludziom się grać nie chce, lub ktoś rzucił inny pomysł typu addon, ale go nie opisał, to znaczy, że jego argumenty są znikome...wszystkich addonów do Ei nie znam, znam tylko parę, które naruszały regulamin, być może Joogi ma coś nowego, doskonałego i rozwiązłego do przedstawienia więc proszę, podziel się z nami, żeby nie było, że odrazu odrzucam i krytykuje twój pomysł...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PobER dnia Nie 20:32, 21 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin91
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 20:31, 21 Lut 2010    Temat postu:

asdasdasd napisał:
Natomiast mag ma + do zajebistości tylko z tytułu niedopracowania multi.


Zgadzam się w 100% Multi to robiony na szybkości twór zespołu Nivala. Owszem rozgrywka wydaje się przyjemna... do przejścia na jaskę. Potem niestety jest utarty schemat: Woj się nie nadaje, mag robi inwę.
Myślę, że nie było by niczym złym dodanie do database ulepszonej włóczni, takiej, która by pozwalała na zabicie weta, a nawet iriskiela(Choć tu już mogłem przegiąć). Naturalnie włócznia ta byłaby dostępna za niebagatelną sumę, przynajmniej kilka razy większą niż zwykła diamentowa włócznia.
Mogłoby to zmusić( chociaż nie bezpośrednio) do rozgrywki 2-, 3-osobowej na jasce, nawet na podstawowych mapach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 20:39, 21 Lut 2010    Temat postu:

Wiesz Pober problem w tym, że wg was wszelkie addony są niezgodne z regiem nawet jakby się dostawało za nie 0 expa i kasy "bo coś tam jest be"...

I nie wkładaj w moje usta słów, których nie napisałem. Czy w moim poście gdzieś widnieje teza, że reszta klas jest skopana? Nie. A to trzeba przyznać, że są niedopracowane. Jednak żeby temu zaradzić trzeba by się mocno napracować bo to pociągnęłoby za sobą wiele zmian takich jak np. dobranie odpowiednich parametrów mobów lub dodanie nowego materiału itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 22:35, 21 Lut 2010    Temat postu:

Znowu robi sie niezly offtop. Tak wiec pozwolmy, ze go zakoncze gdyz mam tu troche do gadania w tym temacie Mruga

Schodzicie co chwila na temat Addona. Addon jak Joogi dobrze wiesz dziala jako osobny dodatek, ma swoj starter i swoje osobne pliki gry. Postacie tworzone na addonie nie dzialaja na czystym EI. Tak to wyglada w praktyce. Aby nie gadac bez myslnie przez caly czas co on wprowadza, a czego nie i co jest fajne, a co ble to prosze po prostu zakonczyc rozmowe na jego temat ze wzgledu na prostą rzecz. Kwestia tego kiedy addon pojawi sie dokladnie opisany lacznie z kwestia nielegalnosc i wszystkim co i jak lezy niestety po mojej stronie na chwile obecną. Zadeklarowalem sie - do Joogiego - i nie chcialem o tym mowic, aby przetlumaczyc EI Moda, ktory wprowadza total balans do EI. Aby on dzialal w pelni potrzebny jest oczywiscie Adddon - dzieki czemu postacie tworzone na nim nie beda mogly grac na czystym EI. Na chwile obecna wprowadzenie Addona wraz z EI Modem odbedzie sie jak ukoncze tlumaczenie. Z tym jest maly problem bo kilka dni temu siadl mi komp, a na tym kompie, ktory pozyczylem od Joogiego troche ciezko sie robi cokolwiek. Tym samym chcialbym zamknac sprawe addona do momentu, az zostanie opublikowany do pobrania ze wszystkimi wyjasnieniami co i jak, a w tym temacie prosze juz nie pisac na jego temat ze wzgledu prostego - to temat dotyczący zmian regulaminu.

Kazdy nastepny post dotyczący czego innego niz regulaminu i rozgrywki na nim prowadzonej bedzie kasowany. Aktualne posty i wypowiedzi zostawiam tylko dlatego, ze sa dosyc rozbudowane i ciaglosc dyskusji pozostaje jakos zachowana.

Teraz ja dorzucam cos do tematu. Pober chcialbym tylko przytoczyc gre za starych czasow. Na stronie Slayers mozna ladnie zobaczyc w galerii jak to na przyklad Sahilia ma full diament EQ + full top sus na expie okolo 13kk i ponad 600HP - sory, ale wg naszego rega ta postac bylaby uznana za nieuczciwa dlatego, ze nie powinna grac na Inwie. Okradanie zombie kiedys bylo sposobem na kase dla wojow. Dzisiaj jest to wykorzystywanie buga. Dalej... Jak zobaczysz glowny screen na glownej stronce to masz tam kusznika + wojow na Inwie - i co oni tam robili? Grali... Nikt nie mowil, ze są be. Wszystko bylo wporzadku poniewaz regulamin nie ograniczal gry, a jedynym wymogiem tego czy ktos moze grac na jasce czy nie bylo wykonanie solo Aiset-Beka - nawet na stronce Slayers jest o tym informacja. Czy regulamin ograniczal gre? Nie.

Dalej. Wezmy przyklad ruskich. Oni maja tylko regulamin dotyczacy kultury grania. Czytajac ich FAQ do gry mozna zauwazyc, ze nie toleruja modow, ktore zbyt ulatwiaja gre. U nich dozwolone jest startowo robienie np Poslanca, aby szybciej dojsc do wyzszego poziomu - jest to opisane jako sposob na misje. U nich wyroznia się 4 klasy postaci. Tarcza, Mag, Wojownik i Kusznik/Lucznik. I oni wg nich graja. Tankowie to zazwyczaj postaci 35/15/25 i stoja na przodzie lecząc się i odciągając wrogów. Magowie i Lucznicy/Kusznicy biją z tyłu poniewaz maja po 15 Str. Wojowie to nasi standardowi 25/35/15 (jesli chodzi o staty postaci to maja w FAQ opisane podobne do naszych). W kazdym razie. U nich gra przetrwala dluzej i ciagnie sie lepiej wlasnie dlatego, ze przez caly czas opierala sie na grze zespolowej. To w Polsce wszyscy podchodza do tego, ze solo oplaca sie lepiej - prawda, ale przez to zanikla gra zespolowa. Oni nie posiadaja wprawdzie postaci typu 200kk/500kk/1g+ etc, ale dlaczego? Bo caly czas graja zespolowo. Robiac smoczego lorda w kilka osob - idą z kuszami i kwasowymi podmuchami i w ten sposob graja. Idac na inwazje biorą Tanka + Maga minimum i cisną - zaczynaja duzo wczesniej, ale wolniej wbijaja exp. Wiadomo - u nas podchodzi sie do tego mysleniem, ze to bez sensu i w ogole sie nie oplaca. A oni patrza na to w sposob, ze to jest multi. Z tego tez powodu modyfikacje EI nie sa az tak zakazywane. Co z tego, ze za misje dadza wiecej exp i latwiej zrobic dana misje skoro oni nie bawia sie w mass exp i ida ta misje robic w kilka osob? Tak wiec czy aby nasze - polskie - podejscie, ze wszystkie modyfikacje są złe i zniszczą EI jest odpowiednie? Tak toczy się wersja gry gdy regulamin dotyczy tylko kultury grania. Jak widac znowu rozni sie bardzo od tego co mamy na dzien dzisiejszy w EI.

Spojrzmy dalej na nasza scene EI. W kazdym regulaminie chyba jest napisana wzmianka typu "Nie wykorzystuj bledow gry". Wszystko ok. Ale dlaczego nie tyczy się to bledow dla nas nie wygodnych? Wezmy prosty przyklad. Mamy kwasna mgle/sciane ognia/bariere/boski piorun czy cokolwiek tego typu. Wrzucamy WR i robimy 2 cele. W momencie gdy atakujemy jednego moba to rzucaja sie na niego 2 mgly/kulki etc. Czy to jest prawidlowe? Nie. To Bug. W takim razie zakazmy uzywania runy 2 cele bo uzywamy caly czas buga do expienia przez dwojenie dmg. Czy przez to nie da sie przejsc EI? Da się... Tylko bedzie trudniej. Tak wiec wykorzystujemy to, aby ulatwic sobie gre. Dalej - wychodzenie z gry na pauzie gdy umieramy. Czy jest to Bug gry? Jak najbardziej. Wykorzystujemy blad polegajacy na tym, ze tracimy exp dopiero gdy zrespimy się na nowo przy bazie. Zatem dlaczego ulatwiamy sobie gre i jakby nie patrzec nabijamy sobie exp za pomocą tego - wyobrazmy sobie, ze Pober (tak mi sie nasunelo Mruga ) padly Ci przy Irku ruzgi i fuksem dostales 3 cryty pod rzad. Padles. Na tym expie, ktory masz tracisz 5% czyli 250kk. Ale dlaczego masz padac. Spacja i wychodzimy z gry. Czy tym samym nie masz 250kk do przodu? Wszyscy tak robimy... Dalej podam kolejny przyklad. Mnoznik dmg przy Ciosie w plecy. W opisie mamy napisane x2/x3 etc czy jakos tak. A w rzeczywistosci na 3lvl ciosu w plecy mnoznik wynosi cos kolo x10 (gdzies u ruskich czytalem, zreszta Miklosz tez mi mowil, ze jest tu cos nie tak jak trzeba - w koncu skad bylyby mozliwe kryty po 1,2k i wiecej). Skoro jest to blad to dlaczego nie poprawilismy tego na samym poczatku tylko jak nic po bandzie jedziemy na tym i wszystko jest ok? Czy regulamin mamy robic pod siebie i pod to co nam wygodne? Albo zakazujemy wszystkiego albo nie zakazujemy nic i pozostawiamy regulamin dotyczący tylko kultury grania.


Na chwile obecną wydaje mi się, że ta cała ankieta nie do końca miała jakiś sens poniewaz dalej toczą się dyskusje i dojść do porozumienia nie możemy. Prawdopodobnie nie dojdziemy za szybko, ale nie wiem czy rozwiazanie typu 15 osob glosuje z czego wszystkie typu wyborow sa przez kogos popierane jest dobrym wyjsciem. Z mapami bylo na zasadzie, ze albo wszyscy sa na tak albo mapa nie przechodzi. A z regiem robimy jakos inaczej?

Sory ze, takie dlugie Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PobER
Skryba
Skryba



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to wszystko wiem?
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 23:34, 21 Lut 2010    Temat postu:

Aż mi się tego czytać nie chciało, ale mądrze mówisz Mruga Ale zobacz co piszesz, nie wiem czy chcesz pozwolić na all, czyli sposoby robienia misji, lup na kamikaze itd...jako sposoby? Czy zabronić wszystko? Tu jest pewno ale, i co teraz? Wszystko czy nic? Czy to co nam wygodniej? "NIC NIE JEST PRAWDZIWE, WSZYSTKO JEST DOZWOLONE"???

Spójrzmy na historie regulaminu, i tego co napisałeś o graniu ruskich, oni grają wspólnie, owszem, kiedyś w Ei, też grało się wspólnie, minimum 2 osoby, pamiętasz jak Cysters powstało? Jak Devils grało? W tamtych czasach na sile tylko mogłeś grać samemu, bo ludzi było w brut...kiedyś gra na lanie była traktowana jako oszustwo, pamiętasz jak się ciebie Rita czepiła za grę na lanie bo neta nie miałeś? Później to wszystko upadło bo gracze przestawali grać, ja się czepiałem czemu nie graja z kimś, pamiętasz co powiedziałeś mi wtedy? Zacząłeś ich bronić, że takie czasy i muszą grać samemu? I tak powstały gry indywidualne, sprawdzanie, liczenie itd...i jesteśmy w czasach teraźniejszych, gdzie ludzie się z dupy pojawiają z expem...i jak chcesz wrócić do dawnego systemu? lub do systemu ruskich, bo to to samo co było u nas kiedyś?

Piszesz jak powinno być a rok temu krzyczałeś odwrotnie Piszesz tak bo sytuacja tego wymaga? Bo upadliśmy już naprawdę nisko? Tylko wprowadź w tych czasach taki reg jak ruskich to zobaczysz co się stanie, nie chcę krakać nic

Mnie nie licz, do 1mld grałem w 99% z kimś, od tamtej pory gram sam, nie lubię jak mi "kradną exp" i nie lubię gry nieogarniętymi graczami, jestem typowym mass exp, ale tak już ludziom zostaje po śmiesznej grze typu Tibia, w którą grałem 6lat temu?7lat? nie pamiętam. Wracając do tematu, co chcesz osiągnąć pisząc jak było, do tego jak jest teraz?

Jak było z mapami? ankieta? tak jak teraz? większość głosów dopuszczały je? nie pamiętasz? W tej ankiecie wychodzi że piszemy FAQ, to do dzieła, raczej dużo osób się już nie wypowie w tym temacie...bo jakby chciały to zrobić to by zrobiły to dawno, to już 5 strona leci tego postu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PobER dnia Pon 10:31, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 11:01, 22 Lut 2010    Temat postu:

PobER napisał:
Aż mi się tego czytać nie chciało, ale mądrze mówisz Mruga Ale zobacz co piszesz, nie wiem czy chcesz pozwolić na all, czyli sposoby robienia misji, lup na kamikaze itd...jako sposoby? Czy zabronić wszystko? Tu jest pewno ale, i co teraz? Wszystko czy nic? Czy to co nam wygodniej? "NIC NIE JEST PRAWDZIWE, WSZYSTKO JEST DOZWOLONE"???


Tu nie chodzi o to co ja chce zrobić bo to nie jest kwestia moja tylko wszystkich graczy, którzy jakby nie patrzeć - w temacie przestali się wypowiadać gdy rozwinęła się dłuższa dyskusja, a nie coś prostego do zrobienia.

PobER napisał:
Spójrzmy na historie regulaminu, i tego co napisałeś o graniu ruskich, oni grają wspólnie, owszem, kiedyś w Ei, też grało się wspólnie, minimum 2 osoby, pamiętasz jak Cysters powstało? Jak Devils grało? W tamtych czasach na sile tylko mogłeś grać samemu, bo ludzi było w brut...kiedyś gra na lanie była traktowana jako oszustwo, pamiętasz jak się ciebie Rita czepiła za grę na lanie bo neta nie miałeś? Później to wszystko upadło bo gracze przestawali grać, ja się czepiałem czemu nie graja z kimś, pamiętasz co powiedziałeś mi wtedy? Zacząłeś ich bronić, że takie czasy i muszą grać samemu? I tak powstały gry indywidualne, sprawdzanie, liczenie itd...i jesteśmy w czasach teraźniejszych, gdzie ludzie się z dupy pojawiają z expem...i jak chcesz wrócić do dawnego systemu? lub do systemu ruskich, bo to to samo co było u nas kiedyś?


Wszystko sie zgadza procz tego bronienia. Ja bronilem siebie i swojej gry na lanie gdy nie mialem neta. Uzywalem tylko argumentow typu, ze duzo osob gra na lanie i gra solo - bo tak jest najbardziej oplacalne. Jesli chodzi o ilosc srv to w tamtych czasach gdy zaczynalem bylo ich u nas tyle samo co i teraz - tylko ogarnietych graczy bylo wiecej. W samym WoLu bylo chyba 15-20 graczy. Ja nie przedstawilem co chce zrobic czy tez co proponuje tylko opisalem swoje spostrzezenia. Nie mi jest decydowac, a po to jest forum, aby dzielic sie opiniami i wspolnie do czegos dochodzic. Szkoda tylko, ze ludziom przestalo sie nawet chciec dyskutowac i w tym temacie na chwile obecna dyskutuje 5 osob na przemian.

PobER napisał:
Piszesz jak powinno być a rok temu krzyczałeś odwrotnie Piszesz tak bo sytuacja tego wymaga? Bo upadliśmy już naprawdę nisko? Tylko wprowadź w tych czasach taki reg jak ruskich to zobaczysz co się stanie, nie chcę krakać nic


Stanowisko z biegiem czasu sie zmienia - no sory, ale gdybysmy cale zycie mysleli ciagle w ten sam sposob to skonczylibysmy na etapie dziecka neo. Pisze moje spostrzezenia, na ktore wczesniej nie zwracalem uwagi. Bo po co mialem zwracac uwage skoro to mi kiedys narzucano zasady? Nigdy nie zwracalem uwagi na to jak gra wygladala kiedys bo nie bylo powodu. Dopiero ostatnio przyczailem i poczytalem. Swoja droga wiesz... Wydaje mi sie, ze nic sie nie stanie. Dlaczego? Bo na dzien dzisiejszy jak wszyscy dobrze zauwazyli - nowi maja w dupie rega i graja jak chcą łącznie z otrzymywaniem sprzetu za free etc. Kilka dni temu kolo do nas podanie skladal i mial lucznika 4k exp z top EQ, twierdzac, ze uzbieral na 1 i 2 mapce na to + mial maga 6g (potem poprawil sie, ze 3g), ale zgubil gdzies postac... Troche zal - racja. Ale to swiadczy tylko o tym jak regulamin lata nowym graczom w kolo tylka.

PobER napisał:
Wracając do tematu, co chcesz osiągnąć pisząc jak było, do tego jak jest teraz?


Chce zwrócić po prostu uwage na to jak zmienilo sie podejscie graczy do wszystkiego a nasze coraz bardziej fanatyczne przestrzeganie regulaminu i ciagle podnoszenie poprzeczki doprowadzilo do tego, ze regulamin zostal zaniechany kompletnie przez nowych graczy.

PobER napisał:
Jak było z mapami? ankieta? tak jak teraz? większość głosów dopuszczały je? nie pamiętasz? W tej ankiecie wychodzi że piszemy FAQ, to do dzieła, raczej dużo osób się już nie wypowie w tym temacie...bo jakby chciały to zrobić to by zrobiły to dawno, to już 5 strona leci tego postu.


Z mapami byla ankieta, ale przechodzily tylko te, ktore mialy ponad 80% glosow na TAK z tego co pamietam. Bylo kilka mapek, w ktorych glosy byly podzielone - takowe w ogole nie przechodzily. Owszem jest jakis wybor - FAQ - ale nima komu zrobic. Byla mowa o zadeklarowaniu sie po 1 osobie z kazdego klanu - nikt nie ma czasu. Tak wiec skoro tak ciezko nam sie zebrac to moze po prostu zalozmy nowy temat, w ktorym rozpoczna sie tylko prace nad owym FAQ? Bo brak zaangazowania w dyskusje moze swiadczyc tylko o tym, ze uwazana jest ona przez wiekszosc graczy tutaj wypowiadajacych sie na poczatku (a teraz juz nie) za nic nie wnoszącą do tematu. Choc wg mnie jest to temat do dyskusji i to duzy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PobER
Skryba
Skryba



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to wszystko wiem?
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 12:24, 22 Lut 2010    Temat postu:

Temat rzeka Wesoly Załóż next temat, osoby wypowiadające się to liderzy klanów i tam niech każdy napisze tylko to co go boli w regulaminie, i każdy niech po swojemu opisze stary regulamin, jak go rozumie, najsensowniejsze wypowiedzi w kupę uzbierać i masz FAQ gotowe...

Co do czasów, to nie wydaje mi się byśmy wrócili w jakikolwiek sposób do dawnych czasów, pisząc FAQ, newbie i tak go oleją...ale już trochę więcej to da...bo niektórym może zachce się czytać tak zyskamy jakieś 20% newbie...ale, żeby uderzyć w 100% newbie to nie wiem jak to zrobimy, przy grających paru osobach Wesoly


Tak na marginesie, jakby zrobić nakładkę na EI(data universalne), co pewno jest możliwe, aczkolwiek może...zablokować z gry parę przedmiotów i itemówm, rózgi wyjebać, siłę czar...itd...tak zrobić by jedni byli uzależnieni od innych, żeby zaczęła się współpraca, ktoś kiedyś się w to bawił i usuwał i dodawał różne rzeczy w sklepach...czemu takie rzeczy usuwać? Mag bez siły będzie potrzebował woja, bez rózg woj będzie potrzebował maga/druida? Itd...takim sposobem coś zrobić... ale to chyba też nie wypali


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PobER dnia Pon 12:25, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Delanov19
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: znienacka

PostWysłany: Pon 12:39, 22 Lut 2010    Temat postu:

To chyba oczywiste ze nikt nie rozpocznie pracy nad tym FAQ skoro nawet nie skonczyla sie ankieta...pozatym bylby to offtop w tym temacie Kwadratowy Najpierw proponowalbym dojscie do porozumienia w kwesti rega a dopiero potem przy pisaniu go uwzglednic w nim WSZYSTKIE niejasnosci. Tak tak wiem nooby newby i inne trole ktore nie przyczytaja tego...nic na to nie poradzisz. Nie zmusisz ich, ale zawsze bedzie odsetek graczy ktorzy to przeczytaja. Co Cie bedzie obchodzil Lords czy inny klan ktore graja na regu z kosmosu? Musimy pamietac ze nie mozemy nikomu narzucic tego jak ma grac. Jedyne co mozemy to napisac reg, grac na nim i wciagnac do niego jak najwiecej osob czy to nowych czy to starych oszustow Kwadratowy tak bylo kiedy ja zaczynalem gre...pamietam sam jak biegalem z wszedzie gdzie sie dalo i dostawalem przedmioty i nawet mnie bawila gra..do czasu
Bez przechwalania sie powiem wam ze moja pierwsza postac w calosci uczciwa grala cale Gip z ...tak z wielkim DEMIGODEM czlowiek nauczyl mnie wszystkich zasad wg ktorych gram do dzis. Nie siedzial na serwie ze mna czy na gg i tlumaczyl mi wszystko...w trakcie gry zaczylem sie grac, od 500 od podstaw. Dzis nie ma czegos takiego...czesto sam robie postac i juz expie samemu..to jakies zboczenie.

Do czego zmierzam... Zebysmy nie roboli sobie sami burdelu. Wg mnie powinnismy w kolejnosci dojsc do porozumienia z regiem. W miedzyczasie jego powstawania zastanowic sie nad tym co chcemy dodac co usunac z rozgrywki. Duzo roboty malo ludzi? Sam nie mam go za wiele, zwlekalem z napisalem tu posta do dzis bo dopiero mam wolne jeden dzien, ale podejrzewam ze nie bede mial problemu ze znaleziemiem kilku godzin w tygodniu zeby pomyslec nad tym.

W kwesti rego popieram Glaza calkowicie. Ruscy jakby nie patrzec lepiej wyszli na swoim regu niz my na swoim. Grajac samemu zamykasz sie na reszte graczy w tym nowych...a Ci nowi wpadaja pod skrzydla takich Lordsow. Nie mowie ze MUSIMY grac z innymi...ale podejrzewam ze jakbysmy zrobili rega i przyzwolili w nim na grania kilku slabszych graczy na trudniejszych misjach to tylko na tym zeskamy.

I tak na zakonczenie...pomyslcie wszyscy ile macie wspomnien z ta gra, ilu ludzi poznaliscie a ktorzy juz nie graja, ilu czasu sami spedziliscie nad klawiatura napiep**** w Evilu dzis i 5 lat temu. Jestesmy cos winni tej grze ludzie Kwadratowy nie chce nikogo zmuszac do tego zeby cos zrobili z Polska scena Evila, ale sam mam zamiar zostawic cos po sobie w tej, jakby nie patrzec, wspanialej na swoj sposob grze.

EDIT do Pobera

Nowy temat? tak ale dopiero po skonczeniu ankiety
Lepsze 20% newbow po naszej stronie niz 100% po stronie noobow
Nowe db? kto wie..wszystko wyjdzie w trakcie pisania rego i faqu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Delanov19 dnia Pon 12:47, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 13:21, 22 Lut 2010    Temat postu:

PobER napisał:
Tak na marginesie, jakby zrobić nakładkę na EI(data universalne), co pewno jest możliwe, aczkolwiek może...zablokować z gry parę przedmiotów i itemówm, rózgi wyjebać, siłę czar...itd...tak zrobić by jedni byli uzależnieni od innych, żeby zaczęła się współpraca, ktoś kiedyś się w to bawił i usuwał i dodawał różne rzeczy w sklepach...czemu takie rzeczy usuwać? Mag bez siły będzie potrzebował woja, bez rózg woj będzie potrzebował maga/druida? Itd...takim sposobem coś zrobić... ale to chyba też nie wypali


Łatwo powiedzieć... Jak nam załatwisz kod źródłowy ei lub wsparcie twórców to da radę zrobić. Ewentualnie zostaje dokopywanie się do tajemnic ruskich modderów i ich oprzyrządowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:23, 22 Lut 2010    Temat postu:

Zrobienie nowego data to najmniejszy problem tylko pojawia się pytanie który z graczy z postaciami na jaskini pousuwa je? Oraz te postaci które mają już rózgi? Runy IK itp. To jest ciężki temat do zgryzienia. A w sytuacji gdy nie ma się tych przedmiotów/run expi się trudniej dodatkowo osoby które nie usunęłyby postaci miały by "łatwy exp" tzn. zdobyty łatwiejszym sposobem. Dodatkowo optymalizacja/testy itp. itd. Jak na moje najłatwiej by było obniżyć efekt czarów na jaskini tzn. magi kwasu. Dodatkowo zmniejszyć zbroję mobów z jaskini lub zwiększyć statystyki broni.

PobER napisał:
Temat rzeka Smile Załóż next temat, osoby wypowiadające się to liderzy klanów i tam niech każdy napisze tylko to co go boli w regulaminie, i każdy niech po swojemu opisze stary regulamin, jak go rozumie, najsensowniejsze wypowiedzi w kupę uzbierać i masz FAQ gotowe...

Chce równouprawnienia( nie jestem w żadnym klanie, a też chce się wypowiedzieć ...) Jezyk Te mam pomysł stanę się 1 osobowym klanem i będę jego liderem ; ] czyli mogę się wypowiadać w tym temacie JezykP(no co nie ma żadnej organizacji zajmującej się rejestracją klanów hymm...)

Punkty które bym dodał /zamienił niektóre istniejące do rega zamieściłem wcześniej. Czyli tak jak pisałem wcześniej powinien to być zbiór zachowań, a nie tylko zakazy i nakazy. Nie karzcie wykonywać misji tylko w jeden utarty schemat(nie mówię o sprawach typu Aisetbeak przy zamkniętych drzwiach, aby przejść na wyższą krainę, a na normalnym expie można by, bo myślę, że magia może działać przez ścianę, a cel jej działanie nie musi wiedzieć kto na nią rzuca zaklęcie).

Dodatkowo sprostowanie: Kiedy pisałem "addon" miałem na myśli program napisany przez Rosjan tj. "Evil Islands (Add-on)". Skracałem jego nazwę do addon(przez ten nawias). To jest jak Glazik napisał "osobny starter". Co tak naprawdę jest osobną aplikacja która podpina odpowiednie pliki do gry podczas jej uruchamiania. Sorry za zamęt.
Info więcej na temat Evil Islands (Add-on) alias addon nie pisze, jak co to na priva, albo w osobnym temacie zadawać pytania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PobER
Skryba
Skryba



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to wszystko wiem?
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 20:09, 22 Lut 2010    Temat postu:

My, starzy gracze, możemy zawsze zacząć od nowa? Nowy addon(nie wiem co tam pozmienia), ale może będzie lepiej + nowe db...i gramy od 0...

Co do addona pomyślimy później, samo db nie jest chyba problemem, już wiele razy ktoś usuwał twarda skóre itd...lub dodawał nowe itemy do gry...narazie FAQ kobiety, a tak nawiasem kiedy ta ankieta się kończy?


Z moim charem 5mld jest jak z praca, na początku fajnie super, później byle od-pękać godziny Ale jak bym miał od nowa zaczynać to dla mnie egal, bo granie takim charem jest strasznie nudne, pochłania dużo czasu...można by powiedzieć, że czwarty miliard jest 4x trudniej wbić niż pierwszy, oczywiście jeśli chodzi o silę woli..., jak o czas to 4x krócej...Jezyk


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PobER dnia Pon 20:12, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 20:32, 22 Lut 2010    Temat postu:

PobER napisał:
jak o czas to 4x krócej...Jezyk


Znaczy Inwe robisz 2,5min? Pro...

PobER napisał:
narazie FAQ kobiety, a tak nawiasem kiedy ta ankieta się kończy?


Czas trwania ankiety = 21 dni od dnia jej założenia. Ankiete dodalem 13 lutego. Tak więc jeszcze niecale 2 tygodnie. Po zakończeniu ankiety będzie można rozpocząć prace w osobnym temacie nad FAQ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PobER
Skryba
Skryba



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to wszystko wiem?
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 22:17, 22 Lut 2010    Temat postu:

GlaziK napisał:
PobER napisał:
jak o czas to 4x krócej...Jezyk


Znaczy Inwe robisz 2,5min? Pro...



Nie, ale graj od 0 do 1g, a od 4g do 5g...czas jest zawsze lepszy trochę Ilość chmurek itd...pewno będziesz chciał to obalić tym że max mgieł na raz może być tylko x...ale jest jednak różnica czy możesz rzucić 6 pod rząd, a 12 pod rząd...sama mana dużo daje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boxer
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 18:35, 01 Mar 2010    Temat postu:

dobra panowie, ankieta się skończyła i przydałoby się zabrać do FAQ? Jacyś ochotnicy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 21:53, 01 Mar 2010    Temat postu:

Ja pod koniec tygodnia mogę coś grzebnąć przy tym, ofc nie sam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 22:44, 01 Mar 2010    Temat postu:

Ja rowniez moge sie na to podpisac...

Ogolnie myslalem juz w jaki sposob sie za to zabrac, abysmy nie musieli sie jakos super zbierac - wiadomo, kazdy ma swoje obowiazki. Tym samym zrobie nowy dzial, do ktorego dostep beda mialy tylko osoby zajmujace sie tworzeniem FAQ. Chodzi o to, aby nie bylo typowego smietnika w momencie gdy mamy juz tworzyc FAQ i dostosowywac reg. Wszyscy beda mogli zabierac glos dot zmian w tym temacie i przedstawiac swoje propozycje, ale samo tworzenie FAQ bedzie nalezalo do osob wyznaczonych/tych, ktore sie zglosza etc Ktos tu wspominal o tym, ze po 1 osobie na klan czy cos takiego?

EDIT: Nowy dział ofc dlatego, abysmy mogli pracowac nad FAQ po prostu wypowiadajac sie kazdy na dany temat w momencie jak ma troche czasu, bez potrzeby zbierania wszystkich naraz do kompa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GlaziK dnia Wto 9:18, 02 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Czw 22:22, 04 Mar 2010    Temat postu:

Sory, ze post pod postem, ale... Naprawde procz mnie i Razora nie ma nikogo kto chcialby sie za to jeszcze wziac? My mozemy zrobic to we dwoje, ale zeby potem nie bylo srania, ze znowu jest zle...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przemek
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 9:13, 05 Mar 2010    Temat postu:

Tez moge pomoc. Tylko dajcie znac kiedy. Tylko tak jak mowi Glaz: mozecie to miec gdzies, ale jak potem wy bedziecie pitolic, ze cos jest zle to nas to juz nie bedzie obchodzic, bo to bedzie za duzo roboty zeby potem poprawiac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Dyskusje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin