Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kilka dodatków
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Pomysły do gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 1:13, 12 Lip 2009    Temat postu:

Cóż, rzecz miliardowych liczb expa dawnych graczy Cys jest kwestią wybitnie sporną. Wykorzystali oni poniekąd efekt spowodowany presją pod jaką Nival był tworząc multi. W pośpiechu zostawili niedopracowaną jaskę czego dowodem są chociażby weterani zombie z ich magiczną zbroją 150 pkt. Jak wiadomo diamentowa włócznia tego nie przebije swoimi marnymi obrażeniami na poziomie 95 pkt. Mogę się założyć o cokolwiek, że gdyby MP było tworzone mniej więcej równolegle z SP to wyglądało by inaczej, a już zupełnie całkowicie prezentowała by się jaskinia z prawdopodobnie drugim, potężniejszym kryształem pozwalającym zabić owych weteranów.

Dlatego też chcąc chociaż w małym procencie naprawić niedoróbki Nivala proponuję wprowadzić te niewykorzystane runy i czary (które to zapewne miały być gdyby nie naglący czas) oraz skóry.

Co do Cys zostawmy ten temat bo to nie miejsce takie rozważania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vereo dnia Nie 1:15, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maska
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 9:55, 12 Lip 2009    Temat postu:

Zmowiliscie sie Mruga
Nie zmienicie aktualnego rega. Sam probowalem i doszedlem do wniosku ze:
po 1 nie wypada
po 2 nie wyjdzie

Jesli chcecie koniecznie zmiany to juz lepiej by bylo stworzyc 2 uniwersalny regulamin. Obejmowalby powiedzmy wszystkie "legalne" mapy oraz inne dodatki. Cos takiego byloby calkiem dobrym pomyslem wg mnie Mruga Tylko jezeli chcecie juz tak zrobic to proponuje na poczatku ustanowic co w nim wolno a co nie. Mysle ze moglbybyc to normalny reg uczciwosci + mapy + niektore dodatki. Mozna by pokombinowac umilajac gre.

P.S Uzywajac slowa Cysters w postach wyzej, obraziliscie wielu graczy ktorzy nie mieli nic wspolnego z tym co mieliscie na mysli Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pinki30cm
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 10:04, 12 Lip 2009    Temat postu:

Nie chcialem nikogo urazic
A weterani zombie nie maja zbroi 95 ? ;> noi chyba wlocznia obr 95 z sila mozna go trafic z tym ze przy jego zyciach i regeneracji nic to nie da.
A co 2 do drugiego rega to jak by to mialo wygladac ?
Robimy nowe postacie i nimi gramy na Nowym regulaminie a starymi uczciwymi dalej gramy na starym ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 10:04, 12 Lip 2009    Temat postu:

Jeżeli chcecie wprowadzić chociaż jeden nowy przedmiot, to MUSI być nowy regulamin itp, ponieważ osoba z dodatkiem gdzie jest nowy przedmiot, nie może zagrać z osobą nie posiadającą tego przedmiotu. Więc moim zdaniem, jeżeli chcecie coś takiego wprowadzać, to musi być to od razu coś dużego i przemyślanego Jezyk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 12:13, 12 Lip 2009    Temat postu:

@Maska
Po co zmieniać reg? Można po prostu do obecnego dodać punkt, w którym mowa będzie, że dopuszczone zostały ów runy oraz czary + mapy Mikla postawione na oryginalnym DB, co swoją drogą nie jest trudno zrobić.
Jeżeli już koniecznie chcecie mieć 2 regi to poprostu można zrobic nowy, ale w zasadzie niemal identyczny jak obecny z dodaniem zapisu o dopuszczeniu nowych run i czarów oraz mapek Mikla postawionych na oryginalnym DB...

@Pinki
95 pkt. zbroi to mają, ale słabe zomby, a wety 150.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vereo dnia Nie 12:19, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 19:18, 12 Lip 2009    Temat postu:

Ta, widać jaki z Ciebie weteran asdasdasd Wesoly
150 arma, to ma Irek proszę ja Ciebie, a co do reszty - maluszek 44 arma, średniak 65, a wet 95.
Jeżeli chodzi o Wasze zmiany, to jestem tego samego zdania co Boxer.
Zbyt wiele szkód wyrządziły te modyfikacje i nie można sobie pozwolić na powtórzenie czegoś takiego, nie ważne czy robicie coś na standard data czy nie, bo niech ktoś coś znowu przepieprzy i macie się z pyszna...
Miklosz coś mówi o jakichś dużych zmianach. Jeżeli zmiany są duże, to napewno nie będzie nad tym wszystkim pracowała jedna osoba.
To niby standard data będzie przechodziło po kilka razy przez wiele rąk, a niech mi teraz ktoś powie co będzie jak jedna z tych osób, która przy tym pracuje coś zapieprzy. Znowu jakiś nowy bug? Co tym razem? Mało jeszcze szkód wyrządziły te wszystkie urozmaicenia? Dla niektórych to lotto co komu się stało, bo ich to nie dotyczy, daltego by nadal z chęcią wprowadzali nowe urozmaicenia.
Prawie wszystkie osoby, które grały na tym gównie musiały pokasować chary, bo były pobugowane, ale wg. mnie to wszystko było na własne życzenie, chcieliście urozmaiceń to je mieliście, ale teraz okazuje się jakim kosztem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maska
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 20:08, 12 Lip 2009    Temat postu:

@asdasdasd
Nie zmienisz aktualnego rega bo ci sie nie uda. Nie narzucisz komus jak ma grac Byc moze udaloby ci sie za kilka lat jak nikt z obecnych by juz nie ingerowal w sprawy evila. 2 regulamin to najlepsze wyjscie dla takich jak ty.

Przeczytaj moj pierwszy post i nie przepisuj wiecej moich slow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 20:32, 12 Lip 2009    Temat postu:

Ja akurat skasowałem wszystkie moje postacie po tej aferze, ale dalej jestem za różnymi zmianami. Bez tego ta gra niczym nikogo nie zaskoczy.
Przecież Ci, którzy już w grę trochę grają wszystko robią automatycznie, żadnego myślenia bo nie ma nad czym się zastanawiać - i co to za gra? Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 21:07, 12 Lip 2009    Temat postu:

Razor napisał:
Ta, widać jaki z Ciebie weteran asdasdasd Wesoly
150 arma, to ma Irek proszę ja Ciebie, a co do reszty - maluszek 44 arma, średniak 65, a wet 95.


Przyznaję, pomyliłem się, lecz jest to spowodowane tym, że juz od dawna nie gram na jasce, a i statów mobków w grze nie znam perfect na pamięć.

Razor napisał:
To niby standard data będzie przechodziło po kilka razy przez wiele rąk, a niech mi teraz ktoś powie co będzie jak jedna z tych osób, która przy tym pracuje coś zapieprzy. Znowu jakiś nowy bug?


Ja i ew. Miklosz, jeśli się zgodzi, to przechodzenie przez wiele rąk? Nie sądzę.

Maska napisał:
@asdasdasd
Nie zmienisz aktualnego rega bo ci sie nie uda. Nie narzucisz komus jak ma grac


Zamiast pisać tak mgliście po prostu napisz, że odrzucasz definitywnie koncepcję zmodyfikowania obecnego rega, a zamiast tego mają być 2 regi.

Maska napisał:
@asdasdasd
2 regulamin to najlepsze wyjscie dla takich jak ty.


Takich jak ja? Tzn.? Czyżbyś miał na myśli przyklejenie mi plakietki modera? Czy może rzucając takie stwierdzenie masz na myśli człowieka, który chce wprowadzić powiew świeżości do skostniałych formuł MP Evila?

Maska, ja nie wciskam Wam zalegalizowanie zmienionych efektów czarów na 999999... tylko normalnych, zwykłych run (co się tyczy fioletowych to trzeba by było ich staty odpowiednio dobrać bo jak widać są identyczne) oraz 2 czarów, które zupełnie nie chwieją balansem EI. Rozumiałbym twój sprzeciw gdybym chciał legalizować np. kości na Gip, ale nie to...


A dodanie skór na Sus i Ing w celu uzupełnienia luk? Bo wszyscy jakoś o tym zapomnieli.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Vereo dnia Nie 21:12, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pinki30cm
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 21:27, 12 Lip 2009    Temat postu:

Tak ale jedna zmiana niesie za soba nastepne i wszyscy dobrze o tym wiedza.
A co do tego tych bugow to(wyprowadzcie mnie z bledu jesli sie myle) po zmianie orginalnego DB i graniu jedna postacia legit a druga na nowym regu to obie odczuja tego buga tzn. np znow beda miec niezniszczalne konczyny ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 21:37, 12 Lip 2009    Temat postu:

Zbugowane są tylko te chary, które były stworzone na data od tych dodatkowych mapek. Granie na dodatkach charami zrobionymi na standardzie nie powoduje ich zbugowania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maska
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 9:53, 13 Lip 2009    Temat postu:

"Dla takich jak ty" - dla osob ktore chca cos zmienic. na poczatku sam do nich nalezalem tak samo jak kazdy kto robil mapy badz chcial polepszyc evila. Wtedy nie rozumialem ze lepiej jest stworzyc 2 regulamin wiec modyfikowalem 1. Mialobyc dobrze a wyszlo jak zawsze

Teraz mnie to juz srednio obchodzi gdyz stracilem wiele czasu "ulepszajac" gre i wlasciwie nic z tego nie wyszlo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 10:02, 13 Lip 2009    Temat postu:

Czyli mam w końcu jakiekolwiek poparcie dla stworzenia drugiego rega z dodatkami czy nie? Bo dyskusja potoczyła się tak jakoś dziwnie i już sam nie wiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 11:28, 13 Lip 2009    Temat postu:

Szanse zawsze jakieś są Wesoly, ale póki co chyba nie można jeszcze mówić o tym, czy masz jakieś popracie, czy też nie, bo jak narazie 3/4 naszych pr0 elo elo graczy jeszcze się nie wypowiedziało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boxer
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 11:54, 13 Lip 2009    Temat postu:

Jeśli będę miał 100% zapewnienie że nie będzie żadnych bugów to mogę dać zielone światło tym zmianom jednak jeżeli istnieje choć cień szansy że przez te usprawnienia ktoś potem będzie musiał wywalić chara to nie ma nawet możliwości żebym się zgodził.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maska
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 14:49, 13 Lip 2009    Temat postu:

Taka ciekawostka Wesoly Drugi reg mozesz zrobic od teraz i nie musisz sie nikogo pytac o pozwolenie. Gdybym byl toba to bym poprostu oglosil 2 regulamin na bazie 1 z dodatkami (mapy + te dodatki nie zmieniajace szybkosci przechodzenia gry). Pelno bylo takich regow (chociazby regorystyczny - w swoim czasie mial dosc duze poparcie). oglosilbys tylko ze trzeba miec nowe postacie i to tylko jest dla urozmaicenia gry ze mozna przejsc na standarcie gre i/albo na dodatkach.

Glowna zasada czyli postac z 1 rega nie moze przechodzić na 2 i odwrotnie.
Powiem ci ze wiele osob byłoby ZA, chociaż teraz otwarcie nikt tego nie przyzna, ale mozesz mi wierzyc Mruga Pozatym nie martw sie opinniami typu " 2 regi to tylko dzielą graczy " Stallych graczy jest tyle ile jest i oni chyba sami potrafia zdecydowac jak chca grac.

Proponuje abys napisal propozycje do tego twojego regulaminu i nazwal go jakos fajnie. Hmm moglbys tez wytlumaczyc jakie dodatki moga byc i jak mozna dodawac kolejne (o ile mozna). No to tyle z mojej strony. Czas na ciebie. Powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 15:04, 13 Lip 2009    Temat postu:

Ja jestem jak najbardziej za.
Najlepszym wyjściem byłoby zrobieniu nowego dodatku na ruskim addonie - menu wyboru trybu gry i w dodatku na każdej mapie dodać jakiś nowy obiekt - żeby nie było szans grania z osobami na jednym i drugim regu Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 18:01, 13 Lip 2009    Temat postu:

Skoro chcesz Maska żebym przedstawił całą listę dodatków jakie można by wprowadzić na osobnym regu to:
- zaproponowane przeze mnie fioletowe runy (staty do ustalenia)
- zaproponowane przeze mnie czary (jw.)
- mapki Mikosza postawione na oryginalnym DB
- postawiona na oryginalnym DB oraz naprawiona Khadagańska Dywersja (chodzi tu zarówno opis misji, dialogi, cele bo to jak twórca je napisał to tragedia + zwiększenie golemowi do zabicia skilla do kradzieży do 150 co powoduje, że nie ma możliwości już zrobienia tej misji bez fatygowania się z golemem (sprawdziłem to przed chwilą ustawiając mu taki stat i za nic nie mogłem go okraść sam mając 113 kradzieży)) oraz Magiczny Żywioł bo tam zdaje się nie było żadnych bugów.
- ruski addon, ale tu by była masa roboty.

A co do samego rega to nie warto go na razie tworzyć póki rzeczy, na których ma się opierać nie są gotowe.

PS Jak się zwał ten addon ? Kiedyś grałem na nim, ale nazwy zapomniałem...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vereo dnia Pon 19:04, 13 Lip 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 21:13, 13 Lip 2009    Temat postu:

to jest program pozwalający "przełączać" się pomiędzy różnymi modyfikacjami w grze.
Po prostu, instalujesz addona, wrzucasz do niego odpowiednie pliki, następnie przy uruchamianiu gry masz wybór, zagrać w podstawową grę czy z dodatkami Jezyk.
Jak już się ktoś chce za takie coś zabierać, to moim zdaniem nie mają być to małe poprawki, lecz duże zmiany. Np. materiały dające odporność na określony rodzaj obrażeń, zaś na inne w ogóle nic nie dające - tak samo z broniami, co spowodowałoby konieczność dobrania odpowiedniego ekwipunku na różne wyprawy Jezyk.
Do tego losowość łupu, artefakty zrobione jako nierozkładalne itemy itepe Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boxer
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 21:57, 13 Lip 2009    Temat postu:

Mi się przypomina w tym momencie dodatek który chciał zrobić Razor. Chęci były duże ale niektórzy ludzie się wypieli i kaszanka. Pamiętajcie żeby się z motyką na słońce nie porywać. Tak btw to może Razor ma jeszcze coś z tego co stworzył więc jak się wam tak pali ei poprawiać to z nim pogadajcie, może coś z jego pracy też wejdzie (nie powiem, na ten dodatek Razorowy liczyłem bo miał dużo ciekawych rozwiązań) a i wy mniej roboty będziecie mieli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Wto 8:08, 14 Lip 2009    Temat postu:

W dodatku o którym mówi Boxer, dużo rzeczy było zaczerpniętych z LiA/FiA (jeden ch..) i różnych ruskich dodatków, mappacków itp.
Razor napisał:
Co nam się udało?
- Przerobiliśmy całkowicie cztery obszary na Gip (więcej niestety się nie udało, bo ekipa się zmyła) pod kątem misji, potworków, tzn. wszystkie potworki na mapce uległy zastąpieniu na nowe bądź stare, ale inne, oprócz tego został zwiększony poziom trudności na każdym z tych obszarów.
- Zaczerpnęliśmy pomysł od Miklosza z wywaleniem materiałów ze sklepu i wprowadzenie ich jako loot z mobków, do tego jeszcze mieliśmy dołożyć, to że nie będzie w sklepie dostępny najlepszy set zbroi i broni, lecz będzie to można zdobyć jako schemat w questach, bądź w nagrodę za questa.
- Wprowadziliśmy nowe potworki, których dotąd nie było w grze.
- Zmieniliśmy ludzi w wiosce, ich wygląd, nazwy i ich texty (np. nowy starszy wioski miał prolog do dodatku , a rzemieślnik regulamin gry w mp, myśleliśmy też o poradach nt. postaci).
- Wprowadziliśmy mroczny klimat na mapkach.
- Dodaliśmy nowe quest itemy i loot itemy.
A pozatym:
- Nowy autorun
- Nowa muzyka
- Nowe menu główne
- Nieco zmodyfikowaliśmy filmiki w grze.
- Więcej już nie pamiętam, ale opiszę co mieliśmy jeszcze zrobić :

- Dodać nowe itemy jak bronie (np. kościana kusza na gip), zbroje, materiały itd.
- Przerobić wszystkie obszary w mp, czyli całe Gip, Ing, Sus i Cave
- Wykonać pomysł Miklosza z magicznymi zwojami
- Zrobić jeszcze parę rzeczy, których już nie pamiętam .
EDIT:
Dodam jeszcze, że potworki zostały porozmieszczane w nowych miejscach .

Link do tematu {CLICK}


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maska
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 12:16, 14 Lip 2009    Temat postu:

Magiczny żywioł jest wg mnie misja do du... gdyż exp jest fatalnie wyliczony zarówno za moby jak i za misje. Chyba ze zamierzasz ja poprawić no to twoja sprawa. Dywersja tez wymaga poprawy ale o tym już wspomniałeś. Jeśli o mnie chodzi to możesz zacząć i przedstawić nam swój projekt
(chociaż wątpię abyś cokolwiek skończył)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Śro 0:04, 15 Lip 2009    Temat postu:

Cytat:
Ta, widać jaki z Ciebie weteran asdasdasd
150 arma, to ma Irek proszę ja Ciebie, a co do reszty - maluszek 44 arma, średniak 65, a wet 95.
Jeżeli chodzi o Wasze zmiany, to jestem tego samego zdania co Boxer.
Zbyt wiele szkód wyrządziły te modyfikacje i nie można sobie pozwolić na powtórzenie czegoś takiego, nie ważne czy robicie coś na standard data czy nie, bo niech ktoś coś znowu przepieprzy i macie się z pyszna...
Miklosz coś mówi o jakichś dużych zmianach. Jeżeli zmiany są duże, to napewno nie będzie nad tym wszystkim pracowała jedna osoba.
To niby standard data będzie przechodziło po kilka razy przez wiele rąk, a niech mi teraz ktoś powie co będzie jak jedna z tych osób, która przy tym pracuje coś zapieprzy. Znowu jakiś nowy bug? Co tym razem? Mało jeszcze szkód wyrządziły te wszystkie urozmaicenia? Dla niektórych to lotto co komu się stało, bo ich to nie dotyczy, daltego by nadal z chęcią wprowadzali nowe urozmaicenia.
Prawie wszystkie osoby, które grały na tym gównie musiały pokasować chary, bo były pobugowane, ale wg. mnie to wszystko było na własne życzenie, chcieliście urozmaiceń to je mieliście, ale teraz okazuje się jakim kosztem.

100% popieram. A co do charow to all do kosza;]

Cytat:

Nie zmienisz aktualnego rega bo ci sie nie uda. Nie narzucisz komus jak ma grac Byc moze udaloby ci sie za kilka lat jak nikt z obecnych by juz nie ingerowal w sprawy evila. 2 regulamin to najlepsze wyjscie dla takich jak ty.


Rowniez racja. I nie mysl w desen "a zmienie regulamin, bo ja i x kumpli tak chcemy grac"
A ja Ci teraz powiem ze ja gram tylko standard. To co? Okaze sie nagle ze to ja jestem unlegit? -.-.
Cytat:
Ja jestem jak najbardziej za.
Najlepszym wyjściem byłoby zrobieniu nowego dodatku na ruskim addonie - menu wyboru trybu gry i w dodatku na każdej mapie dodać jakiś nowy obiekt - żeby nie było szans grania z osobami na jednym i drugim regu

Jedyne wyjscie jakie moge zaakceptowac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwyneth
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gipath
Płeć: XY

PostWysłany: Śro 22:24, 29 Lip 2009    Temat postu:

Jak widać sezon ogórkowy w pełni i wszyscy na wakacjach lub początek końca na poważnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Pomysły do gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin